Hae Anna.fi-sivustolta

Ennen nukahtamista

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä yksinäinen olio, 12.07.2005.

1. yksinäinen olio Vierailija

Joskus viihytän itseäni, ennen kuin uni tulee, katsomalla sitä mustaa, kun silmät laittaa kiinni. Näkyy hahmoja, kuvia, kun oikein tarkkaan katsoo ja rentoutuu.

Toisinaan ne pelästyttävät. Varsinkin, kun kasvot lähestyvät. Silloin pitää avata silmänsä, eikä uskalla niitä heti sulkea, ettei tule taas...tuntuu, että saavat kiinni, jos pääsevät liian lähelle.

Eilen tein pitkästä aikaa sitä. Nyt näin ihan kunnon kuviä..ihon värin, vaatteet. Jopa sen veljeni, joka ei ole kuin kerran kuolemansa jälkeen unissani vieraillut. Paitsi, että nyt minä en kai viellä nukkunut. Vaan viihdytin itseäni. Tällä kertraa tosin minä puhuinkin jopa..ja hän vastasi. Sanoi menevänsä morjenstamaan miestäni johon minä, hölmö, mitä sinä sitä, tule minun luokseni käymään! Hän nauroi ja sitten tajusin, että herran jee..sehän on kuollut. Ja silmät auki. Säikähdin. Siinä niin, vain tuntui, että oli yhtä elossa kuin minäkin.

Olen tälläinen pelkuri..en uskaltanut sen enempää.

Ne on kai näitä hassuja juttuja? Kuten sen, että tiesin kuollon korjaavan hänet. En vains itä milloin. Mutta osasin varautua. Tiesin miten hän kuoli, vaikkei sitä minulle edes kerrottu, mutta minä kerroin sen lähimmille, ennen kuin kukaan edes vahvisti, että näin kävi.

Onkohan se ihan sallittua...ottaa yhteyttä? Joskus vaan tuntuu, että tuossa se seisoo seläntakana tai istuu vieressä ja ihmettelee, miksi en puhu. Ja jos puhunkin, niin en kuule. Paitsi eilen...kun oli mieheni uneen menossa...niinkuin asian ymmärsin. En käsitä miksi pyysin omaani, kun jo siinä oli? Ihan kuin..itse en olisikaan ollut enääns iinä, sängyllä...itsessäni. Pelottavaa;)

2. tähtiä täynnä.. Vierailija

minun veljeni on kuollut.. joskus puhun hänelle, olen pari kertaa tuntenut hänet lähelläni..

sehän on hienoa, että voi ottaa yhteyttä lähimpiinsä.. ja jos lähimmät ottavat yhteyttä.

3. Voimanimi Vierailija

Älä pelkää. Voit suojautua näitä kokemuksia kokiessasi esim. Jeesuksen Kristuksen nimellä. Silloin olet turvassa ja ""hyvässä seurassa"", eikä mikään paha tavoita sinua :)

4. nonick Vierailija

olio,

minusta sinun olisi hyva menna johonkin ohjaukseen. paasetko esim. henkisen kehityksen piireihin? henkinenkehitys.fi

taalla ei aina tieda kuka sinulle vastaa ja vastaukset voi vain sekoittaa sinua. olisi myos hyva jos joku osoittaisi sinulle asiallista kirjallisuutta niin sekin jo selventaisi ajatuksiasi.

muista aina, ettei sinussa ole mitaan vikaa ja etta kaikki eivat voi sinua ymmartaa.

rukoile vaikka, etta saat hyvia kontakteja henkisella tiellasi; varmasti alkaa pian helpottamaan, kun ymmarryksesi ilmioihin lisaantyy. ei ole hyva, etta olet yksin naiden asioiden kanssa.

onnea matkaan :)

nonick

5. Yksinäinen olio Vierailija

Juuh, kiitos Nonick...olen kyllä miettinyt tuota, varsinkin, kun olen huomannut, että kun yritän ""nähdä"" niin sitten olenkin asioita nähnyt (olen tällä hiljalleen tehnyt omia tutkimuksiani ihan hiljaa) mutta siltikään..en ole ihan varma olenko valmis lähtemään sille tielle..

6. nonick Vierailija

jos olet hyvassa seurassa niin sitten myos on helpompi paattaa haluatko sita vai et. ei sinun viela tarvi sita tietaa; tiedat sen varmasti sitten kun olet valmis paattamaan tai tietamaan. nyt sinulla on muutakin elamassasi kuin tama juttu. kaikki selkenee aikanaan.

nonick :)

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri