Hae Anna.fi-sivustolta

Enkelienergia

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Khi, 07.02.2010.

1. Khi Vierailija

Hauaisin tietää mitä tarkoittaa, kun reikihoitajani sanoi jalkojeni kautta virtaavan voimakasta enkelienergiaa? Osaisiko joku vastata?

2. osaisi Vierailija

3. niksu Vierailija

Kuinka usein ne pitää vaihtaa ja onk värillä väliä

4. Sukan henki Vierailija

Vähintään kerran päivässä. On suositeltavaa myös pestä sukat usein.
    Jos enkelienergiaa haluaa välttää, kannattaa valita mustat sukat.

5. H* Vierailija

Pystyt olemaan enkeleihin tietoisesti yhteydessä? Jalkapohjissa on chakrat joiden kautta mm maadoitus..n 15cm jalkapohjien alap on nk maantähti chakra..

6. violettiliekki Vierailija

Reikihoitajasi on erikoistunut enkelienergioiden välittämiseen. Energian laadultaa se on lempeämpää. Sukkien värillä ei ole suurta merkitystä, valkoinen toimii suojavärinä jos sitä tunnet tarvitsevasi. Harvoin meidän jalkapohjamme ovat vasten negatiivisten enerioiden lähettäjää, joten sukkien värillä ei siksi ole suurtakaan merkitystä.

7. enkelihoitaja Vierailija

Ei kannata uskoa kaikkea, mitä joku itseään enkelihoitajaksi taikka reikihoitajaksi väittää, sillä useimmilla on vain se oma vilkas mielikuvitus, jota työssään tahtovat käyttää. Useimmat nimittäin eivät näytä edes ymmärtävän mitä jalkojen chakroilla (muista puhumattakaan) tehdään tai mitä on enkelienergia ylipäätänsäkään.
    Enkelit nimittäin eivät ole meistä mitenkään erillisiä olevaisia tai olentoja vaan ne on ihmisten korkeamman tietoisuuden valoisia puolia, jotka erotettiin meistä aikoinaan, kun tulimme tälle planeetalle tätä kaksinaisuutta opiskelemaan. Jotenka valo ja pimeys erotettiin toisistaan ja nyt, kun se ylösnousemus toteutuu niin kaksi toisiinsa yhdennetään ja me olemme se "enkeli" että se "paholainen" yhtäaikaa. Kunnes niiden erilliset energioiden työt toisensa kumoaa ja meistä tulee Kristustietoisia ihmisiä tänne päälle maan.

Mutta se, mitä sinulle mitä todennäköisemmin siinä reikihoidossa on tapahtunut niin on se, etteivät enää ne valosi energiat, jotka olet syntymlahjaksesi saanut, päässeetkään jalkojesi kautta maahan karkaamaan vaan ne lisääntyvät nyt tästä eteen päin.

8. Khi Vierailija

Miksi vastauksesi huokuu niin suurta vihaa?

9. violettiliekki Vierailija

Samaa mietin minäkin. Vastaus voi olla viestinsä ensimmäisissä sanoissa. Älä usko kaikkia......

10. enkelihoitaja Vierailija

Onpa jännää, että heti kun joku uskaltaa sanoa asioista niin kuin ne ovat niin se tulkitaan vihaksi sitä asiaa kohtaan. :)
    Mutta nähtävästi se herätti teidän tunnemaailmanne, kun maailma ei olekaan ihan sellainen kuinka olette sen kuvitelleet olevan eli silloin ihminen ensin kieltää kaiken ja se vasta alkaa muokkaamaan uutta ajatusmaailmaa. Eli hyvä, että saitte aikaan itsellenne tervettä tulevaisuutta huokuvan muutoksen.

11. Khi Vierailija

Haluan lähettää Sinulle rakkauden energiaa! Haluatko ottaa sen vastaan?

12. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Mä olen todennut tämän yhdessä toisessa asiassa.

13. Eri mieltä Vierailija

´
    Miksi olisi tulkittu, miksi olisi tulkittu juuri eri mieltä olemista? Jos nähtiinkin sinun vihasi suoraan? Tai tulkittiin ylimielisyyttä ja toisten ylikävelyä vihaksi?

Sinähän et kertonut pelkästään miten käsität enkelienergian vaan samalla ohimennen ilman syytä, ilman että sitä olisi kysytty, mitätöit muiden reikihoitajien (oletetun) tiedon. Se on vihamielistä toimintaa, tunsipa sen tekijä itsensä kuinka autuaaksi tahansa. Siitä ehkä johtuu ap:n tarjous auttaa sinua hoidolla, eikä suinkaan siitä että olit erimieltä jostain josta kysyjä ei ollut edes kertonut käsitystään. Päinvastoin, hän kysyi koska ei tiennyt.

Mutta tuo on kyllä kallisarvoinen asia muistaa jonka sanoit: "Ei kannata uskoa kaikkea..."

14. kysyn Vierailija

oletko enkelihoitaja Karuna? kirjoitustyyli ainakin aivan samanlainen.

15. Karamel Vierailija

Ihan uteliaisuudesta kysyn että miksi kysyä onko joku nikki joku muu? Jos hän olisi halunnut oletetun vakinikkinsä esiin, kai hän olisi sillä nikillä kirjoittanut? Vai onko tämä "ovela" tapa arvailla nikin takana kirjoittajaa. Miksi? Eikö itse asia riitä?

16. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Minkä perusteella sinun tietosi enkeleistä ja enkelihoidosta sitten ovat sitä oikeaa tietoa? Miksi sinun väittämäsi eivät ole vilkkaan mielikuvituksen tulosta? Pystytkö todistamaan sen, että sinä olet oikeassa, ja muut väärässä?

17. luulen Vierailija

Sivullisena tässä ketjua nyt luen ja vastaan kysymykseesi että luulen hänen kysyneen nikkiä yksinkertaisesti koska kirjoittajan tyyli muistuttaa tämän Karunan tyyliä. Minusta tuossa tavassa kysyä ei ole mitään ovelaa vaan pikemminkin jotain suoraa ja vilpitöntä:
    "oletko sinä Karuna?" Voiko sitä sen suoremmin enää kysyä? Minun maailmassani oveluus on jotain ihan muuta toimintaa.

Sanon myös että tuosta kirjoituksesta minullekin tuli mielleyhtymä Karunaan. Voi olla ettei kuitenkaan ole. Ihmiset eivät aiina halua kirjoittaa omalla nikillään. Minä esim en kirjoita kärkkäimpiä kommennejani vakinikilläni, koska haluan pitää nikilläni tietyn imagon. Kysyt, eikö pelkkä asia riitä, miksi pitää tietää kuka nikin takana on. No: kirjoituksista, kuten live-ihmisistäkin muodostamamme kuvan perusteella luomme ksityksen siitä otammeko heidän kommenttejaan vakavasti. Ihmisen luonteen oppii tuntemaan ajan kanssa.

18. luulen Vierailija

Kirjoitan joskus myös siksi vaihtelevilla nikeillä, että olen huomannut ihmisten helposti luulevan että tiedän jotenkin paljon. Tai jostain syystä minulla on muodostunut käsitys siitä että vakinikkini jotkut saattavat pitää jonkinlaisena auktoriteettina. Jos on selkeä tapa sanoa asiat, uskottavan tuntuista taustatietoa ja verbaalinen lahjakkuus ihmiset helposti alkavat katsoa ylöspäin. Luulen että moni muukin kirjoittaa tämän vuoksi vaihtelevilla nikeillä?

19. *wink* Vierailija

Etkö uskalla seistä sanojesi takani, jos tunnet tarvetta nimimerkkien taakse piiloutua?

20. luulen Vierailija

Arvasin että tätä kysytän ja ihan aiheesta. En halua että nikkini ryvettyy jos olen usein sarkastisella, kyseenalaistavalla tai hyökkäävällä päällä. Luonteessani on tällainen puoli, mielipiteeni voivat olla vahvoja ja ehdottomia ja saatan olla äkkipikainen. On ihan turhaa altistaa nikkini fiksut kommentit kyseenalaisiksi tämän takia. Inhimillisyys ja rehellisyys ovat arvoja mutta olen valinnut tällä lailla suojella myös itseäni.

21. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Minäkin olen usein sarkastinen, kyseenalaistava ja hyökkäävä. Omaan vahvoja mielipiteitä, joista osa ehdottomia. Olen myös äkkipikainen. Silti en koe, että "fiksut" kommenttini olisivat näiden takia kyseenalaisia, koska osa "fiksuista" kommenteistani ovat usein yllämainittuja. Näin olen ainakin saamastani palautteestani päätellyt. En ole koskaan käyttänyt muuta nikkiä kuin tätä. Kyllä omien sanojensa takana pitää seistä, ja jos kokee olleensa väärässä, loukanneensa jotakuta, tai haluaa pahoitella sanomisiaan, niin kyllä sekin onnistuu samalla nikillä. Keskustelupalstoilla "tappelevat" asiat, eivät ihmiset.

22. Karamel Vierailija

Kommenttini sana "ovela" oli "ovela" eikä ovela, ja pointtina
    1. ei ehkä ole oletettavaa että kirjoittaja kertoo muut nikkinsä kysyjille kuin sen jolla oli kirjoittanut (jos muita on)
    2. onko muut nikit niin tärkeää tietääkään, eikö asia ole tärkein.
    Itsekin tunnut pitävän tärkeänä asiasi perillemenoa. Tosin keinoin joita en itse käyttäisi, mutta sitähän ei kysytty :)

Kyselin tätä nimimerkiltä "kysyn" koska hän vaikutti vilpittömältä ja halusin siksi hänelle kirjoitella ja kysyä noita kysymyksiäni, utelais kun olin.

