Ompas mulla muutes jotain itelläkin.
Poika sai isältään ison kauko-ohjattavan. Mies oli töissä kun pojan kanssa laitoin akut ladattuna paikalleen ym. Taajuudet a:lle ja käyntiin. Ei mitään, molemmat(auto ja ohjain) sit B:lle, ei mitään, c:lle ja ei mitään. Olin hajota siihen sillä se ois ollu pojalle kova pala kun ei oiska toiminu. Koitettiin ja ronattiin aikamme, ei mitään! :/ . Suljin silmät ja pyysin kaikesta sydämestä että enkelini käynnistäisi auton. Laitoin taas jonkin taajuuden, käynnistin ja tadaa se toimi

:heart:
Sitten. Oltiin asuntojonossa rivariin. Hermot oli menny edelliseen kotiin koska siellä oli ties mitä isoa vikaa ja vesivahinkoja ym ja haluttiin pois. Tiesin että ei saada kolmion jälkeen kolmioo kovin helpolla sillä mentäis saman kokoiseen ja jonot hirveet.
Oltiin jonossa.
Itkin ja vatvoin asiaa. Mieli oli ankea. Ketutti ankarasti.
Rukoilin, ja täällä joku neuvoi miten pyydän enkeliltä uutta kotia ja hän kertoi miten itse on saanut asiat toimimaan siten.
Aloin kuvitella uutta kotia, muuttopäivää ym, visualisoin mielessäni. Pyysin uutta kotia ja apua pian ongelmaan.
Soitin asunnon perään+kävin toimistossa vinkumassa ja mua ei otettu tosissaan, ennen kuin todella aloin pyytämään enkelin apua. Kun pyysin, meni muutama päivä kun lähdin taas tapani mukaan käymään toimistolla. Matkalla sinne jatkoin oikein sydämestäni pyyntöä, että nyt viimein mua uskottaisiin!
Ylhäältä leijaili pieni valkea höyhen ja laskeutui rattaisiin. Silloin tuli olo että niin, tuo tais olla viesti et kaikki onnistuu. Tuli hyvä olo. Kerroin taas ne samat rutinat ja viimein eräs nainen antoi numeron johon soittaa. Soitin eräälle naiselle ja hän antoi asunnon viikon sisään

.
Sanotaan että enkelit antaa vihjeitä esim radion ym kautta. Luin kerran enkelikirjasta tarinaa jossa joku oli lapsena eksynyt metsään ja enkeli saattoi sen kotiin. Samalla kun luin sitä soi radiossa toisessa huoneessa laulu jossa enkeli saattoi eksynyttä lasta metsästä kotiin

:heart:
Muutaman minuutin sisään tapahtui jokin vastaava myös mutten enää muista mikä. Ja se laulu oli mulle täysin tuntematon eikä päällä ollut edes mikään hengellinen kanava, joten ihmettelen suuresti sattumaa jos ei muka ollut viesti enkeliltä :saint:
Joku kai ihmettelee et mikä viesti toi nyt sit oli? No, kirjaa lukiessa pohdin kovasti onko enkeleitä varmasti ja voi kun saisin joskus siihen vastauksen. Siinäpä vastaus oli. :wave: