Ennen oltiin tosi tyytväisiä libero-vaippohin, mutta nyt... Mikä avuksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shannon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Shannon

Jäsen
07.05.2006
582
0
16
Pesen nyt kolmatta päivää jo pyykkiä jossa on lakanoita, peittoja tyynyliinoja, vilttiä.. Näitä samoja olen pessyt päivästä toiseen, myös pari kertaa päivässä koska molemmat peitot vaatineet pesun. Eli pojalla tulee pissat sänkyyn vaikka vaippa onkin. Käytetään liberon 10-14kg vaippoja. Poika 12kg. Mitä ihmettä siis on vikana? Emme juota häntä mitenkään tolkuttomia määriä ennen nukkumaan menoa. Pitäisikö kokeilla tuota 13-20kg vaippaa? Olisiko siitä apua? Tosiaan ennen ei ole ollut mitään ja pissat tuli läpi silloin tällöin. Nyt on joka päivä niin yö kuin päiväunienkin jälkeen ollut sänky märkänä, ja tähän on myös herännyt.. Help? Vai pystynkö mitenkään toimimaan edes.. Mistä se voisi johtua??

Mulla ainakin kokemuksia siittä et jos tietyssä asennossa nukkuu (kyljellään..) niiin silloin pissat valuu sellaiseen kohtaan missä ei niin hyvä imukyky..tosin mun poika on 8kk ja tätä tapahtui silloin lähinnä kun oli aikasta pikkuinen, enää harvemmin. ja nykyään en häntä laita enää kylkimakuulleen nukkumaan vaan aina selälleen, ja toki hän kyllä nykyään sitten valitsee itse sen nukkuma asennon joka on yleensä mahalleen... niin voihan se olla et täytyis vaihtaa isompaan kokoon.

Juu, just aloinkin fundeeraamaan että näinpä taidetaan tehdä! :D Joskus tullut ostettua jotakin "huonompia" vaippoja jotka ei ollutkaan sitten hyviä pojalle niin just päivisin käytettiin kotosalla ja yöksi sitten sellanen mikä oli sopiva.

meillä pestään kanssa jokapäivä pienen petivaatteet kun ei vaippa kestä yötä...ja valskaa myös päivisin...menee hermo joten vaihdan merkkiä,,ja ei ole pieniä vaippoja :D on vaan laatu huonontunu näköjään

Isompaa vaippaa vaan, onhan isommassa vaipassa imukykykin suurempi. En ole varmaan koskaan käyttänyt liberon vaippoja viimeiseen kilorajaan saakka, vaan siirtynyt aikaisemmin isompaan. meillä liberot ovat parhaita yövaippoja, vetävät enemmän kun pampersit, laita aina yöksi liberon.

Yhteistyössä