Olen nähyt täällä sellaistakin kuinka on haukuttu aivan "väärää" nikkiä (sitaatit, koska en pidä oikeana panetella ketään) kaksikieliseksi käärmeeksi joka mielistelee kaikkia..etc . ja näin vääristetty täysin asiallinen kirjoittelu ja lopetettu mielenkiintoinen keskusteluketju yksittäisen ihmisen raivonpuuskan takia. Samoin kaikki muut keksusteluketjut katkesivat koska hän metsästi niissäkin nikkien takaa "tunnistettavia" nikkejä muiden nikkien takaa.

Tämä ei ollut kuitenkaan syy kysymykseeni nikiltä "kysyn", koska hänen kysymyksensä tuntui siinä suhteessa aivan viattomalta. Mutta minäkin luulen tietäväni kuka on nikin "luulen" takana enkä siltikään näe syytä miksi minun pitäisi kysyä sinulta oletko se jota luulen. Voit ehkä nyt haluta sen kertoakin ja hyvä niin, mutta noin yleisesti luulen, että jos joku kirjoittaa jollain nikillä, hän tarkoittaa kirjoittaa sillä nikillä. En siis paheksu viatonta kysymystä sinänsä vaan en itse ehkä pidä kovin hienotunteisena arvailla "ääneen" kuka on kukin jonkin nikin takana ja olin oikeasti utelias että mitä tämän viattoman kysymyksen takana on, ajatuksena, sekö että jollain nikillä kirjoittava kertoo muut nikkinsä kysytäessä, (jos niitä muita nikkejä siis on).

23. Karamel Vierailija

Tuossa piti lukea että motiivein joita en itse käyttäisi, eikä keinoin.

Tosin mietin tässä asiaa hetken ja tulin siihen tulokseen että ainakin jos pyrkisin itsekasvatukseen ja ymmärrykseen, saattaisin -ehkä- tehdä noinkin, noilla motivaatioilla siis. Tiedä vaikka olisi hyväkin keino :)

Eri nikeillä kirjoittelu on täysin sallittua ellien säännöissä, vain häiriköinti ja toisten kiusaaminen joukolla tai yksityisesti on kielletty. Kummassakin nikinkäyttötavassa on puolensa eikä minusta ole syytä katsoa karsaasti kumpaakaan tapaa kun ei mitään väärää ole tehty.

24. luulen Vierailija

Kiitos hienoista vastauksista Sivaltaja ja Karamel. Ymmärrän kyllä pointit ja olen joskus tuota nikkiasiaa miettinyt ja tällaiseen toimintatapaan päätynyt. Osin siksi että joku tuntee minut henkilökohtaisesti, osin siksi että joku saattaa tuntea minut jatkossa enkä välitä kaikkine juttuineni tulla paljastetuksi. Koskaan ei tiedä jos vaikka julkisuuden valokeila iskee esimerkiksi.
    Yleisesti ottaen taidanpa pitää äkkipikaisia ja jyrkkiä ja sanan säilällä sivaltavia ihmisiä (kuten itse saatan pahimmoillaan olla) hieman keskenkasvuisina. Itselläni saattaa hieman värittää kuvaa sinällään positiivisistakin viesteistä se jos olen saanut tuta ihmisen pimeäkin puolta. Jos tämä puoli näyttäytyy kovin lapsellisena se kyllä vaikuttaa käsitykseeni hänen tiedoistaan ja taidoistaan myös toisella puolella. Voin hyvin olla naiivi tässä asiassa ja ihan väärässä. Se on toisaalta syntymäoikeuteni :)
    Mukavia hetkiä päiväänne

25. Tuota... Vierailija

Olisikohan asia nyt niin, että ihan itse pidät itseäsi auktoriteettina? Toivot ja luulet, että toiset katsovat sinua ylöspäin? Aika omahyväistä tekstiä. Oletko Awa tai Healer? Minä en pidä kumpaakaan noista nikeistä auktoriteettina, enkä ketään muutakaan. Kamomillan tapaa kirjoitustapasi muistuttaa myös. Sinä et pannut pahaksesi että arvaillaan nikkejä, joten arvailen.
    Ehkä Awa ja Healer putoaisivat pois sen takia, että he kyllä omilla nikeillään kirjoittavat melkomoisen kärkevästi.

Minä kirjoitan joskus eri nikillä ja vaihtelevilla, koska täällä niin moni katsoo, sitä nikkiä eikä sisältöä ja sisältö vääristyy.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri