En taida olla raskaana :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tiina

Vieras
Tein tänään testin kp 29/32-35 ja niin nega tuli kuin vaan voi olla. Ovulaatio oli suurinpiirtein kp 18 limojen perusteella. Nyt testasin herkällä (10) liuskatestillä. Esikoisesta testasin vasta ensimmäistä kertaa kp 40 tavallisella liuskatestillä ja tuli tosi selkeä viiva. Olenko nyt vain hätäinen vai voiko ajatella, etten raskaana ole, kun ei tullut edes haamua :( ?

Niin mä nyt päätin, etten ole hätäinen ja testaan vasta sitten, kun on kp 40 (jos sellainen ehtii tulla). Itkettää ja harmittaa, kun piti olla niin hätäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ihmeen takia pitää testailla ennen aikojaan ja sit märistä pettymystä....

Sanos muuta :whistle: . Tiedän että olin hätäinen ja nyt sitä kadun.

Tuolla se testi vielä on ja nyt siihen raskauskohtaan ja tullut sellainen haalean punertava viiva, mutta on puolet kapeampi kuin se testiviiva. En siis tulkitse sitä mitenkään positiiviseksi, kun tunti sitten jo testin tein, mutta eikö sen raskausviivan kuuluisi olla sitten saman levyinen kuin testiviiva? Haaleampi voi olla, mutt tuo kapeus?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minkä ihmeen takia pitää testailla ennen aikojaan ja sit märistä pettymystä....

Mä ihmettelen kans tätä. Itse odotin joka kierto, että menkat alkaa enkä turhaan testannu, ja sit kun oikeasti oli vasta myöhässä niin sit testasin, ja sainkin positiivisen tuloksen.

Yhteistyössä