Ennustusta voisin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninna74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninna74

Vieras
...antaa...

eka kertaa näillä sivuilla pörrään. Mutta nyt kahden lapsen äitinä huomaan että monenlaista asiaa täällä tosiaan on :)

eli teen työkseni jotain muuta kuin ennustan, mutta ennustus ja horoskoopit on ns. sivutyö josta saan myös palkkaa. Enkä tosiaan luuraa millään maksullisilla kanavilla, vaan mulla käy ns.asiakkaita.

Joten nyt kun saan hetken tässä istahtaa itsekseni kun lapset nukkuu, niin voisin ehkäpä muutamille ekoille ennustella...

ELI kerro jotain itsestäsi ja mitä haluat tietää.
Vielä sanottakoon että tämä ei ole se ainoa oikea tapa vaan menemällä ja elämällä joka päivä eteenpäin, näkee miten käy!
Silti itse ainaki olen saanut "osviitaa" jos mulle on ennustettu vaikka ei aina ole niin käynytkään (mutta joskus on) =)

Joten antakaapas tulla...

Kolmekymppinen nainen täällä pohtii, tuleeko tämänhetkisestä vanhasta ystävyydestä koskaan oikeaa suhdetta, vai pysyykö se aina vain ystävyytenä? Itse olisin valmis, vaan toinen osapuoli ei.

Yhden lapsen äiti yli kymmenen vuotta sitten Suomesta erkaantunut. Huono kokemus ennustuksesta teininä, vieläkö tarvitsee murehtia kyseisen ennustuksen sisältöä? Voinko rauhallisin mielin odottaa heinäkuuta?

Hei LeeLoo! toki aina pelkää synnystysä ja miten se menee. Onhan sinulla avomiehellä kaikki ok? Pelkäätkö teidän suhdetta? Jotain epäröintiä siinä on . Rakastat ja tämä tuleva vauva on odotettu.
Et synnytä maanantaina, menee yli ja aika reippaasti.

Luulen että synnytys on aika pitkä ja kivulias (kuten yleensä on =) mutta muista pyytää kivunlievitystä heti kun haluat!

Aika lyhyt oli sinun alustus joten en paljon muuta voi sanoa. Luulen että teille syntyy vauva jolla on tummaa tukkaa ja poika...

en tiedä saatko nykyisen kanssa enää muita lapsia, mutta puhukaa, puhukaa ja nauttikaa uudesta vauvastanne.

Nyt levähdä viimeiset viikot ja jaksamista!

19 vuotias 1 lapsen äiti. Olen mieheni kanssa kihloissa ja suhteemme elää tällähetkellä vaikeaa ristiriitaista aikaa. Miten meidän käy? Näetkö toisia osapuolia suhteessamme, tarkoitan tulevaisuudessa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 00:49 Ninna74 kirjoitti:
Hei LeeLoo! toki aina pelkää synnystysä ja miten se menee. Onhan sinulla avomiehellä kaikki ok? Pelkäätkö teidän suhdetta? Jotain epäröintiä siinä on . Rakastat ja tämä tuleva vauva on odotettu.
Et synnytä maanantaina, menee yli ja aika reippaasti.

Luulen että synnytys on aika pitkä ja kivulias (kuten yleensä on =) mutta muista pyytää kivunlievitystä heti kun haluat!

Aika lyhyt oli sinun alustus joten en paljon muuta voi sanoa. Luulen että teille syntyy vauva jolla on tummaa tukkaa ja poika...

en tiedä saatko nykyisen kanssa enää muita lapsia, mutta puhukaa, puhukaa ja nauttikaa uudesta vauvastanne.

Nyt levähdä viimeiset viikot ja jaksamista!

Lähinnä huolettaa taloudelinen tilanteemme, ja pelkoni mieheni toisen lapsen äidistä? Miten näiden asioiden kanssa tulee käymään?

