Hae Anna.fi-sivustolta

ennakoivat

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä aavistukset, 02.06.2005.

1. aavistukset Vierailija

Viime aikoina olen päivittäin tajunnut tilanteita, jossa ikäänkuin ""näen"" tulevan tilanteen. On näitä sattunut ennenkin, mutta vain silloin tällöin vuoden aikana.

Nyt olen miltei päivittäin ennakkoaavistuksen vallassa. Se saattaa koskea jotain ihan tavanomaista asiaa, kuten vaikka puhelinsoittoa tai vaikka tapaturmaa.
    Kun puhun tästä läheisilleni, saan vain viisasteluja.

Olen aivan varma siitä, että aistin jotain yliluonnollista.
    Minulla on ollut aina kumma teho metalliin, mm. hopeat käsinpesussa katkeilivat helposti, nykyään myös ruuvit ja muut metallikoukut taipuvat ja väsyvät katki, kun niitä koskettelen.

Onko kokemuksia? Mitä tämä on?

2. Niina Vierailija

Sinussa vahvistuvat yliluonnolliset (tai minusta kylläkin luonnolliset) kyvyt, kuten intuitio. Siinä ei ole mitään pelättävää. Tuosta metallisasiasta en osaa sanoa. Tulee vain mieleen, että tulisiko käsistä energiaa siinä määrin, että metalli nöyrtyy. Vain arvailua tuo.

Ennakolta asioiden näkeminen on kyllä aluksi aika pelottavaa, etenkin jos olet nuori, etkä ole näihin asioihin entuudestaan perehtynyt. Itse aloin nähdä asioita 15-vuotiaana, mutta silloin säikähdin noita kokemuksia, ja ""kieltäydyin näkemästä"". Jälkeen päin se on vähän harmittanut, mutta nyt taas alkaa kuvia tulla (muiden henkisten asioiden sivutuotteena).

Niina

3. Anniina Vierailija

Hei!

Minullekin tuollaista tavallisten asioiden ennalta aavistamista tapahtuu usein, mutta huomaan ne vasta jälkeenpäin, että noinhan sen ajattelinkin.

Mutta...tapahtuuko teille niin, että joku asia meni nyt väärin, että noin sen ei pitänyt mennä. Tekikö kohtalo oikun vai mitä tapahtui? Näin on tapahtunut minulle, eikä vain omalla kohdallani vaan myös toisten ihmisten käänteissä ja tapahtumissa. Tällöin tulee ihmeellinen tunne, että ei, ei siinä näin pitänyt käydä.

4. Niina Vierailija

Mielenkiintoinen kysymys.

Jos näen kuvana jonkin tulevan, ne ovat aina pitäneet paikkansa. Ainakin muistaakseni.

Mutta sitten tämä muunlainen intuitio, pelkkä tunne tulevasta. Siinä minulla on edelleen vaikeuksia erottaa se oikea intuitio ja sitten oma tahto miten asioiden tulisi mennä. Siinä tapahtuu virheitä. Usein alan vielä älyllistämään sitä ensimmäistä tunnetta, ja päädyn johonkin toiseen ratkaisuun, joka sitten onkin ihan väärä. Pitäisi varmaan meditoida enemmän, jotta saisi nuo hälyt mielestä vähemmälle ja varmutta uskoa omiin tuntemuksiin ilman pohtimistakin :)

Näettekö enneunia? Minä harvemmin edes muistan mitä unta olen nähnyt, joten kesäprojektina olisi perehtyä unimaailmaani paremmin.

Niina

5. Hei!
    Minulla myös samallaisia tuntemuksia kuin teillä..
    Äitini tässä taannoin sanoi minulle, että näin jo ihan pienestä saakka asioita..
    Nyt vasta näin vanhemmalla iällä olen ruvennut käsittelemään niitä ja koko ajan teen töitä..
    Varsinkin tuossa puhuitte siittä, että tulee tunne toiste päin, eli vähän niin kuin ei haluisikaan nähdä niin...
    Eli tulee tunne sekoittaako oma mielikuvitus asioita..
    Tästä asiasta joutuu tekee työtä, että oppii näkeen vain oikein..
    Näen myös unia, joilla on merkityksensä, aina tosin ei ymmärrä sanaa, mutta yleensä ne pitävät paikkansa..

Alkuperäiselle haluan sanoa, että kävin saman aikanaan läpi, kuin sinä, tuon kun kertoi lähimmäisille niin tuli vain viisasteluja. Sitä on oppinut näin myöhemmin, että tietää kenelle voi kertoa niistä ja kenelle ei. Löydät varmasti tulevaisuudessa ne läheiset joillekka puhua tuntemuksistasi.
    Yleesä samanhenkiset löytävät toisensa, eli näin ollen et ole yksin..

Kiva kuulla, että meitä on muitakin.

6. valo Vierailija

Me luomme oman tulevaisuutemme joka hetki, joten ennakko aavistuksen ""pieleen meneminen"" ei ole mitenkään erikoista. Välillä sitä valitseekin, itse tai joku muu, tekonsa ja sanansa järjen äänen mukaan. Silloin saattaa tuntua, että jokin ei menekään niinkuin piti. Mutta ei se todellakaan haittaa. Elämme tässä pyhässä hetkessä nyt.

Vahvistakaa intuitiotanne koko ajan. Kun kuuntelee omaa sisintään (eli tekee valintojaan tms. sen ""ennakkoaavistuksen"" mukaan), seuraa oma suunnitelmaansa täällä maan päällä. Ja voi pyyhkiä siten pois myös karmista velkaansa.

Rakkautta!

7. Noita Vierailija

Juuri eilen lähettelin tekstiviestejä kaverini kanssa. Tiesin, milloin viesti oli tulossa. Ajattelin kaukana olevaa ystävääni ja häneltä tuli tekstari. Tunsin sen, enkä tarkoita mitään kännyn värinähälytystä.
    Yliluonnollisen huomaaminen itsessä oli alkuun jotenkin pelottava asia, ainakin minulle. Ja kun noi mutamat manaukset ´´uppos`` niin jo alko kammottaa. einkö minä tuon ja onko mulla joku voima jota en osaa käyttää.
    Enneunia en onneksi ole nähnyt kuin yhden ja se kyllä toteutui.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri