En saisi kulkea "taistelukoirieni" kanssa leikkipuiston ohi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
koska mun koirat varsinkin tämä isompi saattaa koska tahansa hyökätä jonkun puistolla leikkivän lapsen kimppuun ja raadella tämän lapsen.

Näin mulle sanotti hetki sit ku olin koirien kans ulkona.

Tossa etupihalla on kaupungin omistama leikkipuisto ja iso puistoalue muutenkin ja siellä menee ihanasti myös kävelyyn tarkoitettuja teitä, mutta mä en nyt sit sais niitä käyttää noiden koirien kans joten mä en voi viedä enää koiriani lainkaan ulos ellei me saada hissiä joka kuljettaa meidän ulkoilemaan parvekkeen kautta :D

siis oikeesti en olis uskonu ellen olis tota juttua kuullu ihan omin korvin ja tää nainen oli ihan tosissaan vielä

No huh.
Sano sille naiselle, että puiston oravakin voi hyökätä lapsen kimppuun....
Kytkettyinä ja fiksun omistajan kanssa ulkona liikkuvat koirat eivät kovin realistinen riski ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
No huh.
Kytkettyinä ja fiksun omistajan kanssa ulkona liikkuvat koirat eivät kovin realistinen riski ole.

mistäs tiedät et borkku on fiksu?

Mun mielestä kuonokoppaa ei tartte laittaa, jos koira ei kerran pure. Mun mielestä se kuonokoppa vaan antaa viestin siitä, että koira on jotenkin hullu ja puree kaikkia ihmisiä.

noita valittajia riittää!! minä kerran mukamas kävelin koirani kanssa väärällä puolella tietä kun kävelin tien oikeaa laitaa ja annoin koiran kävellä metsänreunassa (kytkettynä)

Isojen koirien pelkääminen voi olla todellinen ongelma monellekin. Ja kylläpä tänäänkin iso Rottis veti peintä tyttöä ihan minne sattuu pyörätien laidalta toiselle. Tyttö oli ehkä 12v, mutta massaltaan puolet koirasta. Mutta jos tuossa puistossa ei ole koirakieltoa, kyllä siellä saa koiria ulkoiluttaa hihnassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä kuonokoppaa ei tartte laittaa, jos koira ei kerran pure. Mun mielestä se kuonokoppa vaan antaa viestin siitä, että koira on jotenkin hullu ja puree kaikkia ihmisiä.

Näin minustakin viestitetään.. jos näen kuonokopalla varustetun koiran niin en yritäkään jäädä katselemaan sitä tarkemmin. Mutta uskon, että Borkun koirat on hyvin koulutettuja eikä niistä kenellekään ole harmia. Niiden ulkonäkö vaan vähän pettää, siis niiden koirien ei Borkun itsensä ;) :whistle:

Luin tota yhtä toista ketjua ja sulle oli tulos niitä lapsia sinne... Kerta leikkipuistonkaan ohi ei saa kulkee ni Mitenköhän niiden lasten vanhemmat antaa niitten tulla teille ku on noit tappajakoiria??
Ei sentäs, mut onko oikeesti kukaan sun tutuistas kyseenalaistanu lastensa tuloa teille,noitten koirien takia?

Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
No huh.

Sellaisen mielikuvan mä olen hänestä saanut =)

Jos on hihnat ja taluttaja, joka pitää koirat aisoissa, toki saa ulkoiluttaa. Mutta irrallaan ei koskaan!

Leikkipuistossa kerran tapahtui niin, että kaksospoika konttaili siinä hiekalla ja siinä leikkipuiston läpi meni kävelytie. Siinä meni sitten joku nuori mies koiran kanssa, suht suuri koira. Poikani nähdessään murisi ja tempoi eteenpäin. Onneksi ei päässyt hihnasta irti. Kyllä nuo näin äitinä kauhistuttaa, kun vain miettiikin, mitä olisi voinut tapahtua, jos olisi irti päässyt. Aivan liian kiinnostunut oli pojasta se koira.

