Ensimäinen isänpäivä, lahhavinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äiti"

Vieras
Ensimmäinen isänpäivä tulossa ja haluaisin muistaa miestäni jollain oikein ihanalla lahjalla? Itse sain äitienpäivänä Kaleva Korun Lapsi-korun ja jotain samantyylistä olen ajatellut miehellenikin.

Yksi idea olisi ostaa sormus, johon kaiverruttaisin lapsemme nimen. Ongelmana vaan on, ettei miehelläni ole ainuttakaan sormusta etukäteen, joten MITEN SAAN SALAA MITATTUA MIEHENI SORMENYMPÄRYKSEN???

Tulisiko muita ideoita vastaan???

Ostin aikoinaan ekaksi isänpäiväksi rannekellon, johon kaiverrettiin isänpäivän päiväys ja poikamme nimi.
Sovimme jo silloin, että ekat lahjat sai olla tuollaisia "arvokkaampia", mutta jatkossa riittää aamuherkut puolin ja toisin (äitienpv), suklaata tms.

Itse ostin miehelleni nominationin rannekorun. Siihen saa ostettua niitä kirjain laattoja ja laitoin siihen tekstin ISI ja sitten kaksospoikiemme etunimien ensimmäiset kirjaimet E&V. Tätä lahjaa voi siis muokata muinakin juhlapäivinä ja jos tulee lisää lapsia niin liittää heidänkin nimet siihen mukaan.

Kiitos kivoista vinkeistä!
Toi Nomination voisi toimiakin, niillähän on niitä "miestenkin" paloja (vaikkakin haluaisin itsellenikin sellaisen paksun). Voi toki olla, että meille tulee vielä joskus toinen lapsi,mutta saatanpa tehdä niin, että ostan korun, jossa on valmiina lapsemme nimi. Toivottavasti ei tule ihan superkalliiksi! Sit jos tulee toinen lapsi, niin hän saa myös oman nimikorun :D

Meillä on tosimies, joka on sydämeltään herkkä. Varmasti tykkää ja käyttää ylpeänä!

meillä toivottavasti vauva tulee maailmaan vasta isänpäivän jälkeen mut ajattelin silti ostaa hänelle isänpäivälähjan, kumisaappaat..... se on niin toivonu niitä ja välil tunkee kavionsa mun omiin ja saan itse juoksennella pellolla aamutöppösissä.

Yhteistyössä