En tiedä minkälaisen välikausihaalarin/puvun ostaisin pojulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
NetAnttilassa on ihana Reimatecin 2 osainen välikausipuku, raidallinen ja varmasti hyvä laadultaan. Mutta aika kallis :|, takki ja housut erikseen pitäisi ostaa. Lassietec haalari on ihan ok ja halvempi mutta kuitenkaan ei sytytä. Enkä tiedä minkälaista on laadultaan.. Koko pitäisi olla 86cm. Mistä löydän ja minkälaiset välikausivaatteet 2v pojulle? Auttakees mammat hieman :xmas: Onko Reimatec niin hyvä kun täältä olen lukenut? Kannattaako siitä maksaa? :ashamed:

no mulla 3 lasta ja aina olen rtecit ostanut. en sano siksi että olisivat ainoat ja oikeat vaan ne on toimineet meillä niinkuin pitää ja siksi en ole vaihtanut. merkillä ei ole väliä kunhan toimii!

mulla sama ongelma.mä kans katellut sitä raidallista takkia ja siihen sopivia housuja. sit mietin et ehkä ticketin ruskea puku tai tähtijonathanin ruskee-vihree haalari.

mä en välttämättä 2veelle ostaisi kaksiosaista pukua, ellei housut ole henkselihousut. ainakin meidän tytöllä oli aina selkä paljaana, haalari on kätevämpi edelleen vaikka ikää on 3v.

ja Reimatec on hyvä mutta halvemmallakin saa ihan hyviä haalareita.

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
mulla sama ongelma.mä kans katellut sitä raidallista takkia ja siihen sopivia housuja. sit mietin et ehkä ticketin ruskea puku tai tähtijonathanin ruskee-vihree haalari.

Mä ihastuin siihen heti, aivan ihana =) siis se reimatecin raidallinen 2 osanen puku

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
mä en välttämättä 2veelle ostaisi kaksiosaista pukua, ellei housut ole henkselihousut. ainakin meidän tytöllä oli aina selkä paljaana, haalari on kätevämpi edelleen vaikka ikää on 3v.

ja Reimatec on hyvä mutta halvemmallakin saa ihan hyviä haalareita.

Semmoista henkselihousu mallia etsinkin tai sitten koko haalari, ei oikein löydy muuta mieleistä kuin se reimatecin mutta hirmu hintava :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:

Mä ihastuin siihen heti, aivan ihana =) siis se reimatecin raidallinen 2 osanen puku

mut huomasitko et kangas ei vaikluttanut kovinkaan kestävältä. siis verrattuna vaikka talvivaatteisiin ja esim ticketin haalari (joka on halvempi kuin reimatec)oli kankaaltaan todella-siis todella- paljon kestävämmän oloista.samoin tuo jonathanin.

esim keltainen kettu myy tuota raidallista.jesperjuniorissakin oli.

http://www.keltainenkettu.fi/product_catalog.php?c=62

Itse petyin reimateciin todella, kangas kului polvista todella nopeasti naamuille, nyt vilkaisin tuota kaksi vuotta käytettyä Jonathania ja kangas kuin uusi. Eli Jonathanin valitsisin...

mut huomasitko et kangas ei vaikluttanut kovinkaan kestävältä. siis verrattuna vaikka talvivaatteisiin ja esim ticketin haalari (joka on halvempi kuin reimatec)oli kankaaltaan todella-siis todella- paljon kestävämmän oloista.samoin tuo jonathanin.

esim keltainen kettu myy tuota raidallista.jesperjuniorissakin oli.

http://www.keltainenkettu.fi/product_catalog.php?c=62

Voi tuollahan on vaikka mitä ihania haalareita, myös reimatecin raidallisena saa :D. Ticketillä oli joku ihana haalari mutta en oo löytäny sitä sivua enää mistä näin sen, sekin tais tosin olla aika hintava.. Mulla ei oo kokemusta juuri näistä kankaista eikä miten kestää kulutusta. Nyt pitäis olla joku oikein kestävää kangasta ku poika liikkuu ja kävelee paljon..

Mä ostin ticketin ruskean haalarin. Mä inhoan niitä värejä, mitä yleensä on tarjolla, tytöille pinkkiä ja vaaleenpunasta ja pojille sitten taas niin poikaväriä, ettei tytölle viitsi ostaa. Reimatecillä oli kiva harmaa-vihreä monstera-puku, mutta siinä ei riittänyt koot tytölle (92 cm oli jotenkin tosi pieni ). Ticketin puku sitäpaitsi tuntui paljon kestävämmältä materiaalilta ja siihen suklaanruskeaan voi yhdistää mitä vaan kivoja värejä.

Haukkukaa pinnalliseksi, sillä sitä olen :) Olen juuri vuosien köyhäilyn jälkeen saanut suht hyväpalkkaisen työn ja siksi haluan tuhlata myös tytön vaatteisiin. Ja toivon kyllä, että tää ticketin haalari olis vähän laadukkaampi, kuin motionin talvihaalari oli. Ainakaan siinä tapauksessa halpa ei ollut hyvää.

Niin ja kaksivuotiaalle kyllä varmaan kannattaisi ostaa vielä haalari, on se kuitenkin varmaan helpompi sekä pukijalle, että rymyyjälle.

Alkuperäinen kirjoittaja piiukka:
Itse petyin reimateciin todella, kangas kului polvista todella nopeasti naamuille, nyt vilkaisin tuota kaksi vuotta käytettyä Jonathania ja kangas kuin uusi. Eli Jonathanin valitsisin...

samaa itse kans kauhistelin.uudessa(kuukausi sitten) ostetussa henkselihousussa on aika hyvät karheumat jo..

samaa itse kans kauhistelin.uudessa(kuukausi sitten) ostetussa henkselihousussa on aika hyvät karheumat jo..

:o Ehkäpä pojulle ei sit reimateciä ostakaan.. Vitsi ku meneepi tää nyt vaikeaksi :(

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Mä ostin ticketin ruskean haalarin. Mä inhoan niitä värejä, mitä yleensä on tarjolla, tytöille pinkkiä ja vaaleenpunasta ja pojille sitten taas niin poikaväriä, ettei tytölle viitsi ostaa. Reimatecillä oli kiva harmaa-vihreä monstera-puku, mutta siinä ei riittänyt koot tytölle (92 cm oli jotenkin tosi pieni ). Ticketin puku sitäpaitsi tuntui paljon kestävämmältä materiaalilta ja siihen suklaanruskeaan voi yhdistää mitä vaan kivoja värejä.

niin toi haalarihan oli alle 100e ja reimatecin haalarit sit yli 100e ja kangas paljon lötrympää ja ohkasempaa..

:o Ehkäpä pojulle ei sit reimateciä ostakaan.. Vitsi ku meneepi tää nyt vaikeaksi :(

et pääsis minnekään hypistelmään haalareita?on sit kans joku kuva niistä-jesperjuniorissa on yleensä hyvät valikoimat..

Hitsi, jos oisin varakas, ostaisin varmaan Reimatecin raidallisen haalarin, tai oranssin tai vihreän, mutta kuiteskin arkikäyttöön alle 4-vuotiaalle ainaskin HAALARIN! 2-osainen on kiva ostosreissuilla, mutta menevälle puistoilijalle/tarhalaiselle mielestäni ehdottomasti haalari on parempi. Exit:ssä on kans ihanaa, raikasta raidallista takkia, mutten oo niihin housuja vielä nähnyt, joten jääköön kauppaan..

Yhteistyössä