Englannin taitoiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Voisko joku tarkistaa tästä virheet ja auttaa korjaamaan?

Hi!!

I'm doing good, hope you too!! I have just a little "organised" my laptop and didn't wanna disturb you because you are at work. But if you miss me ;), I can chat to you some day and if you have time, you can do it too, because it's easyer to you know when you are not so busy. :)
Have a nice weekend and thanks for that what you say about my photo. ;) "See" you soon!!

Eli omasta mielestäni tämä olisi:

Hei!!

Minä voin hyvin, toivottavasti sinäkin!! Olen vain vähän järjestellyt konettani, enkä ole halunnut häiritä sinua koska olet töissä. Mutta jos ikävöit minua, voin chätätä sinulle jonain päivänä, sinä voit tehdä niin myös koska sinun on helpompi tietää milloin et ole niin kiireinen.
Vietä mukava viikonloppu ja kiitos siitä mitä sanoit minun kuvastani. Nähdään pian!!

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Ihan ok. Turha tekstistä on mitään kielioppia korjata tai muita virheitä. Ajattle että teksti on sulta ja sen pitää sulta näyttääkkin.

Joo, ei se saajaakaan niin haittaa on tottunu mun virheisiin :) mut olis vaan kiva tietää ettei oo mitään pahempaa ja tarkottaako sitä mitä alla suomeksi laitoin? Lähinnä noi to tai for tai muut mietityttää et onks oikein?

Mä voin korjata sen ihan virheettömäksi jos haluat... mutta kyllä tuosta ymmärtää mitä tarkoitat ja vastaa sisällöltään sun suomennosta, mutta virheetön se ei ole.

Muutama pieni korjaus, eipä monta, tekstisi oli varsin toimivaa sellaisenaan:

Hi,

I'm doing good, hope you are, too. I've just organised my laptop a little and didn't want to disturb you because you are at work. But if you miss me, I can chat with you some day, and if you have time, you can do it, too, because it's easier for you to know when you are not so busy.

Have a nice weekend and thanks for what you said about my photo. "See" you soon.

Siis vain pieniä fiilauksia, näet ne kun vertaat tekstiisi.

Yhteistyössä