En uskalla enää seksiin uuden ihmisen kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Takana joitakin huonoja lyhyitä suhteita, joissa minua on vaan käytetty hyväksi ja kaiken seurauksena itsetuntoni on romahtanut. Jostain syystä tuo huono itsetunto on alkanut myös vaikuttamaan kehonkuvaani, vaikka minulle on aina kehuttu vartaloani eikä ole kritisoitu. Paitsi viimeisin mies eroriidan aikana kirjoitti, että minulla on ruma pillu ja siksi ei koskaan nuollut minua.

Olen nyt yrittänyt jonkun aikaa deittailla ja tutustua uusiin ihmisiin, mutta en kykene päästämään ketään fyysisesti (enkä kai henkisestikään) lähelle. En uskalla harrastaa seksiä. Kovassa kännissä ehkä voisin...? En ole ennen ollut tällainen. Olen siisti ihminen ja pidän huolta itsestänicja kehostani, mutta tunnen jotenkin olevani "likainen", pilaantunut tai inhottava. En uskalla avautua asiasta kellekään, joten siksi kirjoitan tänne, koska asia vaivaa mieltä... Ammattilaisellekaan en pysty puhumaan mistään seksiasioista.

En siis esim. uskalla mennä viettämään iltaa uudehkon miestuttavuuden luoksi, kun pelkään että mies alkaa lähentelemään, ja silloin huomaa estoisuuteni, jonka jälkeen en varmasti enää kelpaa. Miten tästä pääsee eroon?

Yhteistyössä