En saa ihastua ystävääni. EN!

  • Viestiketjun aloittaja Wiltsu
  • Ensimmäinen viesti
kyssärit
no ei voida edetä kun et kerran osaa/halua vastata asiaan vaikuttaviin oleellisiin kysymyksiin.
Toimit juuri niinkuin aina. Vastaat kysymyseen vastakysymyksellä. Sama vanha noitatyyli jatkuu aina vaan.

Nuo kysymäni seikat vaikuttaisivat asiaan suuresti, siis meidän tavan talliaisten elämässä.
Sulle muiden tunteet ovat se ja sama. Uskotaan.

Vastaus on siis päiväselvä, tälläkin kertaa.
Syvennä suhdetta karvakäteen. Haasta riitaa miehesi kanssa, tee perheesi elämä ikäväksi. Sinähän olet vain yhden miehen nainen kerrallaan joten hae lisää henkistä tukea karvakädestä ja muuta pois vuokra-asuntoon. Miehesihän onkin täyspaska, samaten hänen lapset. Heti eron jälkeen mene karvakäden kanssa panolle vaikka hänen mökilleen saunomaan. Viimeistään tässä vaiheessa karvakäden parisuhteesa rikkoontuu. Ota karvakäsi, hänhän syö jo kädestäsi. Elä hänen tuloillaan vuosi kaksi, niin kauan kuin rahaa riittää. Hän palvelee ja ruokkii sinut. Sen jälkeen aloita taas alusta.

Viis miehestäsi, viis lapsistasi, viis karvakäden vaimosta, hänen lastensa tunteista, viis itse asiassa karvakädestäkään. Kunhan sinä vaan saat joka kerran sen kenet haluat. Vain sillä on merkitystä.
Eiks niin?

Mitä sinä enää täällä kyselet, toimi.
 
upsista
olethan sinä piilovalittanut tyyliin onko oikein, että joudut maksamaan esim. miehesi firman laskuja...
joudut huolehtimaan miehesi vanhemmista.. tahdot sinne argentiinaan kun vastuita on niin paljon eikä miehesi palkka riitä..selaileppa juttujasi n. 1-2 kk taaksepäin.
 
p s
Vain sinä et tunnu ymmärtävän. Toistan itseäni, mutta vielä kerran vain sinulle (sinä et sitten toistamallakaan tunnu osaavan lukea tai sisälukutaitosi on olematon):

1." Karvakäsi" ei ole mieheni ystävä

2. Miksi en halua tutustua kaikkiin ihmisiin?

3. En tiedä eikä kiinnosta. Se on "karvakäden" ja vaimonsa välinen asia. Ei kuulu minulle.

4. Tällä asialla ei ole edes mitään merkitystä. Miltään kantilta.

5. Ei kuulu tähän asiaan mitenkään

6. En ole koskaan valittanut, että mieheni tienaa liian vähän. Missään.

7. Mieheni on edelleenkin elämäni mies.

Voisimmeko edetä?
Ei tällaisen W -tyypin kanssa kannattaisi keskustella. Hän on jo aloituksessa vastannut itselleen, muttei silti ole ollenkaan varma teoistaan. Lisäksi hän määrittää, mitä saa kysyä ja vastaa itse, mitä haluaa tai ei siis vastaa, vaan on kuin uhma- tai murkkuikäinen, ajeeraa ja haastaa toisia väittelyyn, muttei sitten jaksakaan syventyä. Haluaa vain huomiota ja hallita areenaa. Jos tämä henkilö on ihminen eikä vain joku nettipersoona, niin ymmärrettävästi menneisyys ja tulevaisuuskin on varmaan vaikea ja jatkuvaa pohdittavaa miessuhteissa piisaa.

Toisaalta W on ilmeisesti nettipersoona, jolle tämänkin keskustelu on tienestin tekemistä. Vedättää muita iänikuisilla arvoristiriidoilla. Niistähän saa aina hyvän riidan. Luultavasti kyseessä on jokin markkinaselvitys nettikeskusteluihin osallistujista. Eihän tämä niin salaista voi olla. Jokin puljuhan näitäkin sivuja tukee ja pistää rahoiksi palvelimella.

