tilanne on siis se, että lapset on huostaanotettu jo jokin aika sitten alkoholin ja huumeiden käytön seurauksena. itse ajattelen jos tuohon tilanteeseen joutuisin niin tekisin kaikkeni jotta saisin lapset takaisin. menisin hoitoon ja vaihtaisin kaveripiiriä jottei tulisi houkutuksia. mut ei, tä mutsi senku jatkaa, on se tosin ollu katkolla pari kertaa mut aina häippässy sieltä parin viikon jälkeen pois :headwall: ikää sil muijalla ei oo ku 25v.
meihin ns. hyviin kavereihin (joilla ei oo tuommosta ongelmaa) se ei pidä yhteyttä ku nä muut kaverit kuulemma ymmärtää parhaiten miltä hänestä tuntuu |O
samassa lauseessa se murehtii ku pitää vetää ja ku rakastaa lapsiaan ylikaiken... ei tuo oo mun mielestä rakkautta jos ei tee kaikkensa
no selittäkää prkl mulle, et mikä siinä on niin hankalaa?
meihin ns. hyviin kavereihin (joilla ei oo tuommosta ongelmaa) se ei pidä yhteyttä ku nä muut kaverit kuulemma ymmärtää parhaiten miltä hänestä tuntuu |O
samassa lauseessa se murehtii ku pitää vetää ja ku rakastaa lapsiaan ylikaiken... ei tuo oo mun mielestä rakkautta jos ei tee kaikkensa
no selittäkää prkl mulle, et mikä siinä on niin hankalaa?