Onnistuuko: Näen että ei onnistu. Vanhasta rakkaudesta on vaikea päästää irti. Uskalla! Sillä kun sen teet löydät oikean rakkauden!
Tämä ns.kaveri suhde syö sua, ja et voi muita katsella kun ajattelet vain häntä.
Hän vain leikittelee kun ajaudut pidemälle. Hetken huumaa ja sitten petyt. Yritä päästää irti ja katsoa eteenpäin. Näen että sua odottaa siellä mies...

Ronya Royce: terkut lontooseen! Miksi odotat heinäkuulle? Minä näen että silloin vietät samaa kuin nyt. Mutta loppu syksystä ole tarkkana. Missä paikoissa käyt? Näen jotain joka liittyy harrastuksiin tai illanviettoon... Mutta ei nyt tänä kesänä. Syksyllä koet jotain ja joudut puntaroimaan mietteitäsi ja rakkautasi, toimintaasi.

Kiitos viestistäsi, näin mäkin luulen tämän asian olevan, kun on jo vuoden päivät niin ollut. Mut vaikeetahan se on. Tuntuu että olen loppuelämäni yksin. Odottavan aika on niin pitkä.

Flevel: Nyt kannattaa puhua ja rankasti teidän suhteesta. Nimittäin teillä ei mene hyvin ja olet onneton. Mietit koko ajan kihlattusi menoja ja mietit että mitä hän tekee. Se on ymmärrettävää kun itse olet 1v:n kanssa kotona.
Näen että suhteenne ei onnistu jos ette puhu ja jotenkin muutenkin näyttää harmaalta.
Mutta näen että sulla on vielä onni edessä ja saat kaksi lasta joilla on tummahiuksinen isä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 01:03 Ninna74 kirjoitti:
Flevel: Nyt kannattaa puhua ja rankasti teidän suhteesta. Nimittäin teillä ei mene hyvin ja olet onneton. Mietit koko ajan kihlattusi menoja ja mietit että mitä hän tekee. Se on ymmärrettävää kun itse olet 1v:n kanssa kotona.
Näen että suhteenne ei onnistu jos ette puhu ja jotenkin muutenkin näyttää harmaalta.
Mutta näen että sulla on vielä onni edessä ja saat kaksi lasta joilla on tummahiuksinen isä...

Kiitos vastauksesta! Suurinpiirtein meni oikein. voinko vielä kysyä tuosta tummahiuksisesta. Tapaanko hänet, vai? Voitko kertoa tarkemmin?

Minä: Saat neljännen lapsen mutta et vielä. Ja selkeästi näyttäisi mulle että poika...
Jotain ongelmia on raskauden alkutaipaleen kanssa ja kovasti täytyy tehdä töitä että tulet raskaaksi.
Mutta tämä talven vauva kruunaa sen.
Ole kärsivällinen ja kuuntele parisuhdetta ennenkuin alatte neljättä tehdä sillä nämä nykyiset ongelmat täytyy sitä ennen puhua halki.

Fievel:
Ensin koet todella vaikeita parisuhde ongelmianykyisen kanssa,sitten seesteistä.
Mutta kun kohtaat tämän tummatukkaisen niin se on jalat alta ja tiedät että tässä se on! :)
Vielä tämä mies ei astu sun elämääsi, saat odotella. Mutta kun tulee niin se todellakin on menoa. Mitään vanhaa et suostuisi ottamaan enää.
Sun täytyy kasvaa ns.parisuhteessa ja nähdä ja kokea ennenkuin tämä mies astuu mukaan.

(mulla ennusti aikoinaan eräs ennustja että tapaan ristiverisen miehen tulevaisuudessa ja saan 2 poikaa 1 tyttö. ja kaikkea muutakin osasi sanoa. Siitä meni 5 vuotta ja tämä ristiverinen tuli mun elämään. Nyt meillä on pojat 5v ja 3v. Kolmannesta ei vielä tietoakaan, enkä vielä ole edes halunnut. Joten hän tiesi mun elämäni kulkua hyvin. Muutakin hän kertoi jotka on tapahtuneet. )
usko luota ja löydä!

hei

huomasin tämän mielenkiintoisen aiheen pyörivän, ennustatko minullekin.
olen kohta ollut vuoden uusissa aviossa,erosin lasteni isästä 24v jälkeen, ennestään minulla 4 tytärtä.
nyt kysynkin saanko lasta nykyisen mieheni kanssa?
kestääkö nykyinen liittoni?