Miksi sitten itse kirjoittelen? Ajankuluksi, aivojen ja ajatusten liikuttelemiseksi ja harjoitellakseni dialogia tällaisten W -tyyppien kanssa. Kyllä heitä todellisessakin elämäsää on.
 
Viimeksi muokattu:
Genoveeva
Alkuperäinen kirjoittaja kyssärit;11046614:
no ei voida edetä kun et kerran osaa/halua vastata asiaan vaikuttaviin oleellisiin kysymyksiin.
Toimit juuri niinkuin aina. Vastaat kysymyseen vastakysymyksellä. Sama vanha noitatyyli jatkuu aina vaan.

Nuo kysymäni seikat vaikuttaisivat asiaan suuresti, siis meidän tavan talliaisten elämässä.
Sulle muiden tunteet ovat se ja sama. Uskotaan.

Vastaus on siis päiväselvä, tälläkin kertaa.
Syvennä suhdetta karvakäteen. Haasta riitaa miehesi kanssa, tee perheesi elämä ikäväksi. Sinähän olet vain yhden miehen nainen kerrallaan joten hae lisää henkistä tukea karvakädestä ja muuta pois vuokra-asuntoon. Miehesihän onkin täyspaska, samaten hänen lapset. Heti eron jälkeen mene karvakäden kanssa panolle vaikka hänen mökilleen saunomaan. Viimeistään tässä vaiheessa karvakäden parisuhteesa rikkoontuu. Ota karvakäsi, hänhän syö jo kädestäsi. Elä hänen tuloillaan vuosi kaksi, niin kauan kuin rahaa riittää. Hän palvelee ja ruokkii sinut. Sen jälkeen aloita taas alusta.

Viis miehestäsi, viis lapsistasi, viis karvakäden vaimosta, hänen lastensa tunteista, viis itse asiassa karvakädestäkään. Kunhan sinä vaan saat joka kerran sen kenet haluat. Vain sillä on merkitystä.
Eiks niin?

Mitä sinä enää täällä kyselet, toimi.
Eipä tuohon enää lisäämistä. Hyvin tiivistetty.
 
Ankelika
"Miksi sitten itse kirjoittelen? Ajankuluksi, aivojen ja ajatusten liikuttelemiseksi ja harjoitellakseni dialogia tällaisten W -tyyppien kanssa. Kyllä heitä todellisessakin elämäsää on."

Veetyylistä tulee mieleen Matti Nykäsen hyppytyyli. Vaikea sanoa mihin luonnetyyppiluokkaan Masa-hiiri kuuluu.

Dialogin harjoittelua voi käydä myös elävässä elämässä. Hekottelen itsekseni vähän aikaa sitten sattuneelle tapaukselle. Ulkoistamisen takia työalaan liittyvien sanojen kanssa sattui hauska sekaannus. Maailma muuttu niin nopeaa tahtia enkä muistanut, että vasta vaihtuneen huoltofirman tarra on ulko-ovessa. Siitä se hupailu lähti liikkeelle.

Äsken radiossa uutisoitiin Hesarissakin olevaa juttua. Mielenterveyskuntoutujien kohtelu ei ole asiallista pankeissa ja vakuutusyhtiöissä.

Kuka meistä tietää kuka on mielenterveyskuntoutuja. Ei kaikki hakeudu psykoterapiaan tai kerro hakeutuneensa. Nettikin on terapiaa. Ehkä mainitsemani yritykset alkavat evätä hakemuksia myös nettijuttujen takia.

Wiltsu on ihan ok-tyyppi. Hän on vain jämähtänyt ellleihin kuten minäkin.
Minulle sopisi paremmin Etusivu | Uutiset | Pääkaupunkiseutu | Oma kaupunki sivut. Mutta kotiin jaettava ilmaislehti Vartti ajaa saman asian. Luen sen vain selailemalla.

