Enpä olis uskonut että joskus kodinkone vois olla lempilahjani :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
Hei kuulostaa kivalta. Kerro kerro merkki, mua kiinnostaa!

Voi ei, mä en muista :ashamed: . Joku Kenwood jotain se on. Enkä tosiaan tiedä tarkaksi mitä kaikkea paketti sisältää kun en oo sitä vielä avannut. Itse asiassa jätettiin se anoppilaan säilöön ja otetaan se vasta uuteen kotiin :)

Suosittelen avaamaan ja testaamaan ennenkuin takuu umpeutuu :)

Minkähän verran noissa on takuuta? Mä en millään viitsisi avata laatikkoa ennakkoon kun se tosiaan on niin iso ja avaamattomana voi säilyttää pystyasennossa. Tosin voishan sen sitten teipata uudelleen...

Hei mut mähän voisin alkaa hoputtamaan meidän timpuria laittamaan vauhtia työhönsä. Perusteena umpeutuva takuuaika :D :D

Heh, olisko hyvä perustelu. Vuosi tai kaksi taitaa olla takuuaika.

Jos se on Kenwood niin niissä on yleensä tosi hyvät takuuajat ja huolto pelaa. Ne maksaa maltaita ja on niitä kaikkein parhaimpia, onnea lahjasta, se on tosi hyvä! :p

Jos se on Kenwood niin niissä on yleensä tosi hyvät takuuajat ja huolto pelaa. Ne maksaa maltaita ja on niitä kaikkein parhaimpia, onnea lahjasta, se on tosi hyvä! :p

Hienoa :). Ja hienoa jos se todella on hyvä :). Mies jo totesi että mun pitää tästä lähtien leipoa joka päivä kun kerran on hyvä keittiökone ja vielä toivomani takkaleivinuuni. Että ei kuulemma kelpaa tekosyyt, tuoretta leivonnaista pitää olla joka päivä :D :D :D

Hienoa :). Ja hienoa jos se todella on hyvä :). Mies jo totesi että mun pitää tästä lähtien leipoa joka päivä kun kerran on hyvä keittiökone ja vielä toivomani takkaleivinuuni. Että ei kuulemma kelpaa tekosyyt, tuoretta leivonnaista pitää olla joka päivä :D :D :D

Ymmärrän :D

Mun kaverilla on Kenwoodin ihmekone ja se käy sillä ahkeraan, tekee kaikki leivät itte jne. Hän on kokki ja tosiaan kehuu Kenwoodin ihan parhaaksi, ammattimaiseksi koneeksi.

Yhteistyössä