en uskalla mennä nukkumaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iitintiltu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iitintiltu

Jäsen
01.06.2007
593
0
16
palohälyttimestä loppuu patterit taas yötä vasten, eli piippailee silloin tällöin, joten otin sitten patterin pois vaan huomatakseni ettei uutta ole hommattu!!
jos laitan vanhan takaisin niin en saa nukutuksi kun se piippailee, mutta nyt en uskalla mennä nukkumaan, koska ei ole hälytintä!!

voi miten sitä tultiin toimeen silloin kun niitä ei edes ollut?!?

Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:
Onko teillä vaan 1 varoitin?

vaan yksi, koska asunto on sen mallinen ettei siellä oikeastaan tartte toista..ellei sitten tahdo laittaa pesuhuoneeseen omaa =)

muoks: ja sitten vielä hymiötkin pomppii miten sattuu...oon kait jo liian väsy..:(

Alkuperäinen kirjoittaja vinku-iita:
Hmmm...Voi kurja, mulla ois varmaan sama olo jos tulis tollanen tilanne :/

niin ja mies vielä totesi puhelimessa,on yön töissä, että muista tarkistaa kaikki sähkölaitteet ennen nukkumaan menoa, koska ei ole sitä hälytintä. ja minä kun muutenkin olen niin toivottoman arka!!

niin ja eikös se oo että jos asunnossa on yli 60 vai 65 neliöö niin siiten ei enää yksi hälytin riitä..meillä kävi palomiehet tarkastuksella kaikkien luona näisä kerrostaloissa niin sanoivat että hankkikaapa toinenki hälytin ku meillä on 76 neliön kämppä

Alkuperäinen kirjoittaja piipero86:
niin ja eikös se oo että jos asunnossa on yli 60 vai 65 neliöö niin siiten ei enää yksi hälytin riitä..meillä kävi palomiehet tarkastuksella kaikkien luona näisä kerrostaloissa niin sanoivat että hankkikaapa toinenki hälytin ku meillä on 76 neliön kämppä

hmmm...mwë kysyimme asiaa isännöitsijältämme, mutta hänen mielestään yksikin riittää...sillä jos laitamme esim keittiöön oman hälyttimen niin sitten siellä ei voi laittaa ruokaa lainkaan...

Yhteistyössä