En saanut syntymäpäivälahjoja enkä yhtäkään korttia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Käyttäjätunnus"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Käyttäjätunnus"

Vieras
First world's problems, mutta edes jonkinlainen muistaminen olisi ollut ihan kiva.

Vanhemmat "eivät ehtineet" hankkia mitään lahjaa (annoin äitienpäivälahjan vasta tänään, koska nähtiin vasta tänään). Ja minun synttärit olivat jo pari viikkoa sitten...ei olla vaan nähty.

Mies oli ostanut kukkakimpun ja tulostanut kortin, mutta mitään lahjaa en saanut. Yleensä syntymäpäivälahja on ollut koru (hopeinen, halpa), joululahja sitten jotain yöpaita-villasukka-suklaarasia -settiä.

Joten, mitä voisin ostaa itselleni synttärilahjaksi? Olen haaveillut monitoimikoneesta (KitchenAid) ja ajatus digitaalipianosta on ollut takaraivossa viimeiset 10 vuotta. Opiskeluaikana ei ollut rahaa, nyt ei ole tilaa. Pöh. Järjestelmäkamera voisi olla myös kiva, tykkäisin ottaa maisemakuvia. :)

Muistettiinhan sinua, tuon enempää ei minusta aikuinen voi odottaakaan. Tai ehkä sitten, jos olisit järjestänyt syntymäpäiväjuhlat ja kutsunut vieraita, mutta sitähän sinä et tehnyt. Etkä edes muistanut äitiäsi äitienpäivänä, joten ehkä siihen meni hänen motivaationsa sinua lahjoa.

Mutta osta itsellesi mitä haluat jos kerran rahaa on, ei siihen synttäreitä tekosyyksi tarvita.

"Etkä edes muistanut äitiäsi äitienpäivänä, "

En ole väittänyt näin, sanoin vain että lahjan annoin vasta tänään, koska no, mieluummin annan sen henkilökohtaisesti kuin pistäisin postissa vain sen takia, että se pitää saada _nyt_.

No olihan tossa jo enemmän muistamista kuin mitä esimerkiksi mä tuun saamaan :D
Siksi mä ostinkin itse itselleni lahjan niin saan sitten perjantaina rauhassa juhlistaa eikä tartte olla naama norsun v*****a kun kukaan ei muistanut :D

ei sitä aikuisena mitään kukkakimppua ja korttia kummempaa lahjaa tarvi saadakaan. Mä en saa mieheltä koskaan korttia, kukkia oon saanut. Huippu oli viime joulu, kun oltiin sovittu, et tänä jouluna ostamme lahjat toisillemme, minä ostin miehelle 2 lahjaa ja hän ei minulle mitään. Voin kertoa, että lasten mentyä nukkumaan avauduin asiasta miehelle ja yöllä neljään saakka setvittiin välejä. Ens jouluna taidan lähteä reissuun ettei tarvi en pettyä.

ei sitä aikuisena mitään kukkakimppua ja korttia kummempaa lahjaa tarvi saadakaan. Mä en saa mieheltä koskaan korttia, kukkia oon saanut. Huippu oli viime joulu, kun oltiin sovittu, et tänä jouluna ostamme lahjat toisillemme, minä ostin miehelle 2 lahjaa ja hän ei minulle mitään. Voin kertoa, että lasten mentyä nukkumaan avauduin asiasta miehelle ja yöllä neljään saakka setvittiin välejä. Ens jouluna taidan lähteä reissuun ettei tarvi en pettyä.

Oikeasti? Setvitte välejä aamuyöhön, koska mies ei ollut ostanut sulle lahjaa? Teillä mahtaa olla muitakin ongelmia, koska muuten mä en ymmärrä, että moisesta saa aikaan tuntikausien välienselvittelyn.

Minusta tärkeintä on muistaminen, eivät lahjat. Suurin osa lahjoista on tulevaa jätettä kauniissa lahjapaperissa, joten kukathan ovat sitä suuremmalla syyllä fiksu ja piristävä lahja.

Jos mietit montaako saamaasi lahjaa sinulla on nyt enää jäljellä ja käytätkö enää niitä hopeakorujakaan, niin mihin sinä sitä uutta romua tarvitset?

Meillä mies ei edes muista milloin mulla on syntymäpäivä. Äskettäin se itse täytti pyöreitä, niin enpä minäkään mitään lahjaa sille ostanut. Muutama vuosi sitten viimeksi ostin sille synttärilahjan, mutta koska se muistaminen on aina vain yksipuolista, niin en enää viitsi. Miehet on sellaisia, ne ei vaan välitä eikä niitä kiinnosta kuin omat synttäripäivät. Ja jos jotain haluan niin ostan sen itse.

Yhteistyössä