Koira on luontokappale, peto, jonka aivoituksia EI oikeasti kukaan voi ennustaa. Vaikka olisi kuinka hyvin "koulutettu" koira. Jos ap:n koirat hyökkii lapsia kohti, murisevat jne,en kuljettaisi sellaisia koiria lähellä lapsia. Koskaan ei voi olla varma. Varsinkaan vapaaksi en päästäisi.

Ne on vaan nämä koiraihmiset suurin osa sitä mieltä, että heidän löllykkä koiransa ei tee kenellekään mitään, se murisee vain, koska se pelkää...

Mun koirat on AINA kytkettyinä yleisillä paikoilla, joissa niiden ei erityisesti ole tarkoitus ja lupa olla vapaina.

Kuonokoppaa en räkättirastaiden vuoks koirilleni tuu ikinä laittamaan.

Mun koira tää vanhempi on kyllä ihan koulutettu ja sitä koulutusta jatkan edelleen sillä ku ikääkin on vast 11kk ja tällä pienemmällä ikää on vajaa 10 viikkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miks sun pitää kulkea leikkipaikan ohi? etkö voi kiertää sitä?

Koska se leikkikenttä on suoraan ulko-oven edessä josta menen ulos.

Ja miks mä en sais kulkea tossa puistossa niin ku muutki ihmiset ja eläimet?

Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:
Koira on luontokappale, peto, jonka aivoituksia EI oikeasti kukaan voi ennustaa. Vaikka olisi kuinka hyvin "koulutettu" koira. Jos ap:n koirat hyökkii lapsia kohti, murisevat jne,en kuljettaisi sellaisia koiria lähellä lapsia. Koskaan ei voi olla varma. Varsinkaan vapaaksi en päästäisi.

Ne on vaan nämä koiraihmiset suurin osa sitä mieltä, että heidän löllykkä koiransa ei tee kenellekään mitään, se murisee vain, koska se pelkää...

Noi ei puhu, eivät ryöki enkä mä anna yhdenkään vieraan tulla koirieni lähelle joten en päästä myöskään koiriani vieraiden lähelle ja tämä koskee sekä ihmisiä että eläimiä koosta ja iästä riippumatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Miks sun pitää kulkea leikkipaikan ohi? etkö voi kiertää sitä?

Koska se leikkikenttä on suoraan ulko-oven edessä josta menen ulos.

Joudut kiivetä ikkunasta koiran kanssa. ;)

Aika on pitkä matka kakkosesta, mut jos isännöitsijältä pyytäis sitä hissiä sit parvekkeen puolelle :D

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Luin tota yhtä toista ketjua ja sulle oli tulos niitä lapsia sinne... Kerta leikkipuistonkaan ohi ei saa kulkee ni Mitenköhän niiden lasten vanhemmat antaa niitten tulla teille ku on noit tappajakoiria??
Ei sentäs, mut onko oikeesti kukaan sun tutuistas kyseenalaistanu lastensa tuloa teille,noitten koirien takia?

Ei oo kyseenalaistanu koska tietävät et mä eristän lapset ja koirat toisistaan jos leikit menee rajuiks ja meillä on niin koirilla kuin myös lapsilla määrätyt säännöt joita mä vaadin noudatettavan

Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
No huh.

Sä voit koska tahansa tulla ottamaan selvää mun fiksuudestani :D

Valitettavasti joskus osaan myös olla jotain aivan muutaki ku fiksu :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieraus:

Samaa mieltä!

Näitä tapauksia on, kun aina kiltti jne koira onkin yhtäkkiä hyökännyt lapsen kimppuun. Eläimeen kun ei voi koskaan luottaa. Niinkuin ei kylläkään ihmiseenkään. Mielenvikaisia löytyy meistäkin...

Itseä ärsyttää kun yhdellä kaverilla on rottweiler ja on kuulemma niiiiiiiin kiltti ja valittaa sitten aina, kun lapseni pelkäävät eivätkä halua koiraa taputella ja paijata. Minun mielestäni ihan hyvä, että pelkäävät.

Yhteistyössä