en tiedä mitä tehdä.miehen haluttomuus+ omat menneisyyden kokemukset tekee minusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

menja

Vieras
mustasukkaisen, siis pelkään että menetän mieheni, enkä kestäisi sitä. pelko on valtava.

osansa asiaan tekee se että kun mies aloitti uudessa paikassa viehättävässä seurassa hommat, alkoi hän olemaan etäisempi muutenkin kuin seksuaalisesti.

olen kokenut kerran aiemmin miehen seksuaalisen haluttomuuden ja se johtui toisesta naisesta. Nykysen miehen kanssa ei myöskään ole riittävää luottamusta(valheita ja salaamisia miehen puolelta) sen lisäksi koen itseni rumaksi(pienet löysät tissit ja raskausarpia koko vatsa täynnä, ei siis parhaalla tahdollakaan kaunis vartalo,vaikka olenkin normipainoinen tai jopa hoikka,on vatsan seudulla löysä nahkapussi.. mikä ei lähe vaikka mitä tekis).

olen siis ruma,mustasukkainen.
mies rikkonut luottamuksen ja on seksuaalisesti täysin haluton,eikä puhu+ muutenkin etäisempi kuin ennen= kriisi.

en voi pelolle ja epäilylleni mitään, jos mies on syytön tajuan että ajan häntä kauemmaksi epäilylläni, mutten voi sille mitään. neuvoja otetaan vastaan

Oletteko jutelleet? oletko kertonut, että koet etäisyyttä välillänne, haluat enemmän läheisyyttä yms.? uuden duunin tuoma stressi voi väsyttää miestä ja hän siksi haluttomampi seksiin.

ei haluttomuus vaivasi jo aiemmin(vrt kun seksiä oli ennen 20krt/kk sittenmin sitä oli 2krt/kk) mutta minusta tuntuu että miehen rakkauden tunteet hävisi uuden työn(tai siis lähinnä erään työkaverin myötä), sitä myöden hävisi miehen seksuaalinen halu kokonaan. vaikea selittää. Mutta aiemmin mies vaikutti rakastuneelta, hoki että olen hänen kaikkensa ja sitten meni muutama kk uudessa paikassa niin mies alko empii että haluaako edes olla mun kanssani, samaan aikaan alkoi totaalinen haluttomuus. Nyt tilanne on muuten parempi,mutta seksi ei edelleenkään kelpaa hänelle vaan lähinnä ahdistaa miestä. Minua taas ahdistaa koko tilanne.

keskustelu menee niin että minä otan asian puheeksi,mies vaikenee. kun ei kuulemma tiedä mitä sanoa. sanoo ettei ole pettänyt,mutta en usko(ei välttämättä ole seksiä harrastanut toisen kanssa,mutta minä koen ihastumisenkin pettämisenä). en tiedä mikä sen muutoksen oikeasti aiheutti. Mutta tilannetta on vaikea selvittää kun mies vetäytyy vedoten siihen että häntä ahdistaa puhua asiasta.

en usko mihinkään työstressiin,pikemminki siihen että sillä on niin kivaa siellä että kotielämä tuntuu tylsältä.

seksiä ei siis ole ollut ollenkaan 10 kuukauteen. kun koen muutenkin itseni rumaksi,niin asiaa ei auta se että mies ei halua minua. ja tosiaan koska aiemmassa suhteessa tälläisen käytöksen syyksi on paljastunu pettäminen niin väkisinkin nousee pintaan pelko. Mikä taas näkyy sellaisena että soitan miehelle,vaikka alunperin asia oli joku muu, niin kun mies sanoo vaikkapa että täytyykin lopettaa,saatan minä tokaista niin että pääset mirkkus kanssa kahville.

ei kovin rakentavaa mutta siltä se musta tuntuu että mut halutaan unohtaa ja keskittyä tärkeämpään, koska en koe itseäni tärkeäksi,en koe olevani turvassa. huomaan että saatan välillä ylireagoidakkin,mutta se tunne on niin vahva. enkä kykene silloin sanomaan pelkoani suoraan,vaan yritän peittää sitä, sit tulee laukastua jotain tyhmää,kun on pakko saada jotenkin ulos se ahdistus. :(

eli summa summarum tuhoan itse sitä loppua suhteesta mitä ehkä vielä on, voi olla toki että epäilen ihan aiheesta,koska miehen käytös kuitenki muuttui niin dramaattisesti.. mut en tiedä..

Yhteistyössä