Energiajuomat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sokerilitkulakkoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sokerilitkulakkoon

Vieras
Miten päästä eroon??olen siis energiajuomien suurkuluttaja ja heti jos en päivittäistä(2perpäivä)annosta saa,olen kun persiille ammuttu karhu:(
Ihan paha tapa siis jo tullut ja rahaa palaa turhaan!

Jossain luki et ei sais katkasta noin vaan vaan viikossa vähitellen,annosta pienentäen lopettaa?onkohan näin...
Vai lopetanko heti vaan ja siirryn esim.kahviin?kahvia en juo ollenkaan muuten:/

Oon muutenkin tosi selkärangaton näiden suhteen ja esim.laiharit ei ikinä pidä,kuten myös karkkilakot.....:(

Kofeiiniriippuvuushan se. Been there...

Mä vieroitin itseni energiajuomista heinäkuussa. Ekana jätin pois aamun energiajuoman ja korvasin sen vihreällä teellä. Sitten jätin myös iltapäivän juoman pois. Jos tuli päänsärkyä, niin nappasin kofeiinitabletin. Kroppa tottui nopeasti ja enää ei ole minkäänlaista kofeiinikoukkua.

En mä totaalikieltäytyjä aio olla jatkossakaan. Lähdetään pian reissuun ja siellä kun tulee varmaan sellaisia aamuja ettei ihan vielä tahtoisi nousta niin voin sallia itselleni energiajuoman aamulla. En siis joka aamu vaan tyyliin kahdesti viikon aikana jos tarve vaatii.

Itse en halunnut siirtyä kahviin ja ottaa uutta kofeiinikoukkua vanhan tilalle, vaan vieroittaa itseni kokonaan kofeiinista. Vihreää teetä juon ja se piristää ihan kivasti vaikka maistuukin ihan skeidalta.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="a p";24356867]missä noita kofeiinitabuja on?[/QUOTE]

Apteekista saa, ovat tosi halpojakin.

Mutta varo ettet pian ole niihin koukussa...ne on hyvä vieroitusvalmiste, kuten esim. tupakoitsijalle on nikotiinipurkka :)

Yhteistyössä