Miten teillä on kävelemään opettelevan lapsen kanssa, pidättekö hänellä kenkiä jalassa sisällä? Vai pelkät liukuestesukat? Vai paljain jaloin? Onko noita kenkiä pakko pitää tyyliin muuten tulee pullajalat tms.?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kenkämyyjä;25049093:Työssäni olen saanut kuulla monelta "nuorelta" äidiltä, että heidän lapsensai ei ensiaskelkenkiä tarvitse. Hän kävelee sukkasillaan tai avojaloin. Mistä ihmeestä tämä ajatus on tullut???
Hmmh...enpäs ole koskaan itse ensiaskelkenkiä käyttänyt (saatika mun vanhemmat sisarukset, taikka vanhemmat) ja jalat on oikein kivat, kiitos vaan. Eikä ole vikaa meidän lastenkaan jaloissa. Enkä kyllä tunne ketään, kuka pitäisi muksuilla kenkiä jalassa sisätiloissa koskaan. Mahtaa olla ortopedillä töitä.Alkuperäinen kirjoittaja Kenkämyyjä;25049847:En jaksa olla ihmettelemättä! Ihan järkeenkäypä asia tämä ensiaskelkenkä. Mikä tässä on niin vaikeasti ymmärrettävää? Eihän ensiaskelkenkää koko ajan jalassa tarvi pitää, mutta olla se pitää. Sukat ym. eivät tue lapsen rustomaista pehmeää jalkaa. Hyväähän avojaloinkin liikkuminen tekee ja mikä onkaan ihanampaa kuin kulkea avojaloin nurmikolla, mutta kyllä niitä kenkiäkin tarvitaan. Jokainen vanhempi tekee toki omat ratkaisunsa tämän asian suhteen, mutta älkää sitten valittako ja viekö lastanne jalkahoitajlle, ortopedille tms. kun lapsenne jalat eivät ole kunnossa. Syy on vanhemmissa!