En saa ihastua ystävääni. EN!

  • Viestiketjun aloittaja Wiltsu
  • Ensimmäinen viesti
turha ketju
Tää ketju tuntuu ihan tarpeettomalta, jos ei sen tarkoitus ollut laittaa empaattiset ihmiset tuntemaan aloittajan puolesta sitä, mitä ap ei itse pysty tuntemaan. Herättää mm. kaikkia niitä tunteita, joita normaalin empaattinen henkilö tuntee karvakättä ja hänen vaimoaan kohtaan. Ja tarkoitus on kai myös tuntea avuttomuutta, kun ei pysty mitenkään estämään kun toista kusetetaan tämän itse sitä tajuamatta.

Ketjun varsinainen viesti: Minähän kusetan ketä tahdon ja sille te ette voi mitään! Ehkä on myös tarkoitus muistuttaa toisille naisille, että tään kaltaisia wiltsuja on olemassa, jotka voi huijata vapaasti miehiänne ja napata ne nenänne edestä. Tää ketju ei ainakaan mikään feel good ketju ollut, kuvaa paremminkin ihmisyyden pohjamutia.
 
Maria
mutta täytyy sanoa että aloittaja "pohjamuta" saa pitkiä kejuja aikaiseksi ja uskon että tämä hänellä on tarkoituksenakin. Saada ihmiset "sekaantumaan" hänen sotkuiseen elämään. Vähän niin kuin sohia tikulla ampiaispesään ja katsoa mitä tuleman pitää.


Suntiolle ; )
 
p s
Nämä W-ketjut on kaikki turhia pohdintoja aloittajalle itselleen. Ei hän kaipaa vastauksia kysymyksiinsä tai moraaliristiriitoihinsa. Hän heittä todellakin vain täkyjä, joilla rahastaa. Olen tullut siihen päätelmään, että W tienaa tällä (ainakin ruokapalkan). Ihmiset ärsytetään vääntämään mielipiteitä netissä ja jotkut tienaa siitä sijoituksina. Ajatus on ihan kaamea.

Joku karvakäsi siis hykertelee W:n kanssa, miten ihmiset jaksavat asennoitua moraalisesti, jopa tosissaan, kun W loukkaa kirjoituksillaan (varmaan myös teoillaan) ihmisten yleisiä moraalikäsityksiä häikäilemättä. Tämä kaikki nettiaikahan kilisee sijoituksina sinne keittiönpöydän ääreen.

Siinä mielessä W on hyväksi käytetty. Hänhän on vain houkutuslintu. Sadistinen ja kylmä luonne sopii tällaiseen hommaan epäilemättä.
 

Yhteistyössä