en saa yhteyttä huuto.net myyjään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hämmentynyt"

Vieras
ostin 31.8 tuotteen ostaheti-hinnalla. minulla on outo siitä tuo systeemi etten saa sähköpostiin sitä vakio-viestiä huuto.netiltä että olet voittanut tämän kohteen jne jossa myös taitaa olla myyjän tilinumero jos hän on sen pistänyt siihen omaan viestiinsä. no en ole vieläkään saanut yhteyttä tähän myyjään. olen lähettänyt yhden sähköpostin heti alkuunsa mutta ei hän ole tähän päivään saakka vastannut siihen. tänää tuli myös postissa tuote minkä ostin mikä oli vähäsen outoa koska en ole vieläkään pystynyt maksamaan sitä tuotetta. Soitin hänelle pari kertaa mutta puhelu ei mene perille, kuuluu tuut ääni. ja sitten pistin viestiä, ei ole vastannut nyt monen tuntiin, odotelen tässä yhä..

en tiedä odotanko teiltä mitään vastauksia, mutta kunhan purkauduin. odottelen tässä vielä.

Mä nyt ottaisin ylläpitoon yhteyttä, jos kerta ei se meklarin viestikään ole tullut perille. Onko sulla huutonetissä oikea sähköpostiosoite tai siis se mitä sä normaalisti käytät?

hyäkkäysvaunu; meklarin viesti tosiaan löytyi roskaviesteistä, harmi vaan kun siinä ei ollut sitä tilinumeroa..

ja minulla on kyllä asetuksissa ihan sama sähköposti osoite tai se mitä aina käytän.

Yhteistyössä