En taiida kelvata mun vaimokkeelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nurkkaan heitetty!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nurkkaan heitetty!

Vieras
Tänään illalla kun saatiin lapset nukkuun niin katseltiin telkkaria ja hieroin siinä vaimokkeeni jalkapohjia ja kun olin aikani hieronut yritin siirtyä ylemmäs sääriin nii tuli aika tyly vastaus. Sitten mainostauolla ehdotelin vähän jos vaikka seksikkäämpää asua niin vastaus oli töykeä ja epäselvä, mutta tässä yön mietittyäni olen tullut siihen tulokseen että minussa on jotain pahasti pielessä tai jotain tai muuten vaan en ole riittävän hyvä hänelle. enpä oikeen tiiä mitä tässä tekis. (Niin ennen hän snoi että hyi sää haiset lopeta tupakointi, no ny oon lopettanu ei auttanu)

Miksei kerrankin voisi vain hieroa niitä jalkoja? Miksi pitää aina kaiken johtaa seksiin? Ketä perkelettä huvittaa käydä ahtautumassa seksivetimiin kesken television katsomisen?

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Miksei kerrankin voisi vain hieroa niitä jalkoja? Miksi pitää aina kaiken johtaa seksiin? Ketä perkelettä huvittaa käydä ahtautumassa seksivetimiin kesken television katsomisen?

nii..Samaa mieltä.

Samaa mieltä ! Monien miesten vika on juuri se, että jos he esim. hierovat niskoja, niin se on heistä esileikkiä.

Ei millään pahalla mutta samalla linjalla oon Pepparin kanssa, paitsi että lisänä vielä; mun mielestä saat olla kiitollinen ettet saanut sitä jalkaa suuhusi. Niin täällä olis käynyt.
Ainoa johtopäätös mikä tosta kannattaa vetää on se, että jos hierot niin se on hierontaa, ei esileikkiä ja jos vaimo katsoo tv:tä niin sekään ei ole esileikkiä. Jätä rauhaan.

Alkuperäinen kirjoittaja möö:

Samaa mieltä ! Monien miesten vika on juuri se, että jos he esim. hierovat niskoja, niin se on heistä esileikkiä.

Ja monet naiset jaksaa sitten itkeä kuinka oma mies käykin hakemassa sitä kauan kaivattua läheisyyttä jostain muualta. Kas tässäkin tarinassa on kaksi puolta...

Alkuperäinen kirjoittaja joopajoo:

Ja monet naiset jaksaa sitten itkeä kuinka oma mies käykin hakemassa sitä kauan kaivattua läheisyyttä jostain muualta. Kas tässäkin tarinassa on kaksi puolta...

Totta tuokin ! Pitäisi siis päästä tasapainoon. Eikö AP:n vaimoke tee koskaan aloitetta itse ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei millään pahalla mutta samalla linjalla oon Pepparin kanssa, paitsi että lisänä vielä; mun mielestä saat olla kiitollinen ettet saanut sitä jalkaa suuhusi. Niin täällä olis käynyt.
Ainoa johtopäätös mikä tosta kannattaa vetää on se, että jos hierot niin se on hierontaa, ei esileikkiä ja jos vaimo katsoo tv:tä niin sekään ei ole esileikkiä. Jätä rauhaan.

Nonii, tässä tyyppiesimerkki nykyajan naisen ajattelusta. Ja sitten ihmetellään isoon ääneen ja haukutaan kaikki miehet, kun se oma mussukka onkin käynyt jossain vieraissa, koska oma akka monottaa suuhun kotona. Eikö pistäkin mietityttään....

Kannattaa ap varmaan ottaa selvää miksi ei halua seksiä. Naisilla ei yleensä toimi tuo homma niin suoraviivasesti, mulla ainakiin kaikki liittyy kaikkeen, eli jos joku asia suhteessa mättää, niin ei seksikää kiinnosta. Tai sit voi olla muuten vaan huono hetki, jos vaikka se aika kuukaudesta ja turvonnu olo ja maha kipeenä ei ole olo hehkeimmillään...

Nii tai se vaimokin vois joskus hieroa sitä miestään!!

Alkuperäinen kirjoittaja nii:

Kyllä mä miehen niskoja hieronkin, kun hänestä näkee milloin hartiat on kipeät. Mut mä en odota sen johtavan seksiin. Jos taas pyydän miestä hieromaan mun niskoja, tiedän hänen ajattelevan, että niskojen jälkeen on lupa hieroa muualtakin ja saada palkka luonnossa ;) Tässä on musta kyse sukupuolten erosta.

No ehkä olen ihan erilainen vaimo ja nainen. Kyllä se hierominen paikasta riippumatta ainakin meikäläiseen alkaa tehota tietyllä lailla... joka kerta. Miehen kosketus tepsii aina, ei sille vaan voi mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja nii:

Kyllä mä miehen niskoja hieronkin, kun hänestä näkee milloin hartiat on kipeät. Mut mä en odota sen johtavan seksiin. Jos taas pyydän miestä hieromaan mun niskoja, tiedän hänen ajattelevan, että niskojen jälkeen on lupa hieroa muualtakin ja saada palkka luonnossa ;) Tässä on musta kyse sukupuolten erosta.

Mitä ihmettä kosketaanko teidän perheessä mieheen muulloinkin kun seksin aikana??

Yhteistyössä