Voisitko vielä kertoa miten taloudellinen tilanteemme edistyy, ja miten mieheni toinen lapsi ja lapsen äiti tulevat olemaan osallisena elämässämme, vai tuleeko ylipäätään?

Nämä asiat rassaavat mieltäni jatkuvasti :'(

Olen 30 v vaalea äiti jolla on ihana tummatukkainen 40v mies ja suloinen 2v tyttö. Haaveilemme ulkomaille muutosta ja oma terveyteni mietityttää...
Olisin onnellinen jos ehtisit minullekkin vastata :flower:

Hei! Meillä on yhteensä 6 lasta joista 4 mieheni kanssa yhteisiä, näetkö enempää? Mietityttää myös asuinpaikkamme tulevaisuudessa, jäädäänkö Suomeen vai näetkö muuttoa? Olemme olleet naimisissa kohta 7v ja nyt tuntuu kuin olisi kriisinpoikanen, etäännytty toisistamme enkä tiedä mistä johtuu. Kiitos vastauksestasi!

Magneta: Onneksi sinulla on mies ja pikku tyttö. et todellakaan ole yhtään luuloharhainen terveytesi kanssa. Käy verikokeissa. Ei mitään pahaa, mutta jotain löytyy johon lääkitys tehoaa. jatkossa saat myös sitä varoa. Sun perhe on voimavara ja teillä menee hyvin. :hug:

Fievel: On mulla puh.numero mihin sellaiset "vakkarit" soittaa. En viitsisi sitä nyt tässä antaa. Mutta jos vaikka lähipäivinä saisin itseni rekisteröityä niin ehkäpä sinne numeronkin laittaisin...
Nuku hyvin ja sulla on ihana lapsi! :heart: Ja tää toisen laspen äiti ja lapsi ovat sun elämässä koko ajan. Aluksi kapinoit, tulee riitaa. Mutta mukana ovat. Hyvin alkaa sujua ajan kanssa kun löydatte vihdoin ja viimein yhteisen polun.

Systole: juu sydämen lyönnit :heart:
Sun kesä on aikas rankka. Töitä, töitä. Rahat on huonosti. Kannattaa miettiä alan vaihdosta tai ainakin työpaikan vaihdosta. Uusi koulutus vei aikaa mutta oisit onnellisempi. Onko miehen kanssa kanssa kaikki ok?...

[Systole: juu sydämen lyönnit :heart:
Sun kesä on aikas rankka. Töitä, töitä. Rahat on huonosti. Kannattaa miettiä alan vaihdosta tai ainakin työpaikan vaihdosta. Uusi koulutus vei aikaa mutta oisit onnellisempi. Onko miehen kanssa kanssa kaikki ok?...
[/quote]

Hui ei hyvältä kuulosta :/ .....Nooh mites se syksy sitten? :) Olisi varmaan paremminkin miehen kanssa jos joskus edes osuttaisiin samaan ruokapöytään töiden takia... :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2007 klo 01:41 Ninna74 kirjoitti:
Nyt lähden nukkumaan...

Ehkäpä lähipävinä kirjaudun ja laitan muutakin yhteystietoa.

kaikille oikein hyvää viikonloppua! :)

..UNOHDIT MINUT
:(
OISI OLLUT KIVA TIETÄÄ TILANTEENI,
VAIKKA MINULLA ONKIN KAIKKI HYVIN, PAREMMIN KUIN KOSKAAN ENNEN ELÄMÄNI AIKANA, OLEN VALTAVAN RAKASTUNUT..
mutta öitä!!!!!!!!

Yhteistyössä