Älytöntä kirjoittaa parisuhdepalstalla yksineläjänä. Mutta kun tarkemmin ajattelen on minulla entisessä elämässäni ollut pari parisuhdetta, joten ehkä minut kelpuutetaan sakkiin rimaa hipoen.
 
on tuo nähty
Juu, kirjoituksensa on kuin yksinpuhelua, kaipaa korkeintaan vahvistusta omalle egolleen. Muut vastaukset valuu kuin vesi hanhen selästä, eli ee mee kaaliin. Jos ollaan vaan kaikuja, niin voi vaivautua vastaamaan. On olevinaan ettei meitä tarvitse, mutta vuodesta toiseen kerjää vahvistusta heikolle itsetunnolleen. Kaitpa netti tuohon hyvin käy, kun ei tarvitse mitään konkreettista osoittaa, vaan voi yrittää näytellä mitä vain. Livenä voi olla vaikeempaa. Kaikkiin ei edes näyttely oppoo, kun on niin läpinäkyvä.
 
noolle
Alkuperäinen kirjoittaja on tuo nähty;11046776:
Juu, kirjoituksensa on kuin yksinpuhelua, kaipaa korkeintaan vahvistusta omalle egolleen. Muut vastaukset valuu kuin vesi hanhen selästä, eli ee mee kaaliin. Jos ollaan vaan kaikuja, niin voi vaivautua vastaamaan. On olevinaan ettei meitä tarvitse, mutta vuodesta toiseen kerjää vahvistusta heikolle itsetunnolleen. Kaitpa netti tuohon hyvin käy, kun ei tarvitse mitään konkreettista osoittaa, vaan voi yrittää näytellä mitä vain. Livenä voi olla vaikeempaa. Kaikkiin ei edes näyttely oppoo, kun on niin läpinäkyvä.

No, mitäs itse teet muuta kuin päivystät ja vahdit wiltsua?
 
Wiltsu
Kiitos kaikille vastaajille, erityisesti "no:lle". Oliko täällä muita keskustelijoita kanssani?

Olen tehnyt ratkaisuni ja se on: Päätin ylläpitää ja syventää ystävyyttäni "karvakäteen". Sovimme lähtevämme yhdessä syömään huomenna onnistuneiden kauppojen kunniaksi.
 
turun tyttö
Yllättävän pitkä ketju..mielenkiintoinen ja herättävä.
Ihmisen elämässä pitää olla jotain tarkoitusta, jokaisella omansa..fantasiaa, todellisuutta ja moraalia.
Jokaisella moraali on omanlaisensa. Jokainen koirakin pitää oman reviirinsä, kun reviiri päättyy, niin se stoppaa siihen. Se käy kuin näkymätön raja..
Olen kotona, töissä, vapaa-ajalla miesten ympäröimä, he ovat henkilöitä, mutta oma mies on "se" mies.
R a k a s t a n ja ihailen pohjoista, pohjalaisuutta, tämä on minun heikkouteni.
Pussihousut, puukko,villapaita ja helavyö löytyy jokaiselta mieheltä, kun naisen antaa sen löytää..karvaisia käsiä ei siihen tarvita.
Jallittaja miehet ovat ällöjä..
 
pope
Kiitos kaikille vastaajille, erityisesti "no:lle". Oliko täällä muita keskustelijoita kanssani?

Olen tehnyt ratkaisuni ja se on: Päätin ylläpitää ja syventää ystävyyttäni "karvakäteen". Sovimme lähtevämme yhdessä syömään huomenna onnistuneiden kauppojen kunniaksi.
Hoh hoijaa, Wiltsu se heittelee täkyjä.

Wiltsu, jos käyttää koko keskustelun yksikön ensimmäistä persoonaa, siis sanaa "minä", niin ei tule muuta kertoneeksikaan, kuin mitä minä itse. Mutta onhan se tässä tullut jo selväksikin.

Me mihinkään vastattu, ihmeteltiin ääneen vain. Ethän sinä vastausta edes pyytänyt. Joten ei tarvi kiittää. Ei ollut muita keskustelijoita, paitsi minä.
 
Viimeksi muokattu:
kyssärit
tiedoksesi Wiltsu en ole "no".
Jatkossa en tule missään ketjussa enää kommentoimaan sun juttujas.
Hyvää jatkoa valitsemallasi tiellä.

Toivottavasti lastesi mielenterveys kestää sun toilailut.
Olisi ikävää meidän muiden rahoilla niitä korjata.
 
Wiltsu
Alkuperäinen kirjoittaja kyssärit;11047340:
tiedoksesi Wiltsu en ole "no".
Jatkossa en tule missään ketjussa enää kommentoimaan sun juttujas.
Hyvää jatkoa valitsemallasi tiellä.

Toivottavasti lastesi mielenterveys kestää sun toilailut.
Olisi ikävää meidän muiden rahoilla niitä korjata.
Etkös sinä jo aiemminkin luvannut olla kommentoimatta juttujani.

Nyt vaan tsemppaat kovasti, ettet lankeaisin kiusaukseen!
 
ja sinä
Hoh hoijaa, Wiltsu se heittelee täkyjä.

Wiltsu, jos käyttää koko keskustelun yksikön ensimmäistä persoonaa, siis sanaa "minä", niin ei tule muuta kertoneeksikaan, kuin mitä minä itse. Mutta onhan se tässä tullut jo selväksikin.

Me mihinkään vastattu, ihmeteltiin ääneen vain. Ethän sinä vastausta edes pyytänyt. Joten ei tarvi kiittää. Ei ollut muita keskustelijoita, paitsi minä.
pitkän ketjun olette tehneet, vaikka kukaan ei ole mitään vastannutkaan kenellekään.
 
Viimeksi muokattu:
Maria
Älä kerro kaikille täällä minkälainen isekäs pa..a olet. Pidä vain ihan omana tietoanasi.
Lueskele sitten yksinäisenä vanhuksena näitä sun juttuja sun päiväkirjoista.
Tulee vielä se päivä eteen jolloin istut yksin ja mietit että oliskohan pitänyt jäädä sen vai sen miehen luo. Vertailet mikä olisi ollut sinulle paras.

Eikä ikuisesti voi vampata, vanhenet, rupsahdat. Miehet ravintolassa katsoo että tuolta se vanha säälittävä vamppi taas tulee tyrkylle.


Voi Jeesus että olet säälittävä.
 
Jumala ärähtää...
Älä kerro kaikille täällä minkälainen isekäs pa..a olet. Pidä vain ihan omana tietoanasi.
Lueskele sitten yksinäisenä vanhuksena näitä sun juttuja sun päiväkirjoista.
Tulee vielä se päivä eteen jolloin istut yksin ja mietit että oliskohan pitänyt jäädä sen vai sen miehen luo. Vertailet mikä olisi ollut sinulle paras.

Eikä ikuisesti voi vampata, vanhenet, rupsahdat. Miehet ravintolassa katsoo että tuolta se vanha säälittävä vamppi taas tulee tyrkylle.


Voi Jeesus että olet säälittävä.
Pidä Wiltsu huoli siitä, ettet ole säälittävä Marian edessä. Hän on sentään poikani Äiti. Ja Maria, poikani huora, älä lausu poikani nimeä väärissä yheyksissä.
 
Viimeksi muokattu:
Wiltsu
Alkuperäinen kirjoittaja Jumala ärähtää...;11047470:
Pidä Wiltsu huoli siitä, ettet ole säälittävä Marian edessä. Hän on sentään poikani Äiti. Ja Maria, poikani huora, älä lausu poikani nimeä väärissä yheyksissä.
"Tulee vielä se päivä eteen jolloin istut yksin..."

Tuhoon minut on tuomittu.
 
Maria
Alkuperäinen kirjoittaja Jumala ärähtää...;11047470:
Pidä Wiltsu huoli siitä, ettet ole säälittävä Marian edessä. Hän on sentään poikani Äiti. Ja Maria, poikani huora, älä lausu poikani nimeä väärissä yheyksissä.

sinä nyt sitten Joosef vai taivaan Isä? Pyydän nöyrästi anteeksi nimen lausumisesta. Kuten tiedät tämä on vain viaton ilmaisu nykypäivän ihmisen suusta. Joten korjaan lausumani
: Voi Pyhä Sylvi. Nythän ei osunut?
 

Yhteistyössä