Enhän mä voi olla raskaana, enhän????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Mulla on todella säännölliset kuukautiset, siis lähes kellon tarkat, ja aina paria päivää ennen varsinaista vuotoa tulee tiputtelua. Nyt ei näy eikä kuulu edes sitä tiputtelua... ei nyt kauheasti ole vielä myöhässä, mutta on kuitenkin jo sen verran että alkaa pelottaa. Ja mulla on kuparikierukka, ollut jo yli 3 vuotta. Kierron välissä ei koskaan ennen ole ollut tiputtelua, mutta nyt oli n. viikko ennen kuin kuukautisten piti alkaa. Tai sit mulla on joku kohtusyöpä tms :/. Joo tiedän että testaamalla selviää, mutta en uskalla tehdä ainakaan vielä. Mä kuitenkin olen pitänyt tuota kuparikierukkaa luotettavana ehkäisynä, luotettavampana kuin esim. hormoonikierukkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Niin, kaikkihan on mahdollista. Mikään ehkäisy kun ei ole 100% varma. Ja jotkut laittaa raskaaks/tulee raskaaks vaikka ois tehty sterilisaatio. Että testiä kehiin. =)

näin kävi mun äidille 4 lasta synnyttänyt viimeisen jälkeen tehtiin sterilisaatoin ja raskaaksi tuli eikä lääkärit ensin edes uskonut ennenku oli testi tehty kaks kertaa :laugh: kannattaa testi tehdä :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Hooyo88:
Niin, kaikkihan on mahdollista. Mikään ehkäisy kun ei ole 100% varma. Ja jotkut laittaa raskaaks/tulee raskaaks vaikka ois tehty sterilisaatio. Että testiä kehiin. =)

näin kävi mun äidille 4 lasta synnyttänyt viimeisen jälkeen tehtiin sterilisaatoin ja raskaaksi tuli eikä lääkärit ensin edes uskonut ennenku oli testi tehty kaks kertaa :laugh: kannattaa testi tehdä :wave:

Oho! Täytyy varmaan vaatia sitten kohdunpoisto ettei tarvi pelätä. Sterilisaatiota olen minäkin harkinnut, mutta kun tämä kuparikierukka on toiminut niin hyvin.... Mä tulen kyllä todella helposti raskaaksi, mutta kun olen jo näin kauan tähän kierukkaan luottanut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oho! Täytyy varmaan vaatia sitten kohdunpoisto ettei tarvi pelätä. Sterilisaatiota olen minäkin harkinnut, mutta kun tämä kuparikierukka on toiminut niin hyvin.... Mä tulen kyllä todella helposti raskaaksi, mutta kun olen jo näin kauan tähän kierukkaan luottanut.

ja jos ei kohdunpoisto auta niin ei auta muu ku ommella reikä umpeen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ja jos ei kohdunpoisto auta niin ei auta muu ku ommella reikä umpeen. :D

Nii tosiaan, voihan se sikiöpussi kiinnittyä vaikka jonnekkin vatsaonteloon :D. Pitänee siis ilmoittaa ukolle että se on loppuelämän selibaatti nyt.
Ei mulla kyllä ole mitään raskausoireita. Lämpöä on (onko se edes raskausoire?) mutta olen ollut just kipeänä eli voi johtua siitäkin, olen myös jotenkin ylienerginen, mutta sekin voi johtua siitä että olin kipeenä ja makasin vaan sängyssä monta päivää. Pissalla joudun käymään jatkuvasti, mutta toisaalta juon kyllä paljon kahviakin... Rinnat ei ole kipeät, ei väsytä, eikä ole huono olo.
Mä en vaan voi tehdä testiä, en uskalla! Pitänee siis vaan odotella ja toivoa parasta!

Yhteistyössä