Mä ostan kyllä huuto.netistä, mutta vain lähialueilta että itse voin noutaa tuotteen ja maksaa silloin samalla.
Ihan persiistä kyllä tollanen!!
Ihan persiistä kyllä tollanen!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Tekikö myyjä oikein katomisilmoituksen paketista postissa?
Näin väitti tehneensä, nyt kun vaadin häneltä dokumenttia kaikesta, paketin lähetyksestä, katoamisilmoituksesta ym niin ei enää vastaa...
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:tää on yks suurimmista syistä et miks en käytä huutonettiä..
en jaksa ruveta takkuamaan myyjän kanssa ja näistä viesteistä päätellen tätä sattuu aika usein..
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Huusin kuukausi sitten vaatepaketin pojalle. Ei alkanut näkyä eikä kuulua joten rupesin pommittamaan myyjää. Nyt hän vihdoin on vastannut yhteydenottoihin.
On kuulema lähettänyt paketin mutta posti on sen hukannut, on käynyt postissa ja he ovat luvanneet etsiä pakettia. myyjällä ei ole tallessa mtn lähetyslappua eli ei ole lähetystunnusta jolla pakettia voitaisiin jäljittää. Nyt myyjä on ottanut yhteyttä huuto.netin ylläpitoon jonka mukaan myyjä ei ole vastuussa korvaamaan minulle huuto summaa jos pakettia ei löydy |O
Mitenkähän hän todistaa edes lähettäneensä paketin!!!
Kaikki voi laittaa myyntiin mitä vaan, ei lähetä ja laittaa itellan piikkiin!
Lähetyksestä saa leimatun kuitin.
Niin saa, mutta hän on sen kuulema hukannut. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Huusin kuukausi sitten vaatepaketin pojalle. Ei alkanut näkyä eikä kuulua joten rupesin pommittamaan myyjää. Nyt hän vihdoin on vastannut yhteydenottoihin.
On kuulema lähettänyt paketin mutta posti on sen hukannut, on käynyt postissa ja he ovat luvanneet etsiä pakettia. myyjällä ei ole tallessa mtn lähetyslappua eli ei ole lähetystunnusta jolla pakettia voitaisiin jäljittää. Nyt myyjä on ottanut yhteyttä huuto.netin ylläpitoon jonka mukaan myyjä ei ole vastuussa korvaamaan minulle huuto summaa jos pakettia ei löydy |O
Mitenkähän hän todistaa edes lähettäneensä paketin!!!
Kaikki voi laittaa myyntiin mitä vaan, ei lähetä ja laittaa itellan piikkiin!
Lähetyksestä saa leimatun kuitin.
Niin saa, mutta hän on sen kuulema hukannut. :kieh:
Niin näköjään kirjoititkin, luin huonosti.
Jos ei todistetta ole lähettämisestä, lähetystunnusta tms. ja kumminkin pakettina lähti, niin sitten minusta pitää palauttaa rahat. Kirjeen kanssa ei juttu kun lähettämisestä ei jää todistetta.
Harvassa ne huijarit kumminkin on. Itse tehnyt satoja kauppoja enkä ole vielä kohdannut yhtäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Myyjällä on tuossa kohden näyttövelvollisuus, että on todella lähettänyt paketin. jollei olis, niin epärehellisen olisi mahdollista myydä sama tuote kahteen kertaan ja panna itellan piikkin katoaminen. Kumma että onkin lähetyslappu "hukkunut".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itse myyjänä laitan s-postilla lähetystunnuksen paketista, kirjeestähän ei voi laittaa.
Molemmin puolin reilu meno
En huijaa ketään koska en halua että minuakaan huijataan!
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:Myyjälle viestiä, että teet asiasta rikosilmoituksen.
Ei huuto.net voi siihen puuttua ja poliiseille kyllä täytyy todistaa, että on tosiaan paketti lähetetty. Pitäis saada rahat takaisin.
Kiitos neuvosta. Näin teen. Kyse ei ole kun n.40 eurosta, mutta periaatteessa, en jakele rahojani muillekkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä myyjän moka, mä säilytän aina niin kauan lähetyspaperit, että ostaja on saanut paketin. En sit kyllä tiedä miten tää virallisesti menee..