Hae Anna.fi-sivustolta

Enkelienergia

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Khi, 07.02.2010.

1. lumisade* Vierailija

ja tämä oli jatkoa siihen lapsijuttuun kun edellinen jäi kesken ja sitten lopussa jatkoin syntusanasta juttelua kun en käsittänyt että sinä pitäydyt uskonnossa ja minä yritin puhua syntisanasta yleisesti raamatun ja teosofian ja teologian pohjalta. Mutta unohdetaan se toinen kappale tuosta kun ymmärsin sen jo :)))

2. 'wink' Vierailija

Otetaan pala kristinuskoa, pala buddhalaisuutta, sekoitetaan soppaan vähän panteismia...

Eikö siinäkin ole oma uskontonsa omine oppineen ja sääntöineen täynnä aukkoja ja ristiriitaisuuksia?

Eipä sellainen tunnu olevan yhtään sen "koskemattomampi" eikä varsinkaan suvaitsevampi kuin esim. juuri kristinusko.

3. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    Tuohan on aika pitkälti sitä, mitä New Age on.

4. 'wink' Vierailija

Sivaltaja-

Niin on. Minä tarkoitin tuolla uskontosekoituksellani vielä "suppeampaa" uskontoa -ihan tältä palstalta luettuja omia kuvauksia omista maailmankäsityksistä. Nekin kun usein eroavat toisistaan useimmiten juuri niiden kohtien osalta, jotka tällasesta ei-henkisestä tavallisesta pulliaisesta luulisi olevan sen opin tärkeimpiä osia.

5. siinäpä se Vierailija

Mitä ihmettä säksätät taas itseksesi,jokainen saa uskoa vaikka kukkaseen, miten se voi sinua niin suunnattomasti ärsyttää kenenkin usko????

Pitäisköhän Winkin wetää syvään henkeä taas,katsoa peíliin, ettei ala hyberventiloimaan kesken kirjoituksen????

6. siinäpä se Vierailija

jos koet olevasi pulliainen, älä siis koeta käsittää näitä ihmisten uskoja, jotka ovat jokaisen oma asia...eikä niitä täydy selitellä sinulle mitenkään jos sinä et usko, et usko jos toiset uskovat he uskovat,mitä epäselvää tässä sinulle vielä on?
    Et siis luovuta vaan jankutat kunnes väsyt totaalisesti..

7. Aatu Kökkönen Vierailija

Minä ja varmaan moni muukin lukee mielellään "vinkin" kirjoituksia. Siinä on todella älykäs ja aikuinen ihminen. Tuskin "vinkki" hyberventiloi, taisi taas joku "näkijä" nähdä omiaan.

Samoin Sivaltajan kommentit ovat järkevästi ja syvällisesti ajattelevan ihmisen viisaita mielipiteitä. Näitä tarvitaan kaikkien hörhöjen sekaan, muuten lennettäis ihan minne sattuu, kun mielikuvituksella ei näytä olevan mitään rajoja.

8. Eemeli Erilainen Vierailija

Minä taas luen mielelläni kaikkia kirjoituksia täällä, koska se auttaa omaa sisintä ymmärtämään tätä erilaisuutta paremmin kuin vain se, että suosii jota kuta.

9. lumisade* Vierailija

:)))))

10. Santeri Kuulasmaa Vierailija

Minä luen mieluiten terveiden, ei persoonallisuushäiriöisten, kirjoituksia. Mitä minulla olisi oppimista mielenhäiriöisiltä? Mielenhäiriöiset ovat liian erilaisia minun makuuni.

11. Viisas Vierailija

Viisas oppii kaikilta, ylimielinen ei keneltäkään.

12. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Viisaskaan ei opi kaikilta, ja ylimielinenkin joltakin; eli loppujen lopuksi me vain kirjoittelemme ja käytämme aikaa ihmisenä ja energioita mahdollisuuksiemme mukaan mielipiteitä ja kokemuksia vaihdellen. Salut. :)

13. Mutta Vierailija

viisas buddhalainen oppii kaikilta, ylimielinen ei keneltäkään.

14. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    No, minkälainen on viisas buddhalainen.

15. entäs tämä Vierailija

Millainen on ylimielinen buddhalainen?

16. tietysti Vierailija

ylimielinen buddhalainen. Kaikkea sitä kysytäänkin :)

17. ei katapultissa Vierailija

Mihin sitä nyt omalta tuolitaan lentäsi, rajoja ne seinätkin ovat. Älä ota enään.

18. buddhanuskoinen Vierailija

viisas.

19. siinäpä se Vierailija

Tämä alkaa olemaan taas tätä winkin puolustelu puheita itseltään itselleen useilla nimimerkeillä, alan nyt kyllä pikkaisen sitä jakautunutta persoonallisuus häiriötä miettimään..

20. siinäpä se Vierailija

Täällä joku sairas tyyppi lietsoo vihaansa/turhautumistaan ym,kateuttaan näkijöitä kohtaan,,,kuka se voisi olla?????
    HMMMM..joku tuli mieleen...

21. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Näin on.

22. Lopeta jo Vierailija

On sen verran sama tyyli ja vielä samat kirjotusvirheet että taidat itse kirjoitella puolustusviestejä winkille niin että voit sitten häntä niistä syyttää. Mitä sä tosta oikein itelles saat?

23. Elvi Tölkki Vierailija

Winkki on niin viisas ettei sitä kannata ruveta kiusaamaan, muuten voi tulla vetelät housuus.

24. sa sa sairas Vierailija

sa sa sairas....

25. Eemeli Erilainen Vierailija

Sellaisenako täällä kirjoittajat näet? No, silloinhan kannattaisi hakeutua jollekin toiselle foorumille.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri