en tiedä olenko vanhaaikainen mutta minusta nykyään pukeudutaan hälläväli tyyliin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vanha

Vieras
olen katsellut ihmisten pukeutumistyylejä, kaupungeissa, maaseudulla, laivalla. ihme muotia, on roikkuvia housuja,toppia topin päällä, ryppyisiä vaatteita,puserot venyneen näköisiä jne... onhan se hyvä että on rentoa tyyliä mutta voisi se jotenkin olla siistimpää. Olen 60 luvulla syntynyt javarmaan eri näkemys pukeutumiseen. ennen kun lähdettiin kaupungille, kylille, tanssimaan laitettiin vähän parempaa päälle, ei juhlavaatteita muuta kun juhliin, mutta paremmat vaatteet kun kotioloissa.Nyt tuntuu kuin vaatteet olisi luppukopasta otettuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanotaanko näin:
No oothan sä jo keski-ikäinen jos oot 60 luvulla syntynyt ja sen huomaa ;)

Huomaahan sen. Vaatteet on samantyylisiä mutta kun 60-luvulla ihmiset oli hoikkia! Olen ihmetellyt tätä nykyajan pullukkavyöryä, ei kivalta näytä, oli mitä tahansa päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Huomaahan sen. Vaatteet on samantyylisiä mutta kun 60-luvulla ihmiset oli hoikkia! Olen ihmetellyt tätä nykyajan pullukkavyöryä, ei kivalta näytä, oli mitä tahansa päällä.

No eiköhän niitä hoikkia ole edelleen, niinhin vain ei kiinnitetä huomiota niin paljoa.

Ap ei sitten muista 80-luvun haaremihousuja eikä lumipestyjä resorilahkeisia farkkuja? :xmas: (Ihmiset oli kyllä mielestäni silloin paljon hoikempia kuin nyt...)

Alkuperäinen kirjoittaja das:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No eiköhän niitä hoikkia ole edelleen, niinhin vain ei kiinnitetä huomiota niin paljoa.

On toki. Mutta kun Särkänniemessä ihan ajan kanssa katsoin aikuisia ja lapsia, niin suurin osa on pullukoita. Teineistä varsinkin tytöt roikkuvine mahoineen pisti silmään. Sinänsä jokaisen oma asia, vai olisiko vanhempien, 15 v kuluttua täällä on sama lihavuusongelma kuin amerikkalaisilla. No meni keskustelu vähän sivuun...

Yhteistyössä