En tiedä näynkö palstalla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
tässä nyt vähään aikaan, lueskelen ehkä, mutta into vastata mihinkään on nyt hiipunut. Olen sotkenut elämäni sillä tavoin totaalisesti, että nyt on pakko tehdä jotakin parannusta kaikkien osa-alueiden suhteen, lisäksi olen niin väsynyt koko ajan, että pitänee vaihtaa netti ja telkkari liikuntaan ja kahvittomuuteen ja terveellisempään ruokavalioon. En kehtaa yhtään vielä sanoa mitä olen tehnyt, mutta kärsin siitä kyllä rangaistuksen reippaasti, sillä muutakaan en voi. Pienen masentumisen kourissa mennään. Onneksi ehkä terveemmällä elämällä voisi saada aikaan jotakin parempaa ja olenpahan ainakin hyvässä rantakunnossa lokakuuhun ja Egyptin matkaan mennessä.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan:
pettänykö oot..?no huono homma jos vielä jäit siitä kiinni....mut voimia kuitenki sulle!

Ensimmäinen asia mikä tällä palstalla tulee mieleen.. kirjatkaapas nyt pikkuvihkosiin, että EN ole pettänyt! Sitä voi sotkea elämäänsä muullakin tavoin..

Kaikki tekee joskus tyhmyyksiä, jotkut ei vaan tunnusta.
Voimia elämäsi sotkun selvittämiseen, elämä jatkuu ja asioilla on tosiaan tapana selvitä.

Mukavaa lomamatkan odotusta. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
inhaa tommonen että käydään vihjailemassa että nyt oon tehny jotain jne, ja sitten ei voi kertoa mitä. kohta varmaan vaahtoaa että mitä se teille kuuluu.

No en ihan oikeasti kehtaa sanoa ääneen sitä. Anteeksi että tein avauksen, ajattelin vaan masentuneena etten jaksa tällä fiiliksellä kommentoida kenenkään muun avauksiin eli koitan pysyä pois palstalta kun en kestä nyt muiden murheita.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
tässä nyt vähään aikaan, lueskelen ehkä, mutta into vastata mihinkään on nyt hiipunut. Olen sotkenut elämäni sillä tavoin totaalisesti, että nyt on pakko tehdä jotakin parannusta kaikkien osa-alueiden suhteen, lisäksi olen niin väsynyt koko ajan, että pitänee vaihtaa netti ja telkkari liikuntaan ja kahvittomuuteen ja terveellisempään ruokavalioon. En kehtaa yhtään vielä sanoa mitä olen tehnyt, mutta kärsin siitä kyllä rangaistuksen reippaasti, sillä muutakaan en voi. Pienen masentumisen kourissa mennään. Onneksi ehkä terveemmällä elämällä voisi saada aikaan jotakin parempaa ja olenpahan ainakin hyvässä rantakunnossa lokakuuhun ja Egyptin matkaan mennessä.

ootsä se naine joka vaati lapseltas täydellistä omistautumista harrastuksille?

inhaa tommonen että käydään vihjailemassa että nyt oon tehny jotain jne, ja sitten ei voi kertoa mitä. kohta varmaan vaahtoaa että mitä se teille kuuluu.

No en ihan oikeasti kehtaa sanoa ääneen sitä. Anteeksi että tein avauksen, ajattelin vaan masentuneena etten jaksa tällä fiiliksellä kommentoida kenenkään muun avauksiin eli koitan pysyä pois palstalta kun en kestä nyt muiden murheita.

Älä puhu masennuksesta sen oikealla nimellä,muuta kun sillon kun tiiät oikeesti mitä on masennus, ei kaikki näet ole masennusta,kuten nykypäivänä vaahdotaan...."oon niin masentunut",mutta kuinka moni oikeesti tietää mitä se on????

Alkuperäinen kirjoittaja jep:

Älä puhu masennuksesta sen oikealla nimellä,muuta kun sillon kun tiiät oikeesti mitä on masennus, ei kaikki näet ole masennusta,kuten nykypäivänä vaahdotaan...."oon niin masentunut",mutta kuinka moni oikeesti tietää mitä se on????

Saako masennuksesta puhua jos on sairastanut aiemmin burn outin ja pelkää sitä aina kun iskee vastoinkäymisiä, sillä sitä asiaa en elämääni enää haluaisi?? Käytän sanaa masennus, koska en voi vielä puhua burn outista kun en ole siellä asti..

Alkuperäinen kirjoittaja jep:

Saako masennuksesta puhua jos on sairastanut aiemmin burn outin ja pelkää sitä aina kun iskee vastoinkäymisiä, sillä sitä asiaa en elämääni enää haluaisi?? Käytän sanaa masennus, koska en voi vielä puhua burn outista kun en ole siellä asti..

silloin saa kun oikeesti tietää mikä se on,juurihan niin sanoin.

Olet yksi mielenkiintoisista palstapersoonista, aukaisin monesti sinun laittamasi jutut, ihan vain mielenkiinnosta nikkiäsi kohtaan.
Toivottavasti asiat setviintyy, mitä ikinä ovatkaan.

Eikös masennus ole syvempi tila kuin burn out = loppuun palaminen? Monet palavat loppuun esim. töissä ja ottavat lomaa, masentunut saattaa joutua vuosiksi mielisairaala kierteeseen ja/tai ottamaan mielialalääkkeitä.

Itse en onneksi joutunut masentuneena hoitoon, vaikka aihetta olisi ehkä ollut mennäkin. En vaan osannut kun en tiennyt olevani masentunut. Masentunut harvemmin tajuaa tilaansa itse, yleensä se on ulkopuoliset ihmiset (läheiset, ystävät, työkaverit jne) jotka sen huomaavat.

Yhteistyössä