enhän ole raskaana! nyt todella kaipaan vastauksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

salainen

Vieras

Tuli paneskeltua 34 päivää sitten, jonka jälkeen heti seuraavana aamuna otin jälkiehkäisyn. Menkat alkoivat 5 päivän päästä pilleristä.

Nyt kuitenkin menkat myöhässä pari päivää (yleensä kellontarkat) ja rinnat todella turvoksissa. Voiko johtua vain tuosta jälkiehkäisystä?

Raskaustesti kuitenkin negatiivinen ja koska panosta on aikaa jo 34 päivää ja menkatkin tuli heti silloin alkuun niin eikös raskaustestin pitäisi jo näyttää plussaa jos raskaana oltais.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Tuskin olet raskaana. Ja kyllä raskaustestin pitäisi näyttää jo plussaa, jos olisit.

Mut voiko jälkiehkäsyn takia myös turpoo rinnat ?! Mulla ei oo ollut turvoksissa ikinä muuta kun sillon ku oon ollut raskaana. prkl!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuskin olet raskaana. Ja kyllä raskaustestin pitäisi näyttää jo plussaa, jos olisit.

Mut voiko jälkiehkäsyn takia myös turpoo rinnat ?! Mulla ei oo ollut turvoksissa ikinä muuta kun sillon ku oon ollut raskaana. prkl!

Voi, koska onhan se melkoinen "hormonipläjäys" kerralla.

Missä kierron vaiheessa sinulla silloin tuo ehkäisy petti/sitä ei ollut? Olisivatko nuo jälkiehkäisyn jälkeiset menkat muutenkin olleet silloin tulossa?

Eli kortsu hajosi vasta kp 24 (mikä on hyvä juttu) ja menkat alkoi sitten kp 31 (normaalisti kp 28) ja nyt on menossa kp 27 ... MITÄ IHMETTÄ! mähän oon laskenut väärin! menkathan pitäis alkaa vasta huomenna :O

ELI JIHUU! ne ei ookkaan vielä myöhässä!!!

Kiitos teille! Edelleen toivon kokemuksia jälkiehkäisyn ottaneilta, että kuinka on sekoittanut kiertoa kiitos! :)

No sekoitti ihan totaalisesti. Menkat alkoi miten sattuu ja kun ne alkoi, oli vuoto aivan järkyttävää; siis tulvin. Ystävällä sama juttu. Toisella ystävällä nuo jälkiehk.aiheuttavat välivuotoja sekä epäsäännöllisiä menkkoja myös.

Eli siis olin tosiaan laskenut väärin, menkkojen pitäisi alkaa huomenna! Se mikä tässä nyt kuitenkin mättää, on se, että mulla on ollut rinnat turvoksissa jo varmaan 10 päivää, mutta kaipa tuo sitten ihan normaalia! JIHUU!

kiitos teille <3

Missä kierron vaiheessa sinulla silloin tuo ehkäisy petti/sitä ei ollut? Olisivatko nuo jälkiehkäisyn jälkeiset menkat muutenkin olleet silloin tulossa?

Eli kortsu hajosi vasta kp 24 (mikä on hyvä juttu) ja menkat alkoi sitten kp 31 (normaalisti kp 28) ja nyt on menossa kp 27 ... MITÄ IHMETTÄ! mähän oon laskenut väärin! menkathan pitäis alkaa vasta huomenna :O

ELI JIHUU! ne ei ookkaan vielä myöhässä!!!

:D

Yhteistyössä