En ymmärrä ,en...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...mie...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

...mie...

Vieras
Miehelläni on nuoruussuhteesta lapsi .Tyttö tai nainen pikemminkin on jo 20-vuotias ja mieheni sai tietää hänestä vasta kun oli 8-vuotias.Äiti laittoi silloin vireille isyystestin.Miehelläni ei ollut aavistustakaan mistään lapsesta ennen sitä koska asuivat eri paikkakunnalla ym.
Mieheni on nähnyt tyttöä 2 kertaa .viimeksi rippijuhlissa.Mitään yhteyttä kumpikaan ei pidä toisilleen.Alussa jonkin kirjeen kirjoittelivat.
Nyt olen tämän tytön tiedot löytänyt facebookista ja hän odottaa tod.näköisesti vauvaa.Eli isästä tulee pappa ensimmäistä kertaa.
Tuntuu vaan niin kummalliselta.Lapsi jossain ja pian pappa....
Itse en viitsi tätä kertoa miehelle ,koska suuttuu minulle varmaan penkoessani näin tytön tietoja.Minä en ole koskaan tyttöä nähnyt .Olemme vasta tuon isyysselvityksen jälkeen tutustuneet ja minun lapseni eivätole puolisisaruksia tytön kanssa .Miehelläni on kyllä ed.suhteesta 13-v poika joka on puolisiarus tytön kanssa.
Mitä ajatuksia herättää?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Onko miehesi isyystestin perusteella siis lapsen isä? Ja lapsi miehesi perillinen sitä kautta?

Kyllä.
Minusta olis kyllä hyvä, että perheessä tiedettäisiin, että on lapsia muuallakin. Ei nyt tietty ihan pienille lapsille tarvi kertoa. Mutta jossain vaiheessa. Ja se tietysti on tässä tapauksessa miehesi asia kertoa.

Onko miehesi isyystestin perusteella siis lapsen isä? Ja lapsi miehesi perillinen sitä kautta?

Kyllä.
Minusta olis kyllä hyvä, että perheessä tiedettäisiin, että on lapsia muuallakin. Ei nyt tietty ihan pienille lapsille tarvi kertoa. Mutta jossain vaiheessa. Ja se tietysti on tässä tapauksessa miehesi asia kertoa.

Kyllä tämä miehen poika tietää ,että hänellä sisarpuoli.Oli rippijuhlissa mukanakin.Minun lapseni eivät sukua tälle tytölle biologisesti ,mutta olen kertonut että miehelläni myös isompi lapsi.

Kyllä.

Kyllä tämä miehen poika tietää ,että hänellä sisarpuoli.Oli rippijuhlissa mukanakin.Minun lapseni eivät sukua tälle tytölle biologisesti ,mutta olen kertonut että miehelläni myös isompi lapsi.
Anteeksi, luin varmaan huolimattomasti, käsitin väärin.

:)

tottakai meet kertoon nyt miehelles tästä asiasta. monen vuoden jälkeen ja varsinkin tälläsen tilanteen takia yhteyden pito on varmasti tuntunut vaikealta. ja ei olla tavallaan uskallettu eikä osattu olla enemmän yhteydessä.. jos miehesi saa kuulla että hänestä tulossa tai tullut pappa, varmasti helpompi ottaa taas yheyttä, tai ainaskin on syy.

ja siis nyt minä tiedän ,että tytöllä vauva tai raskaan ,mutta mieheni siis ei tiedä .

siis tätä en uskalla miehelle kertoa koska taatusti suuttuu minulle.

Miehesi varmaan tietää sinun olevan naamakirjassa eli nuo tyttären tiedot voi tulla eteen ihan vahingossa eikä mitenkään etsimällä.
Kertoisin ihan reilusti vain,miksi siitä suuttua kun vahingossa tiedon saa.

vaikka miehes suuttuis, niin nyt ajattelet että eikö sun miehes kuulu tietää? itse sitten päättää miten suhtautuu asiaan, ja sulattelee rauhassa. sun tehtäväs on olla miehes tukena, ja patistaa ottaa yhteyttä tyttäreensä jollei sitä itse tajua.

Yhteistyössä