Enpä olis uskonut! :o (soveltuvuustestin tuloksista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Niin siis kävin niiss (lh) soveltuvuuskokeissa 23.1., ja tilasin ne tulokset myös itelleni. Ja en todellakaan olis uskonut että sain niistä testeistä niinkin hyvän tuloksen... :o

Herra jee oikeesti, mä olen aina kuvitellut ettei mun rahkeet välttämättä riittäs lähäriks, mutt kyllä ne näköjään riittää ja oikein mainiosti - ainakin testin perusteella. Olisko tää sitten vihdoin viimein se "mun alani" - ainakin mulla mielenkiintoa ja motivaatiota löytyy. =)

Meillä vanhin poika suunnittelee yhteishaussa hakevansa lähihoitajakoulutukseen. Saapa nähdä. Äitiäkin kovasti jännittää ja ollaan kovásti mietitty, minne päin hakemukset laitetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Meillä vanhin poika suunnittelee yhteishaussa hakevansa lähihoitajakoulutukseen. Saapa nähdä. Äitiäkin kovasti jännittää ja ollaan kovásti mietitty, minne päin hakemukset laitetaan.

Työkkäristä voi kysellä mihin noita yhteishakulappusia jätetään. :)

Luin vasta jostai et naiset on paljo varovaisempia sen suhteen mihin ryhtyvät. Haluavat olla varmoja siitä että hanskaavat homman ennen kuin ottavat vastaan. Miehet taas ottavat jobin ja sitten kattovat pärjäämisen. On tietysti yleistetty, vaan voi olla jotai perääki.... Ainaki omalla kohalla huomaan et varon etten joudu in-over-my-head niin sanoakseni heh heh

Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:
Kysyn nyt vielä tässäkin ketjussa että onko siis työkkärin järjestämä kurssi sulla kyseessä? edellisessä ketjussa et siihen vastannut jostain syystä

En vastannut vai? En oo huomannut, sorry! Siis joo, on työvoimakoulutus.

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:

Työkkäristä voi kysellä mihin noita yhteishakulappusia jätetään. :)

Laittavat koulusta ne menemään piakkoin. Jännittää kyllä, kun muistelee itse sitä, kun aikanaan odotti pääsykoetuloksia.

Kysyn nyt vielä tässäkin ketjussa että onko siis työkkärin järjestämä kurssi sulla kyseessä? edellisessä ketjussa et siihen vastannut jostain syystä

Lucky you =).
Mua kiinnostaisi myös, nimenomaan työvoimakoulutuksena, mutta sellaista ei ole alkamassa juuri nyt :/ . Ja halukkaita on kauhean paljon kuulemma. Mutta aion silti yrittää, kun sellainen taas alkaa :).

Niin siis kävin niiss (lh) soveltuvuuskokeissa 23.1., ja tilasin ne tulokset myös itelleni. Ja en todellakaan olis uskonut että sain niistä testeistä niinkin hyvän tuloksen... :o

Herra jee oikeesti, mä olen aina kuvitellut ettei mun rahkeet välttämättä riittäs lähäriks, mutt kyllä ne näköjään riittää ja oikein mainiosti - ainakin testin perusteella. Olisko tää sitten vihdoin viimein se "mun alani" - ainakin mulla mielenkiintoa ja motivaatiota löytyy. =)

Tuusulassako olit??

heh, jos olit ni me oltiin samassa paikassa samaan aikaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Lucky you =).
Mua kiinnostaisi myös, nimenomaan työvoimakoulutuksena, mutta sellaista ei ole alkamassa juuri nyt :/ . Ja halukkaita on kauhean paljon kuulemma. Mutta aion silti yrittää, kun sellainen taas alkaa :).

No mä kolmasti hain (työvoimakoulutuksena) , ja tää kolmas natsas... Alko jo usko hiipumaan ku hylkyy pukkas...

Ja hakijoita on todellakin paljon. Mutt tässä mihin mä nyt hain (vanhustyö ) ei muistaakseni ollut hakijoita ku joku vähän reilu 40, joista 19 valittiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:

Tuusulassako olit??

heh, jos olit ni me oltiin samassa paikassa samaan aikaan ;)

No siellä. :D
Olitsä kanssa niissä testeissä vai?

Joo onnea tuloksista jo onnea jos pääset opiskelemaan, minä olen jo useamman kerranhakenut tk:n lähiskoulutukseen, mutta stoppi on tullut soveltuvuuskokeissa, tätä se vanhuus tuottaa, nuo testit kun on suunniteltu pääasiassa nuorille ja on siis samoja kun 16 vuotiaat hakevat lähihoitajakoulutukseen. Paljon noita on kyllä kritisoitu että niissä pystyy kuulema huijaamaan jos on muutamia kertoja käynyt, mutta en tiedä pitääkö paikkansa.
Ja muutenkin jotkut jotka järjestävät lähihoitajakoulutuksia, siis muut tahot, ei palveluopistot, järjestävät ihan mitättömiä testejä kurssille pääsyyn, esim. yksi oli tällainen ensin haastattelu työkkärinviranomaisen ja kahden about yli 50 vuotiaan henkilön kanssa, jotka olivat siis kyseisen järjestäjätahon henkilöitä, lisäksi yhteinen keskustelutilaisuus 10 muun hakijan kanssa, aikaa 15 minuuttia ja annettiin joku aihe ja siitä piti keskustella, näin valittiin kurssilaiset yhdelle lähihoitajakurssille. Samat koulutukset ja tutkinnot mutta täysin erinlaiset pääsyvaatimukset, monusta ei todellakaan oikein. Annoin kyllä työvoimaviranomaisille tuosta palautetta.
Lisään vielä että kaikkiin lähihoitajakoulutuksiin johon olen hakenut on aina ollut yli 100 hakijaa. Eli ei ole helppoa päästä sisään satakunnassa.

Yhteistyössä