Ennätysaika mykkäkoulua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MITÄ TEEN.........................................
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MITÄ TEEN.........................................

Vieras
Meillä on miehen kanssa riita meneillään - ja MYKKÄKOULU!!

Kysymys oli siitä että kommentoin erään tuttavan kirjoitusta facebookissa, ja eräs minulle tuntematon mies kommentoi kirjoitustani jälkeeni vääntäen sen aivan törkeäksi (oma kirjoitukseni oli asiallinen).
Poistin kirjoitukseni tämän jälkeen, koska en halunnut sen olevan niin törkeäksi väännetyn viestin osa.
Minua pelotti jälkeenpäin jotenkin tämä mies ja googletin hänen tietonsa. Mieheni huomasi tämän ja syyttää minua nyt tästä - että olisin kiinnostunut tästä miehestä jotenkin. Tämä ei todellakaan pidä paikkansa, en ole edes nähnyt koko miestä koskaan. Mieheni väittää minun olevan teeskentelevä tekopyhä jne.

Olen yrittänyt kahteen kertaan selittää rehellisesti tilanteen ja miksi niin tein - turhaan.
Nyt sitten on mykkäkoulua - kestänyt jo kohta viikon!!! Tämä on raastavaa, mitä minun pitäis tehdä?

aika pitkä aika!! ihan naurettavaa, jos ei kuuntele, ja sä tosiaan oikeassa. odota että saat tähän ketjuun vastauksia (jotka varmastikin puoltaa sua) ja näytä miehellesi. viimeistään ajan kanssa se leppyy, kun huomaa että väitteissä ei ollut perää :)

Pikkusen mustasukkaista sorttia tuntuis sun mies olevan...
Aloita vaikka kysymällä: miten meni päivä? Ja jos ei vastaa mitään, niin sitten alat vaan vuolaasti kertomaan omasta päivästäs. Jossain vaiheessa sen on pakko kommentoida ainakin jotain... Toimii ainakin meillä :)

Alkuperäinen kirjoittaja k:
aika pitkä aika!! ihan naurettavaa, jos ei kuuntele, ja sä tosiaan oikeassa. odota että saat tähän ketjuun vastauksia (jotka varmastikin puoltaa sua) ja näytä miehellesi. viimeistään ajan kanssa se leppyy, kun huomaa että väitteissä ei ollut perää :)

Siis näytättekö te riitojen tai kiistojen jälkeen näitä ketjuja miehelle??

Olen aivan maassa tämän asian kanssa... Enkä ole sitten enää edes yrittänyt keskustella mitään. Eniten mua loukkaa se että toinen EI USKO MITÄ MINÄ SANON!! Mieheni kertoi miten HÄNTÄ ON GOOGLETTAMISELLA LOUKATTU - että syy, miksi olen googlettanut on se että olin kiinnostunut minkälainen mies puhuu noin ihania törkeyksiä!!!

Ja minä yritin vaan suojella itseäni ja perhettäni poistamalla viestini ja selvittämällä, mikä hullu kommentoi moisia...

Alkuperäinen kirjoittaja sori nyt vaan:
Siis voi apua mistä syystä :D:D:D

Ja mikä ihme siinä miehessä "pelotti"? :D

Sitä mieheni juuri epäilee, että mikä pelotti?
En mä tiedä, mikä mua pelotti. Pelkäsin varmaan että pienellä paikkakunnalla ihmiset alkaa puhua että "nekin puhuu tuhmia toisilleen julkisesti" tai jotain. Tämä mies on kuulemma sellainen "jolla ei kaikki muumit ole kotona".

Yhteistyössä