En tiedä mitä tehdä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heippa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heippa

Vieras
Miheni jäi puolenvuoden pettämisestä kiinni. Nainen on raskaana hänelle... Meillä kaksi pientä lasta. Minulla aivan jumalaton stressi päällä... Hoidan yksin lapset ja kodin, joten jos ukon pihalle laitan niin eipä lastenhoito muutu mitenkään..
Hoitovapaalla olen. Ja vielä parivuotta olisi tarkoitus olla...
Itkettää, naurattaa...
Kaikista pahinta on, että purkaan jossain määrin pahaa oloani poikaamme, joka on kolmevuotias... en todellakaan enää tiedä mikä on oikein mikä väärin, mitä pitäis tehdä???
Auttaisiko joku pahaa oloani :ashamed:

:hug: varmasti on paha olla.voimia :flower:

onko sulla ketään ystävää jolle voisit puhua?Tai sukulaista?Ja jos saisit lapset joksikin aikaa vaikka mummulaan niin saisit itse rauhoittua?

Mitä miehesi meinaa tehdä?Haluaako sinut vai sen uuden? Välitätkö siitä mitöä mies haluaa?

Aivan varmasti (!!!) selviät yksinkin,niin taloudellisesti kuin muutenkin,kunhan alun häslinki laantuu ja itselläsi olo hieman helpottuu. :\|

Ala nyt ihan ensimmäiseksi hakea apua itsellesi! Perheneuvolat ovat sitä varten, ja jos tällaisesta käy mielenterveystoimistossa juttelemassa -sikäli kun sinne saa ajan - niin sekin on äärimmäisen järkevää toimintaa.

Puhuminen ja asioiden kertominen jo helpottaa. Joka kerta kun käyt läpi tapahtumat, mietit myös miten tilanne jatkuu ja asiat alkavat tuntua vähitellen selvemmiltä.

Auttamalla itseäsi autat ennen muuta lastasi! Älä jää odottamaan, että tilanne helpottuisi - ei se itsestään siitä miksikään muutu.

Jaksele,

Piika-äiti

Yhteistyössä