Hae Anna.fi-sivustolta

Energiahoitoa minulle?

Viestiketju osiossa 'Kanava' , käynnistäjänä paats, 23.03.2020.

1. paats Vierailija

Voisiko joku laittaa energiahoitoa minulle? Polven kanssa kävi tapaturma ja ilmeisesti magneettikuviinkin tässä saattaa joutua. Turhauttaa. Lisäksi rakkausasiat painanut mieltä, kun hiipunut eräs suhde enkä tiedä onko jatkoa luvassa. Kiitos jos joku ehtii. Kiva olisi kuulla myös, jos näkyy näihin jotakin lisää.

2. HealingHands Vierailija

Välitän sinulle energiaa.

3. HealingHands Vierailija

Välittäessäni energiaa minun ympärille tuli varsin paljon viileää. En tiedä, mistä
    tämä viileys kertoo. Olisi kiva kuulla, mitä sinä koit siellä toisessa päässä. Toivottavasti apua tuli.

4. paats Vierailija

Hmm, en ollut tietoinen että välitit minulle tuohon aikaan energiaa. Kahdeksan jälkeen minulla teki kyllä mieli mennä heti ottamaan pienet päiväunet. Olen nyt joutunut valvomaan (yövuororytmi) aika paljon ja nukahtamishetkellä/unessa tuntui ajatustyöskentely olevan erittäin vilkasta. Millä tavalla viileää sen koit olevan? Liittyikö se jotenkin minun energiaan vai johonkin muuhun tai muun henkilön aiheuttamaan energiaan?

5. HealingHands Vierailija

En tiedä, mitä se oli, mutta ympärille tuli viileää. En osaa yhtään kertoa tai no voihan se olla sitä, että sinua puhdistettiin. Energoita liikkui kyllä valtavasti. Toivottavasti apua saat kuitenkin eli se on tärkeintä.

6. HealingHands Vierailija

Onko sinulla itselläsi joitain henkisiä kykyjä? Toki huomasin kädessäni sen, että energia virtasi. Varsin voimakas kokemus se oli.

7. paats Vierailija

Kyllä minulla on ja koitan kehittää niitä ja pyrkiä koko ajan enemmän tietoisuuteen. Tekisi mieli jutella tästä enemmänkin, mutta mieluiten yksityisviestein täällä, jos se on mahdollista, niin voisin kertoa enemmänkin.

8. HealingHands Vierailija

Miten onnistuisi saamaan yhteyden? Olisko jotain anonyymimeiliä sinulla?
    Jotain jännää tässä on, kun tuo viileämpi virtaus tulee ja jännää liikehdintää.

9. vierailija Vierailija

Kiitos paljon kuitenkin tästä energiahoidosta! Hienoa, että on kaltaisiasi ihmisiä, jotka haluavat puhtaasti sydämestä auttaa muita ihmisiä parantumaan ja eteenpäin. :)

10. paats Vierailija

Laita, vaikka sähköpostia osoitteeseen annafoorumi123(@)hotmail.com

Tein sen vain tätä tilannetta varten niin jutellaan lisää. :)

11. paats Vierailija

Muista tosiaan ottaa nuo sulut pois. Laitoin varalta, jos se ei antaisi muuten laittaa tuota osoitetta.

12. HealingHands Vierailija

Toimii, laitoin viestiä.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri