En ymmärrä noita "haluisin kahdeksannen lapsen mutta mies ei suostu" tai "tehdäkö kymmenes lapsi vai ei?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh huh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no, meillä on 2 tekemällä tehtyä lasta, enempää ei tule, ei tehdä, ei saada eikä tule vahingossa. Mutta silti niin kauan kuin niistä lapsistaan huolehtii, niin ei kuulu kenellekään ulkopuoliselle, oli niitä lapsia 1 tai 11. Ehkä sillä 11 lapsen äidillä on kyky ymmärtää toistenkin tapaa elää, mutta sitä ei valitettavasti aloittajalla tunnu olevan.

[QUOTE="vieras";23636030]Luulis, että jos lapsia on ennestään 9, niin ei niitä kovin vaikea ole alkuun laittaa, joten voidaan miettiä, että tehtäiskö lisää vai ei[/QUOTE]

Aina ei mene noinkaan.
Meillä mietittiin aikoinaan ihan tosissaan hedelmällisyyshoitoja mm lapsen nro 7 kohdalla.
:)

Saatan ehkä olla katkera, en tiedä. Sen myönnän että kateellinen olin joskus niille kavereille joilla on lapsia, sitten löysin itse elämään sisältöä harrastuksista, ystävistä ja työstä.
Itselläkin oli joskus haaveena tulla suurperheen kotiäidiksi, mutta kun ikää on tullut lisää ja on ollut aikaa miettiä asioita, olen todennut etten halua samanlaista kohtaloa kuin äidilläni tai parilla kaverilla, että olen osan lasten elämästä psykiatrisella suurperheen yh-äitinä.
On se tietysti ihailtavaa että suurperheen äiti kykenee itse hoitamaan lapset, mutta kun se ei yleensä mee niin, vaan lapset hoitaa toisensa.

Miksi pitää kysyä ulkopuolisilta tehdäkö lisää lapsia vai ei, jos se ei muille kuulu?

[QUOTE="vieras";23636062]Oliko sulla siis joku fyysinen "vika" siinä vaiheessa?[/QUOTE]

Heitteli ovulaatiot. Viideksi vanhimmaista ja seitsemäksi vanhimmaista tehtiin aika pitkään.
Lääkäri, jonka kanssa juttelin niitä näitä muista asioista ehdotti lääkitystä sen tasaamiseen.

Yhteistyössä