K
kolmen äiti
Vieras
mulle lääkäri sanoi että joko kohdun poisto tai raskaus. nyt on raskaus takana ja arveluttaa mitä sivuoireita mahtaa tulla. onko kellään kokemusta kohdun poistosta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja e:Ahaa, erikoisesti sanottu. Siis miksi raskaus? Miten se tuon endon korjaisi?
Alkuperäinen kirjoittaja mulla myös:adenomyoosi siis? Miten sulla todettiin? Ja mitä oireita sulla on?
Alkuperäinen kirjoittaja mulla myös:Mulla kanssa laparoskopiassa ei lyötyny muuta kuin kohtu oli täynnä polyyppeja ja tehtiin kaavinta. Endoa ei löytynyt, mut laitettiiin adenomyoosieopäily ja siihen viittas myös magneettikuvaus ja suolentähystys. Noissa magneettikuvissa sullakin varmaan saatais varmistusta siihen, mut sitähän ei voi 100 % diagnosoida kuin kohdunpoistossa.
Raskaushan auttaa tai kierukka. Mulla saatiin koeputkihedelmöityksellä aikaan raskaus ja se helpotti oireita ja nyt nonstoppina pillerit. Lapsiluku ei kuitenkaan vielä täysi.
Jos sulla on lapsiluku jo täysi ni kohdunpoisto mahdollinen.