Hae Anna.fi-sivustolta

Enkelin höyhen

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Vanessa, 03.08.2005.

1. Mitä Vierailija

nimimerkit pikkunoidatar ja Inari!

Kiitos viesteissänne!

Jotenkin olen käsittänyt elämässäni, että ihminen auttaa ihmistä!

Olen halunnut monen monituista kertaa, että jokin muu, itseäni suurempi olisi auttanut minua ja läheisiäni, mutta näin ei ole käynyt.

Äitäni lukuisten sairaalakäyntien ja isäni dementiavuosien aikana.

Sen vuoksi ole alkanut uskomaan enempi ihmisiin kuin enkeleihin. Ihmiset auttoivat aikoinaan minua ja kodinhoitajat, lääkäritja muut.

Ehkä suuri joukko Suomen kodinhoitajista ovatkin todella enkeleitä? En tosiaan tiedä. Ehkä enkelit ovat maan päällä kodinhoitajien ja lääkärien muodossa? Sitä en ihmettelisi!

2. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    Sadannenviidennenkymmenennen kerran kommentoin sulle jotta jospa ne enkelit auttoi käyttäen ihmisiä välikappaleena...

3. tietää Vierailija

Of kourse, välikappaleena. Enkelit eivät tunnetusti koostu materiasta vaan energiasta.

4. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    Mutta kuiteskin on enkelikokemuksia joissa ihminen tuntee jotta joku työntää hänet pois auton alta..???

5. tietää Vierailija

Painoarvo sanalla "tuntee". Eli kysymys edelleen on välikappaleesta jossa energia käyttää kehoamme kuten käyttäisimme sitä itse eli liikkumiseen jne. Käyttäen hermostoamme ja lihaksiamme tarkoitukseen auttaa meitä.

6. pikkunoidatar Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Niinpä, ihmisillä on myös näitä kokemuksia, joissa ei ketään fyysistä välikappaletta ole ollut paikalla.
    Ikäänkuin apu olisi tullut suoraan enkeliltä ja niihin on usein myös liittynyt sen enkelin aistiminen, kuuleminen tai näkemin jollain lailla.

7. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    16
    Vai tunnetusti...

Selittäisitkö, miten materia ja energia eroavat toisistaan? Fyysiikan tunnetuimman kaavan mukaan ne ovat sama asia.

8. Meikä Vierailija

Voimme väitellä enkeleiden olomuodosta (energiaa vai materiaa), mutta keitä he ovat? Muuta kuin mitä kursseilta on kuultu tai kirjoista opittua?

Haluan nyt oikeaa tietoa enkeleistä?

Keitä he ovat?

Kertokaa tositietävät keitä he ovat?

9. tääl Vierailija

tääl on keskustelut vähissä ku joku nostaa vuoden 2005 enkelijut esii.

10. Mitä Vierailija

Miten uskot, että ihmisen ja henkimaailman väliseen viestintään tarvitaan enkeliä?

Ketkä enkelit ovat olleet välikappaleena ja välittäneet tietoa käsityksesi mukaan nimimerkki Vesimies -70?

Yksikään enkeli ole antanut kenellekään ihmiselle tietoa viime aikoina! Vai onko sinulla muuta tietoa, nimimerkki Vesimies -70?

11. Voihan sitä sanoa Vierailija

noinkin kuin tietäisi kaikkien ihmisten saamiset. Tottahan se ei kuitenkaan ole.
    Muuttuiko tässä muuten avun saaminen tiedon saamiseksi? No hällä väliä. Jotkut kuitenkin saavat tietoakin mutta aika monet apua. Sitten on niitä jotka eivät saa tai ovat niitä jotka eivät huomaa että saavat koska he esim. haluavat pelata omilla pelisäännöillään ja ovat vihaisia kun ei universumi taivu siihen. Ymmärrän kyllä tuon ajatuskulun ja tunteen mutta se ei silti poista enkeleiden ja muun hyvän henkimaailman olemassaoloa. Kun kuolemme niin suurin osa meistä ymmärtää miksi olimme täällä ja miksi asiat olivat niinkuin olivat, myös niistä jotka nyt eivät koe ymmärtävänsä mitään tai taistelevat ymmärtämistä vastaan.

12. pikkunoidatar Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0

Aivan, erikseen on avun ja tiedon saaminen! Ja se apu lienee tavallisin meidän ihmisten kokemuksista.
    Rukous, pyyntö on aivan eri asia kuin kiukkuinen vaatiminen.
    Edesmennyt äitini melkein kuoli jo kertaalleen ja saikin sitten kymmenen vuotta lisäaikaa, josta olemme kaikki kovin kiitollisia.
    Hän koki tämän klassisen irtaantumiskokemuksen ja muistan vielä tosi hyvin äidin teholla!
    Ikäänkuin "hohtava kehä" hänen ympärillään. Äiti yritti kertoa kokemaansa, miten hän oli nähnyt syiden ja seurausten ketjun, ei pelkästään henkilökohtaisessa elämässään vaan jotenkin suorastaan biologisella, DNA-tasolla, kosmisesti...niin hullulta kuin kuulostaakin.
    Ne kymmenen vuotta, jotka hän sai/valitsi? olivat tärkeitä ja hän koki syvän muutoksen.
    Hän oli muutenkin hyvin viisas, henkinen ja paljon kokenut, elämässä itsestään ja uskostaan miitaa ottamaan joutunut ihminen!
    Lapsenuskonsa säilyttänyt, mutta myös hyvin avara näkemyksiltään!
    Enkeleitä aina toivotti meille "leegion" kun elämässämme matkailimme, ei enempää eikä vähempää :)

13. Voihan sitä sanoa Vierailija

Olipa hieno kertomus ja kokemus, myös teille jotka saitte kuulla siitä. Kiitos kun kerroit. Tuo puhutteli myös minua.

14. Mitä Vierailija

Haluaisin kuulla niitä, jotka ovat saaneet konkreettisen avun enkeliltä (ei tyyliin, että naapuri sitten auttoikin ja oli enkeli). Pelkäämpä, että suurin osa enkelikokemuksista on näitä, että yllättäen naapuri tai sukulainen auttoi.

Onko enkelimyytti sitä, että ihminen, naapuri, sukulainen onkin tämä enkeli, joka on mystifioitu ihmisen ylpäpuolelle.

En kyseenalaista ihmisen arvoa, mutta enkelin arvon kylläkin, sillä yksikään enkeli ei ole eläissäni auttanut minua, mutta sitä useampi ihminen on sen tehnyt.

Eli ihmiskunta koostuu enkeleistä! Ainakin minulle.

15. Voihan sitä sanoa Vierailija

Niin no, googlettamallakin löytyy kertomuksia Ihmisten ja enkelien kohtaamisista ja avunsaamisestakin. Itselläni on kaksikin kirjaa joissa suomalaiset kertovat enkelikohtaamisistaan ja avunsaamisista. Myös kristallipallolla olen lukenut aikoinaan avunsaamisista jotka on tulleet suoraan enkeliltä.
    Pikkunoidatarkin kertoi juuri sellaisesta.
    Mitä väliä sillä on kyseenalaistatko enkelien olemassaolon siksi etteivät ole auttaneet sinua. Saathan sinä kyseenalaistaa. Mutta miksi selkeät että haluat kuulla kun et kuitenkaan kuule? Etkö saa rauhaa siitä tiedosta että enkeleitä ei ole ? Etkö voi olla iloinen ja tyytyväinen siitä että sinulla on ollut ihmisiä ympärilläsi auttamassa?
    Jos olet kysymässä mikä vika sinussa on kun joillekin ilmestyy enkeli ja sinulle ei niin ei minun käsittääkseni mikään. Ei niiden elämä jotka ovat nähneet tai saaneet avun suoraan enkeliltä, ole välttämättä yhtään sen helpompi kuin muidenkaan.
    Ainoa mitä voisin kuvitella että voisi tehdä elämän taakan kantamisen erilaiseksi, hiukan helpommaksi tai raskaammaksi on oma asenteemme elämäämme ja vastuksiin. Eli elämmekö elämämme katkerina ja kateellisina vai hakien tietoa ja ymmärrystä niin että voimme nähdä kokonaisuuden joka kulkee edes osin yli oman itsemme ja iloita siitäkin mitä muilla on vaikka emme itse sitä saisikaan juuri samassa muodossa kuin joku muu.

Mutta tuokaan ei riipu uskosta eikä enkelikokemuksista. On todella monia hienoja hienoluonteisia ihmisiä jotka eivät eläessään ole kokeneet hengellistä tai henkistä läsnäoloa tai kokemusta eivätkä siksi voi uskoa mutta silti kunnioittavat muita ja itseään ja heillä
    on rauha itsensä ja elämän kanssa. Elämä koostuu paljon muustakin kuin enkelikokemuksista. Se on tärkeää niille jotka sen ovat kokeneet mutta sen ei tarvitse olla kompastuskivi niille jotka eivät ole.

Ihan sama kuin esim parilla joka ei voi saada lapsia. He voivat jättää elämänsä elämättä sen takia ja surra sitä loppuelämänsä tai vihata niitä joilla on lapsia. Tai sitten he voivat tehdä kaikkea sitä kivaa mitä muutkin ihmiset tekevät, olipa heillä lapsia tai ei. Kyse on asenteesta.

16. tietto Vierailija

No ei todellakaan ole :) Esim sähkö on energiaa, mutta sähkö ei ole massaa jos massalla ymmärretään kiinteätä ainetta.
    Mutta siinä olet oikeassa ettei energia ja materia sinänsä eroa toisistaan koska materia on energiaa. Energiaa on monessa muodossa, myös täysin näkymättömässä :)

17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    En ole puhunut henkimaailman ja ihmisen välisestä viestinnästä mitään enkä siihen liittyvistä enkeleistä. Voisitko sä lukea tekstin ajatuksella sen sijaan että sulla on kamala kiire mollaamaan täällä kaikkia?

En ole myöskää väittänyt että jotkut enkelit ovat olleet välikappaleena. Sanoin vain jospa...edelleen peräänkuulutan sisälukutaitoa.

Mistäs sä tiedät että yksikään enkeli ei ole antanut kenellekkään ihmiselle tietoa viime aikoina? Oletko haastatellut kaikki 7 miljardia maapallon ihmistä? Mä haluan siinä tapauksessa linkin tähän sun valtavaan työhösi. Kai sä nyt niin valtavan työn nettiin olet laittanut?

Jos et ole haastatellut et voi väittää että "yksikään enkeli ei ole...jne"

Last edited: 17.10.2011
  18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    Mene kirjastoon, etsi luokasta 15 tai luokasta 23, niin löydät pilvin pimein kirjoja enkelikokemuksista. Ja ne ei ole mitään naapureita. Jos et löydä kysy kirjastontädiltä. Kirjat voivat olla menossa.

19. Nähnyt enkelin Vierailija

Minulle on ilmestynyt enkeli nuorena, ei ollut läpinäkyvä vaan täysin valkoinen, kruunu päässä, valkoinen oli pukunsa, kädet oli alaspäin sormet ristissä.. seisoi siinä pitkään.
    Mitään ei puhunut. Oli iso, ylettyi kattoon saakka. Sain katsella Häntä rauhassa. En säikähtänyt yhtään, mitä ihmettelen nyt. Jos nyt ilmestyisi niin varmaan ottaisin asian toisella lailla.
    Silloin ymmärsin, että tämä hetki muutti koko elämäni tietoisuuden siitä mitä kaikkea voi olla???
    Olenkin saanut aina ohjeita ja tietoa, ja enteitä tulevasta ja myös tiukissa paikoissa yllättävää apua. Joka päivä olen rukoillut jo lapsesta lähtien. En tiedä miksi enkeli juuri minulle ilmestyi.
    Ehkäpä siksi että mikään ei ole ollut helppoa eikä yksinkertaista elämässäni, näin sen tulkitsen.

20. höyhennetty enkeli Vierailija

Onko enkeleillä höyheniä. linnuilla on höyheniä. Onko enkeli lintu. Vai sellainen keskiajan maalarin lintuihminen, joka oli mallina suomen kiiltokuville. Missä ne lentelee, talvehtiiko ne Suomessa vai lentääkö jonnekin etelämmäksi.Istuuko ne pilven reunalla ja soittaa harppua. ONko Jumalla valkoinen pitkä parta. Onko Jeesuksella siniset silmät, miten hän sitten voi olla juutalainen, en tunne yhtään sinisilmäistä juutalaista. Voisiko joku vastata. Olen aivan ymmälläni. Kuinka vanha Jumala on.Onko jeesus Jumalan poika, miksi vasta silloin syntyi. oliko ennen ihmiset hyviä, ei syntiä Hindujen jumalat on tuhansia vuosia vanhoja Olen vasta kääntynyt hindu, mutta en oikein ymmärrä.eikä ihmiset voi rakatella toistensa kanssa ilman avioliittoa. Onko synti jos kaksi naista tai miestä rakastaa intiimisti. Mikä on synti. Joutuuko helvettiin jos tekee syntiä. MILLAINEN ON HELVETTI ??

21. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 843
    Anteeksi jotta epäilen vilpittömyyttäs tän kirjotuksen tiimoilta :D :D mutta vastaan koska kysymykses on hauskoja.

Enkeleillä ei mun uskoakseni ole siipiä vaan keskiajan maalarit just on luoneet semmosen kuvan ja siitä se sitten on jäänyt. Ei, enkeli ei oo lintu :D :D Mulla on kyllä menny ohi keksiaikaisten maalarien lintuihmiset.... Enkeleitä ne kyllä maalas ja ite mun käsittääkseni niille ne siivet keksi...

Taitavatpa talvehtia ihan sielä henkimaailmassa....tai jossan toisissa sfääreissä anyway...Valkopartaiset kristinuskon Jumalat ja pilvenreunalla istumiset on mun mielestä vain fantasiaa, mut mie oonki pakana...Jaa-a jesse on mun mielestä vain kehittyny opettaja ei jumalan poika.. mut mie oon se pakana, joku kristtty vois vastata tähän sulle ja jumalan ikään ja pilvelläistumisiin ja Jessen syntymisiin.

Ihmiset on ollu aina samanlaisia mun mielestä. Avioliitto on ihmisen keksimä. Ilman avioiliittoa rakastelus, tai saman sukupuolen välisis ei mun mielestä oo mittää pahaa. Syntiin en kommentoi. Se on pappien keksimää. Se helvetti on kai joku tulinen pätsi mutta sekin on pappien keksimää satua jolla pelotellaan ihmisiä mun mielestä, mut luonnollisesti kristinuskovaiset on eri mieltä, täs pakanan mielipide.

22. Kauan sitten tai muinaisuudessa kerrottiin etelässä että olemme maa jossa sataa höyheniä.
    Ihmetys oli varmaan suuri:) :D
    Taitoin Onnen Kurjen se on vain kopiopaperia mutta minulle aivan oikea Onnen kurki. <3

Elämällä on tärkeä tarkoitus jota kukin etsimme tavalla tai toisella.

23. vierailija Vierailija

Kerran kysyin eräältä joka uskoi enkeleihin ketä nämä enkelit ovat, niin hän vastasi ihmisiä, jotka auttavat asioissa ja arjessa. Jos läytäisin kodistani sisältä sulan tai höyheniä, jotka ei ole voinut tulla vaatteiden tai kenkin mukana, pitäisin sitä koti murtona eli joku hiippailee toisten kodissa omilla avaimillaan. Hyvä jos höyheniä tai sulkia löytyy kodista, mutta meillä löytyy kusta, paskaa, haisevia pesuaineita ja jne. tahrittuna milloin mihinkin. Koskaan ei voi olla varma onko esim. vaateet puhtaat ja ehjät, nukutko jossain kusisängyssä paskalakanoissa. Puhumattakaan tavaroiden ja tekniikan rikkomisesta.On kaikenlaisia korjaajia ja hyvä veli järjestelmiä. On kaikenlaisia "Enkeleitä". Kummallisen hyvin näillä helvetin enkeleillä menee, enkä tarkoita moottoripyörä jengiä. Ei voi kuin toivoo, että ikävyyksien kohteet saisi asiallisempa apua, tukea ja löytyisi joku taho joka puuttuisi näiden paskamaisuuksien tekijöihin.

24. vierailija Vierailija

Äitini kertoi nähneensä tummia höyheniä/sulkia pitkään ja paljon. Kertoi hänellä olevan paha aavistus ja tunne niistä. Nähdessäni tummia sulkia mietin myös paljon niiden merkitystä ymmärtämättä miksi tunnen samoin. Samoihin aikoihin pappani sairastui vakavasti syöpään, mummoni heti perään. Pappa menehtyi sairauden uuvuttamana. Papan pois lähdön jälkeen olen vasta ymmärtänyt niiden liittyvän pappaani ja meneillä olevaan suruun. Ihan kuin korkeampi taho olisi halunnut varoittaa ennalta tulevasta surusta ja vaikeista ajoista.

Ollessani lapsi mummoni kuoli yllättäin sydänkohtaukseen, edellisenä päivänä postissa oli tullut elvytysohjeet. Muistan kuin eilisen, edellisenä päivänä ennen mummoni poismenoa, ilmassa oli jotain hyvin erityistä ja levollista.

Sattumaako? Tuskin

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari