En ymmärrä itseäni.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja queen of my life
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

queen of my life

Vieras
Olen ollut reilun kaksi vuotta sinkkuna ja viime aikoina kaivannut parisuhdetta, toista ihmistä rinnalleni. Muutamia lyhyitä "sutinoita" on ollut, mutta ei mitään vakavaa.

Nyt olen tavannut miehen joka on kaikkea mitä olen toivonut.
Pitkä, roteva, tatuoitu, söpö, tekee hemmetin hyvää ruokaa, osallistuu kotitöihin, on älyttömän hauska ja huumorintajuinen, suorastaan palvoo minua, haluaa olla mun kanssa ja tehdä mut onnelliseksi, on ollut pitkissä ja lyhyissä suhteissa, tykkää lapsista ja siis kaikki on ok.

Mutta mua onkin nyt yhtäkkiä alkanut pelottaa oman vapauden menettäminen.
Mä en halua luopuakaan mun vapaudesta ja sinkkuelämästä. Olen rakentanut näiden vuosien aikana itselleni ja lapsilleni (2kpl) omat rutiinit ja elämän, ollaan totuttu siihen että ollaan kolmistaan.

Olen tosi ihastunut tuohon mieheen, mutta nyt yhtäkkiä ihastus onkin muuttunut ahdistukseksi.
Mies on sitä mieltä, että parisuhteessakin voi olla itsenäinen eikä ole mua kahlitsemassa tai naimisiin ryntäämässä, ymmärtää mun ajatukset ja silti mua ahdistaa.

En ymmärrä itseäni. Sit sellainen pinnallinen puoli, että tällä miehellä on selkäkarvoja ja rintakarvoja ja mä en vaan kestä..... :ashamed:

Puhukaa ny jumankauta mulle järkeä, ei normaali ihminen voi tälleen ahdistua ja antaa homman kaatua johki selkäkarvoihin.

Ymmärrän tietyllä tapaa. Itsekin ollut kohta 2v. vapaana ja nyt seurustellut melkein 3kk tosi mukavan miehen kanssa. Kaikki mennyt oikein kivasti ja olen rakastunut ja semmosta, mutta... Pärjäsin kanssa niin mainiosti kaksin lapsen kanssa. Ihmissuhde kuitenkin vaatii niin paljon, vaikka toisaalta antaakin. Ajatus siitä, että kohta eläisin jossain ok-talossa uusperheellisenä tuntuu...no oudolta. Vaatii sulattelua. Itse en ole miehelle mitään näistä fiiliksistäni vielä puhunut. Tässä tämä alku mennyt semmosessa huumassa, etten ole vielä oikein ehtinyt käsitellä koko juttua päässäni. Pitäisi vissiin viettää joku viikonloppu ihan yksinään pohtien tarkkaan mitä hittoa sitä oikein elämältään haluaa. Kaikkea ei tosiaan voi saada. En kaipaa vapautta juosta muiden miesten perässä, sellanen ei kiinnosta, mutta se että tässä tosiaan on mahdollista elää uusperheellisenä ennen kun ehtii asiaa kunnolla tajuta, se vähän mietityttää ja pelottaakin. Vähän epäselviä nää omat ajatukset, joten en tiedä kuinka hyvin tästä mitään tajuaa. Ja helposti sitä tarkertuu johonkin epäoleellisiin karvoihin sillon kun on vähän pihalla, joku itsepuolustuskeino kai.

Yhteistyössä