En saa unta kun ahdistaa niin kovasti mun lihavuus :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peilikuva oksettaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peilikuva oksettaa

Vieras
Ihan oikeasti. Aivan tuskanhiki päällä kun ahdistaa niin kovin! Vähän väliä yritän laihduttaa ja aina repsahdan herkkuihin, joita vedän kaksin käsin :( Taas huomenna aloitan kuurin. Voi kamala, en selviä. Miksi ihminen on niin heikko?

Päätäppä kuule ihan tosissaan tehdä muutos elämään.
Eli otat itseäsi niskasta kiinni ja reipastut.
Tiedän nimittäin että on hankalaa aloittaa, ja repsahduksista tulee morkkis ja sitten tuntuu että mitä väliä millään.
Mutta, ensin lähdet siitä että asennoidut siihen elämäntapa muutoksena, etkä laihduttamisena.
Älä tee siitä liian kireää itsellesi, ettei sitten tule takapakkia.
Itselläni toimi se aikoinaan, että söin su-pe "terveellisesti" ja lauantai oli "mättö päivä" eli sai vetää mitä vaan ja niin paljon kuin sielu sieti.
Eihän siinä kauatta mennyt kun mahalaukku kutistui jo niin paljon ettei lauantaina jaksanut mättääkkään enää, ja kävi niinkin, että herkut alkoi maistumaan liian makeilta tms. ja rasvainen ruoka ällöltä.
Jos tekee liian tiukat nuorat, ei siitä kyllä hyvää seuraa.

Masentuneena laihdutus ei kyllä onnistu. Eli ensin sinun pitää saada mieli virkeäksi ja itseluottamus huippuunsa.

Oon tehnyt noita elämän- ja asenteenmuutoksia enemmän kuin jaksan muistaa... Siis, että nyt tää ei ole mikään kuuri vaan aloitan uuden elämän. Paskat kestää max kuukauden :(

Sitten olen kanssa yrittänyt herkkupäiviä. Että muina päivinä terveellisesti ja yhtenä päivänä saa herkkua. Mutta tuokin aina lipsuu. Lopulta aattelen, että ei tästä mitään tuu ja vedän taas kaksin käsin.

Mutta KIITOS kun yritätte auttaa! Ahdistaa...

Onko tähän jotain lääkitystä? Oon miettinyt jo jotain akupunktiota tai hypnoosiakin..?

kyllä sen pitää lähteä susta itsestäsi. tsemppiä!

takapakkeja ja repsahduksia tulee AINA ja KAIKILLE, eri asia sitten että osaako sen repsahduksen jälkeen ottaa itteään niskasta kiinni ja jatkaa terveitä elämäntapoja vai jääkö mässytys päälle.