Ennustaja Elli vastasi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Patjarikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Patjarikko

Jäsen
05.06.2006
71
0
6
Eli laitoin Ellille yleisluontoisesti vaan kysymyksen et mitä näet meille, niin vastasi tasan yhden lauseen joka kuuluu näin: " saat tytön ja pojan 7.10.2007". Ei mitään muuta :\|
Taidanpa suhtautua asiaan asian vaatimalla kepeydellä.. =)

siis taustana vielä että ollaan menossa pakastetun alkion siirtoon elo-syyskuussa ja yksi ollaan päätetty siirtää. eli aika epätod.näk. Mikäli ei sitten alkio jakaudu tms ;) <br><br>

minä laitoin myös :D vai olisiko ollut sille madamelle mutta kuiteskin..yksi poika elokuussa 2009.meille tehdään siis pas mahdollisesti kuun vaihteessa.huoh.toivottavasti ei tuo ennustus pitänyt paikkaansa kun siihen on niin pitkä aika vielä :(

No niinpä :( :( :o
Kyllähän tässä on nähty, että eipä mitkään ennusteet pidä paikkaansa, paitsi yhden sain aikoinaan, joka povasi mulle ja kaikki on toteutunut, lukuunottamatta tytön syntymää..( tämä tehty mulle siis n. 15 vutta sitten puhelimitse).

En olekaan sen jälkeen keneltäkään ennustusta pyytänyt, paitsi nyt pyysin E Elliltä.
Vaikutti tuon Ellin juttu laskennalliselta päättelyltä, kun antoi numeraalisen päivämäärävastauksen.. :snotty:

Minulle ei Ennustaja Elli vastannut, mutta Madam mamma ennusti kaksostyttöjä ensi toukokuussa...

Tuntuvat kaksoset olevan suosittuja näissä ennustuksissa...

Olisi hienoa kuulla niistä ennustuksista, jotka ovat toteutuneet... =)

Sain madamelta vastauksen. Poika kesäkussa 2007.
Kerron sitten jos ennuste pitää paikkaansa. Ens viikolla
on soittoaika vielä toiselle ennustajalle, jos sekin sanoo samaa...
niin pakko kai se on uskoa sitten=)

Mutta muistetaan ettei oteta näitä ennustuksia niin tosissaan=)
Minä ainakin ihan mielenkiinnosta mukana....

Tänään minulle olikin postilaatikossa odottamassa vastaus Ennustaja Elliltä. Hänpä ennusti minulle poikaa toukokuussa -07... Madam ennusti siis kaksostyttöjä.
Mielenkiintoista, että sama aika kuitenkin :whistle:

Juu, pitää yrittää olla ottamatta näitä tosissaan... Silti pakko sanoa, että myönteinen ennustus saa hetkeksi hieman toiveikkaammaksi... Säälittävää ehkä.

:laugh: :laugh:
ellille ja madamelle voi siis kaikki me epätoivoiset lapsettomuudesta kärsivät laittaa ihan sähköpostilla viestiä niin sitten vastaavat :)
mä kans huomasin että joka toiselle on ennustettu kaksosia kun kuitenkin aikas harvinaisia.samoin on ennustettu lapsia tulevaksi 10 vuoden päästä vaikka kyselijä olisikin silloin jo lähes keski-ikäinen.ei kai hirmu usea lapsia tee/saa enää reilusti yli nelikymppisenä :/

Yhteistyössä