Enää ei tunnu niin pahalta kuulla vauvauutisia

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Aiemmin olin aina tippa linssis ku kuulin jonku vain tutunki ihmisen odottavan. No keväällä yks kaveri sai vauvan eikä se itkettäny. Tänään varmistui se mitä olin hetken aikaa jo epäälly eli yks kaveri odottaa toista lasta. Ei tullu itku senkää takia.

Mun vauva täyttää joulukuus 10v. ja likka lupas siihen asti olla mun vauva :D Jos saisin lisää lapsia, niin ei olisi kuulemma mun lapsi enää. Että miten niin pientä mustasukkaasuutta :whistle:

Toki oon aina ollu ihmisten puolesta onnellinen vaikka onkin ollut surku kun ei itse ole saanu lisää lapsia. Mutta en mä kyllä toivoa oo silti menettäny koska en mä iän puolesta edelleenkää oo liian vanha saamaan lapsia. Ongelma on vain siinä, että en jaksa parisuhdetta ja miehiä enkä taida yksin haluta hankkia lasta. :D

Joo tämä oli vain tälläänen ajatusten purku.

• Tykkää
Reactions: Zucchini
Niin, vaihtoehtojahan on tosiaan tasan sen 3 kpl tuossa kohtaa ja niistä pitää valita se vähiten huono. Joko parisuhde ja toinen lapsi, toinen lapsi ilman parisuhdetta tai ei toista lasta lainkaan.

Mutta hyvä homma, ettei enää tunnu niin pahalta...eikä sen lopullisen päätöksen kanssa ole vielä kiirus, jos tosiaan ikä antaa myöden.

Äläs nyt, meille tulee toinen lapsi ja ikäeroa on vaivaiset 14 vuotta :D Pojan mielestä maailman noloin asia, mutta eiköhän helly kun saa pienen sisaruksen syliinsä.

No niin Juu, joskus tuntui pahalta kuulla siskon tai jonkun muun olevan raskaana, kun
itse kärsii lapsettomuudesta.
Kyllä siitä pääsee ajan kanssa sinuiksi, ja voi olla iloinen muiden raskaudesta.
Onha sulla kuitenkin viellä aikaa saada lisää lapsia.

Viimeksi muokattu:
Toki oon aina ollu ihmisten puolesta onnellinen vaikka onkin ollut surku kun ei itse ole saanu lisää lapsia. Mutta en mä kyllä toivoa oo silti menettäny koska en mä iän puolesta edelleenkää oo liian vanha saamaan lapsia. Ongelma on vain siinä, että en jaksa parisuhdetta ja miehiä enkä taida yksin haluta hankkia lasta. :D

Jos pa pudottaisit painoa lähemmäs normaalia, niin ehkä tarjolla olis sitten sellaisiakin miehiä, joita jaksais?

Alkuperäinen kirjoittaja teinin äiti;28834643:
Äläs nyt, meille tulee toinen lapsi ja ikäeroa on vaivaiset 14 vuotta :D Pojan mielestä maailman noloin asia, mutta eiköhän helly kun saa pienen sisaruksen syliinsä.

Jeah :D Mun esikoinen sanoi 13-vuotiaana, kun kuuli pikkusisaruksen tulosta, et "Äiti! Mitä sitä on tullut tehtyä!"

Meinasi kyllä naurattaa ja punastuttaa yhtäaikaa:)

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Ei mullakaan enää tunnuta pahalta. :)
Itse asiassa raskaus ja ylipäänsä vauva on tällä hetkellä vähintä, mitä toivon. Raskailkoot muut, mulle riittää.
Vaikka en koskaan sitä toivomaani kolmatta lasta saanutkaan. :rolleyes:

Hienoa, että olet jollain tapaa päässyt asiasta yli:)
Kuitenkin se varmaan jollai lailla kaihertaa, kun kiutenkin mietit vielä vauva-asioita.
Osaatko eritellä, minkä takia et jaksa miehiä/parisuhteita? Onko kohdallesi vain sattunut harvinaisen urpoja yksilöitä, vai mistä johtuu?

Tiedän, että vauvan kaipuu voi olla raastava. Mulla on kaks lasta ekasta avioliitosta ja 9-vuotta meni ennen ku löyty sopiva mies, jonka kanssa saattoi harkita lapsentekoa:) Saatiin sit vielä suureksi onneksemme kaksi lasta, vaikka ikää on jo lähempänä 4-kymppiä.

[QUOTE="vieras";28834752]Suksipa kuuseen.[/QUOTE]

Katos katos, toinen läski? :laugh:

Minultahan se suksiminen onnistuu (vaikka kuuseenkin tarvittaessa), mutta ei se silti sinua ja scarlettia hoikista yhtään. :D

Jos pa pudottaisit painoa lähemmäs normaalia, niin ehkä tarjolla olis sitten sellaisiakin miehiä, joita jaksais?

Ja jos sinä koettaisit edes pari aivosolua saada vaikka lainaksi jostakin, niin tarjolla olisi ehkä hieman tasokkaampaa juttua?

Scarlett, tutulta kuulostaa aatoksesi 10 vuoden takaa. Hienoa, ettei tunnu enää pahalta - ja aikaahan sinulla on lapsia vielä saadakin. Oman kokemuksen mukaan yhden (kin) lapsen kanssa elämisessä on hyviä puolia todella paljon :)

Mikähän ihme näitä tyyppejä vaivaa kun pitää tälläiseen ketjuun tulla puhumaan painosta? O_o Jos nyt saa kysyä niin minkä kokoinen olet, kun joka keskustelussa joku siitä mainitsee? voi huoh.. Itse olen sua varmasti suurempi :)

Älä vielä menetä toivoa, jos toisesta lapsesta haaveilet. Eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan :) Mutta hienoa, jos ei enää tunnu pahalta nuo vauva-uutiset :) <3

Mikähän ihme näitä tyyppejä vaivaa kun pitää tälläiseen ketjuun tulla puhumaan painosta? O_o Jos nyt saa kysyä niin minkä kokoinen olet, kun joka keskustelussa joku siitä mainitsee? voi huoh.. Itse olen sua varmasti suurempi :)

Älä vielä menetä toivoa, jos toisesta lapsesta haaveilet. Eihän sitä koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan :) Mutta hienoa, jos ei enää tunnu pahalta nuo vauva-uutiset :) <3

Pituus 168cm ja paino n.100kg eli reilusti on ylipainoa. Jotkut ei vain käsitä sitä, että ylipainosta huolimatta elän ihan tavallista elämään, käyn töissä, harrastan jne. Jotkut kuvittelee mun olevan aiva mielettömän kokoonen valas joka ei jaksa tehdä mitää, mutta ei se kyllä niin oo. :D Mä jaksan helposti tehdä vaikka 50km:n pyörälenkin.

Mä olen samaa mieltä monien kanssa. Eli hienoa, että oot tavallaan tullut sinuiksi sen mahdollisuuden kanssa, ettei niitä lapsia sinulle enää enempää ilmaannu. Toisaalta taas olet vielä nuori (etkös oo joku kolmekymppinen?), joten mitä tahansa voi vielä tapahtua.

Mä olen samaa mieltä monien kanssa. Eli hienoa, että oot tavallaan tullut sinuiksi sen mahdollisuuden kanssa, ettei niitä lapsia sinulle enää enempää ilmaannu. Toisaalta taas olet vielä nuori (etkös oo joku kolmekymppinen?), joten mitä tahansa voi vielä tapahtua.

Täytin kesäkuus 34. Takarajaksi lasten saamiselle oon ajatellu 45v.

Pituus 168cm ja paino n.100kg eli reilusti on ylipainoa. Jotkut ei vain käsitä sitä, että ylipainosta huolimatta elän ihan tavallista elämään, käyn töissä, harrastan jne. Jotkut kuvittelee mun olevan aiva mielettömän kokoonen valas joka ei jaksa tehdä mitää, mutta ei se kyllä niin oo. :D Mä jaksan helposti tehdä vaikka 50km:n pyörälenkin.

Mulla ihan samat mitat kun sulla, pari senttiä lyhyempi ja pari kiloa vähemmän :) Joo ylipainoiset ihmiset just yhdistetään et ois joku laiska sohvaperuna joka jaksa edes hakea lisää ruokaa jääkaapilta vaan pyytää senkin jonkun toisen tekemään (tosin sorrun tähän toisinaan :D)

No, onhan sulla aikaa vielä hyvinkin lapseen, jos tilaisuus osuu kohdalle.
Mutta hienoa myös että pahin haikeus alkaa talttua. Oletko harkinnut koskaan sijoituslasta ?

Ethän nyt edes ole mitenkään tosi iso?!? Ihan normaalin äidin kokoinen:) olen suunnilleen samoissa mitoissa kuin sinä ja oli jo ennen kuin mies tuli elämääni. Mieheni on urheilullinen,komea, ja rahaakin löytyy keskipalkkaista enemmän. Ei ole kiloista kiinni millaisen löytää elämäänsä.

Ethän nyt edes ole mitenkään tosi iso?!? Ihan normaalin äidin kokoinen:) olen suunnilleen samoissa mitoissa kuin sinä ja oli jo ennen kuin mies tuli elämääni. Mieheni on urheilullinen,komea, ja rahaakin löytyy keskipalkkaista enemmän. Ei ole kiloista kiinni millaisen löytää elämäänsä.

No kyllähän mulla on reilusti ylimääräästä, mutta en mä oo niin iso ku jotkut täällä palstalla tuntuu kuvittelevan. Kyllä jotkut on ihmetelly mun painoa ku ovat sen kuulleet ku ovat luulleet mua kevyemmäksi. Jotenki huvittavaa, että ei uskota niitä jotka mut on oikiasti nähny ja kuvitellaan kaikkien olevan järjettömiä valaita jos bmi on yli 20.

Yhteistyössä