S
sekaisin
Vieras
Tavattiin ja meillä oli mukavaa yhessä,vaihettiin yhteystietoja ja ruvettiin pitää yhteyttä.Sitten mulle tuli tunne et minä olen se joka on todella ihastunut mutta mies ei,tuli tunne et se tykkää minusta mutta siinä se.Kysyin sitä siltä et mikä on homman nimi ja vastasi et olen mukava jne. mutta kun asutaan tosi kaukana toisistamme niin se tekee tästä jutusta hankalan. No,siinä sit se tavallaan anto ymmärtää et mun olis vaan parempi unohtaa se et kun os sitä välimatkaakin. Nyt sitten siltä tuli viestiä et on miettinyt mua mutta ei tiedä mitä tehdä ja ajatuksia ei saa järjestettyä päähän.
Olen täällä nyt ihan sekasin et mitä tää meinaa...tiedän et ei se minkään seksin takia tollasia sanois koska asutaan ihan eri puolilla suomea niin mitään järkeähän siinä ei olis. Tunsin meidän välillä olevan jotain suurempaa ja musta tuntuu et sekin on tuntenut sen... Mitä tässä pitäs nyt tehdä ja toimia?! olen edelleen niin suuresti ihastunut siihen,pitkään aikaan kukaan ei ole saanut mua tuntemaan näin. ja meidän välillä oli joku suurempi tunneyhteys.
Olen täällä nyt ihan sekasin et mitä tää meinaa...tiedän et ei se minkään seksin takia tollasia sanois koska asutaan ihan eri puolilla suomea niin mitään järkeähän siinä ei olis. Tunsin meidän välillä olevan jotain suurempaa ja musta tuntuu et sekin on tuntenut sen... Mitä tässä pitäs nyt tehdä ja toimia?! olen edelleen niin suuresti ihastunut siihen,pitkään aikaan kukaan ei ole saanut mua tuntemaan näin. ja meidän välillä oli joku suurempi tunneyhteys.