en saanut korvausta kaupausta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SuklaaMousse

Aktiivinen jäsen
26.05.2004
8 646
0
36
ku ostin miehelle ja lapselle kalaa..paistoivat ne siellä kuten yleensäkkin ku on se lihatiski..
sit pakkasi huonosti vaikka sanoin että pakkaa hyvin..
se vuoti ruoka pussiin...
ja nyt kiitos vaan kaupan mulla on kädet auki...
sen että kaappiin purin tavarat niin tulihan sitä kalalientä mun käsille ja nyt sit joka paikka naarmuilla..ja auki...mä siis olen kalalle allerginen...
menin kauppaan enkä saanu edes korvausta....

prkl...

kaikki ruoka-aineet mihin se on koskenut niin mä en voi edes käsitellä niitä...
ja kasillinen ruokaa siis...voi vide<br><br>

No eikö joku toinen voi siirtää ruoat johonkin omaan astiaan, siis semmoiset mitkä on pakattu niin ettei pääse kosketuksiin sen kalan kanssa. Tai sitten pistät kumihanskat käteen ja siirrät itse :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 18:29 nöppäri kirjoitti:
No eikö joku toinen voi siirtää ruoat johonkin omaan astiaan, siis semmoiset mitkä on pakattu niin ettei pääse kosketuksiin sen kalan kanssa. Tai sitten pistät kumihanskat käteen ja siirrät itse :whistle:

Puhuu sellainen millä itsellään ei ole käsissä allergiaa...

Sorry huono päivä... :ashamed:

No et hemmetissä jätä asiaa siihen! Huomenna heti yhteyttä kaupan johdolle ja jos ei ala pahoittelua korvauksineen kuulumaan, otat yhteyttä sen ketjun johtoportaaseen, mihin kyseinen kauppa kuuluu =)

no niin..
vein kaikki kalan sotkemat tavarat takaisin kauppaan ja sain uudet tilalle...
jopa ne samat kalatkin uudestaan jotka pakattiin ja laitettiin vielä kahteen kertaan eri pusseihin...
sitten sain ostoslahja kortinkin..

valitin siis suoraan tuonne keskon "pääkallopaikalle" :D
eivät tehneet kaupassa asian hyväksi mitään

Meille ei osteta kalaa ollenkaan koska olen allerginen. Olisi toki kiva että mies tekisi lapsille kalaruokaa, mutta pelkään että kalasta lentää lientä jääkaappiin, tasoille tms., ja saan sitä käsiini. Sitten kun hieraisen silmää niin on kohta silmä turvonnut umpeen. Ja nyt on kädetkin rikki atooppisen ihottuman takia, joten kädetkin reagoisivat.

Kerran valitin lihatiskillä kun näin myyjän ensin punnitsevan kalaa ronskein ottein, niin että lientä roiskui pitkin vaakaa, ja sen jälkeen punnitsi minun lihani. Toivottavasti otti opikseen kun sanoin että moinen leväperäisyys voi olla hengenvaarallista joillekin. Muutenkin ärsyttää käydä henkeä pidätellen siellä lihatiskillä, kun siinä on savukalat ym. aivan vieressä, ja ne ottavat henkeeni. Ja tuolla paikallisen S-marketin parkkipaikalla on melkein joka päivä myynnissä paistettuja muikkuja, aina alkaa ahdistaa henkeä kun kaupassa käyn. Kassalla kerran mainitsin asiasta, mutta pitäisi antaa kirjallista palautetta että häätäisivät ne hengitysilman saastuttajat muualle kalojansa käryttämään.

Yhteistyössä