En vaan tajua miehiä miksi ne haluaa aina ilman kortsua?! Joo tuntuu paremmalta se on selvä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piukkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piukkis"

Vieras
mutta et irtosuhteissa se et ei käytä ni ihmetyttää mua.Taas törmäsin tälläseen,käytti kuitenkin kun sanoin että sitten ei tuu seksiä et lähen menee ni johan kelpas kortsukin.Tuntuuhan se paremmalta,en mä sitä mutta ite naisena ainakin haluan käyttää jos seksikumppani on tuntematon.Jotkut miehet jaksaa sit urputtaa siitä mut tää nyt oli kuitenkin ihan ok sen suhteen et vaadin sen kumin,näytti kelpaavan seksi sillekin ja ilmeistä päätellen nautti ihan sen kuminkin kanssa.

Se imetyttää minua vielä enemmän, että on naisia, jotka suostuvat harrastamaan seksiä ilman kortsua irtosuhteissa, kun siinä on joka tavalla isommat riskit ja siitä ei itselle ole enempää iloa. Jotakin täydellistä vastuuntunnottomuutta tai omituista miellyttämisenhalua ilmeisesti.

[QUOTE="vieras";25478640]Se imetyttää minua vielä enemmän, että on naisia, jotka suostuvat harrastamaan seksiä ilman kortsua irtosuhteissa, kun siinä on joka tavalla isommat riskit ja siitä ei itselle ole enempää iloa. Jotakin täydellistä vastuuntunnottomuutta tai omituista miellyttämisenhalua ilmeisesti.[/QUOTE]

Riita puoliks ja joka toinen kumi femidomi. :D

[QUOTE="vieras";25478640]Se imetyttää minua vielä enemmän, että on naisia, jotka suostuvat harrastamaan seksiä ilman kortsua irtosuhteissa, kun siinä on joka tavalla isommat riskit ja siitä ei itselle ole enempää iloa. Jotakin täydellistä vastuuntunnottomuutta tai omituista miellyttämisenhalua ilmeisesti.[/QUOTE]

Mä kysyin kerran yheltä joka ei olis kortsua halunnut et antaako kaikki naiset sille sitten ilman,antaa kuulemma.Mä olin sitten vissiin ainoa joka sitä vaati...sano mulle vielä et se on hyvä periaate et ei anna ilman mutta ei silti antanut ku ilman,no mä en tietenkään antanut sille.Nukuin vaan siellä sitten varmaan vitutti tyyppiä.Ja niitä naisia on kaiketi paljon jotka antaa ilman.

[QUOTE="möhömaha";25478677]Riita puoliks ja joka toinen kumi femidomi. :D[/QUOTE]
Ne on ihan karmeita muovipusseja. Hirveän tuntuisia sekä miehelle että naiselle.

[QUOTE="piukkis";25478679]Mä kysyin kerran yheltä joka ei olis kortsua halunnut et antaako kaikki naiset sille sitten ilman,antaa kuulemma.Mä olin sitten vissiin ainoa joka sitä vaati...sano mulle vielä et se on hyvä periaate et ei anna ilman mutta ei silti antanut ku ilman,no mä en tietenkään antanut sille.Nukuin vaan siellä sitten varmaan vitutti tyyppiä.Ja niitä naisia on kaiketi paljon jotka antaa ilman.[/QUOTE]
No varmaan käy panemassa aika epämääräisiä naisia tai sitten valehtelee. En olisi tuollaisen kanssa edes kumin kanssa. Ärsyttää jo pelkkä asennen niin paljon.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
[QUOTE="vieras";25478715]No varmaan käy panemassa aika epämääräisiä naisia tai sitten valehtelee. En olisi tuollaisen kanssa edes kumin kanssa. Ärsyttää jo pelkkä asennen niin paljon.[/QUOTE]

No tiedä sitten mutta kyllä sillä sellanen panee kaikkia maine on! No,mä en sille antanut enkä anna vaikka eipä se mun kans enää minnekään lähtiskään kun tietää etten anna sille.

Mietin vaan miten ankee elämä tollasellakin voi olla kun joka viikonloppu baareissa ja aina vaan pi**u mielessä.

[QUOTE="vieras";25478715]No varmaan käy panemassa aika epämääräisiä naisia tai sitten valehtelee. En olisi tuollaisen kanssa edes kumin kanssa. Ärsyttää jo pelkkä asennen niin paljon.[/QUOTE]

No tiedä sitten mutta kyllä sillä sellanen panee kaikkia maine on! No,mä en sille antanut enkä anna vaikka eipä se mun kans enää minnekään lähtiskään kun tietää etten anna sille.

Mietin vaan miten ankee elämä tollasellakin voi olla kun joka viikonloppu baareissa ja aina vaan pi**u mielessä.

Yhteistyössä