J
joo tiedän on turha
Vieras
Niillä on kaks lasta, 2v ja 4v, ja se on ihan ahistuksissaan niiden kanssa. Ei saa kuulemma mitään tehtyä niiden kanssa, ei siivottua, ei laitettua ruokaa, ei kaupassa käytyä. Kaupungille ei voisi kuulemma ajatellakaan lähtevänsä lasten kanssa kun siitä ei tuu mitään. En ymmärrä mitä vaikeeta noissa on, itselläni on 3 alle kouluikäistä ja oikein hyvin saan hoidettua kaikki noi hommat. Kaverilla pitää olla mies hoitamassa lapsia jos hän tekee jotain muuta. ja kaupungille ei voi lähteä jossei saa lapsenvahtia kotiinsa lapsia hoitamaan. Niiden lapset on ihan normaaleja lapsia, ei mitää erityislapsia, ja silti on niin kauheen vaikeeta koko ajan. Kun mun mies sairastui ja joutui sairaalaan niin soitti ihan paineissa että kuinka minä nyt pärjään 3 pienen lapsen kanssa kun mies ei oo hoitamassa niitä. ARGH, ihan samalla lailla kuin sillonkin kun se on töissä tai jossain muualla!! Kun hän ei ois mitenkää selviytyny jos hänen mies joutuis sairaalaan. Olis heti tarvinnu jonkun auttamaan lastenhoidossa.
Mun mielestä tuollainen on jo jonkinlaista uusavuttomuutta. Ettei ny parin pikkulapsen kanssa voi muka hakea H&M:stä pari paitaa muksuille tai jotain. Sori kun avauduin mutta ärsyttää vaan, en voi sille mitää. Ymmärtäisin jos heillä olis erityislapsi tai jotain mut ihan tavismuksut jollaisia meidänki on ja mäkin selviän hyvin kaupunkireissusta vaikka on kaikki 3 matkassa.
Mun mielestä tuollainen on jo jonkinlaista uusavuttomuutta. Ettei ny parin pikkulapsen kanssa voi muka hakea H&M:stä pari paitaa muksuille tai jotain. Sori kun avauduin mutta ärsyttää vaan, en voi sille mitää. Ymmärtäisin jos heillä olis erityislapsi tai jotain mut ihan tavismuksut jollaisia meidänki on ja mäkin selviän hyvin kaupunkireissusta vaikka on kaikki 3 matkassa.