Ensimmäinen Hääpäivä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Red Dragon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Mä ostin miehelle taskumatin kaiverruksella. :heart:
mitä kaiverrutit siiihen? mä ostin miehelle "huomenlahj." taskumatin, johon kaiverrettiin aviomiehelleni =)

me vietettiin kans 1v. hääpäivää keväällä....hhhmmm.....mitäs teimme!? taidettiin käydä leffassa ei kai muuta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja auts:
meilläki on ensi kuussa eka hää päivä.. mä ajattelin et ostan miehelle riipuksen missä lukee kiinaksi ikuisesti..

Tuo on hyvä idea.. Mutta mie oon ostanut jo kaksi riipusta, joissa lukee kiinaksi, Toisessa: forever ja toisessa love..

Mietin, että oiskohan nättiä rannekorua.. ja tuliskohan sitä pidettyä..

Taskumatti kieltämättä ois kans kiva idea, mutta ei miehen tyylinen välttämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
mitä kaiverrutit siiihen? mä ostin miehelle "huomenlahj." taskumatin, johon kaiverrettiin aviomiehelleni =)

me vietettiin kans 1v. hääpäivää keväällä....hhhmmm.....mitäs teimme!? taidettiin käydä leffassa ei kai muuta :whistle:

Kaiverrutin

Taskumikko
9.7.2006.

:D

(mieheni siis Mikko)

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:

Kaiverrutin

Taskumikko
9.7.200

:D

(mieheni siis Mikko)

aika hyvä idea :D harmi kun mieheni nimi ei oo mikko ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi:
Me käytiin ravintolassa syömässä ja otettiin ilta rennosti!! :heart: ja nukuttiin aamulla pitkään :D (poika siis mummolassa)

No meillä luultavasti tulee olee niin, että perjantai iltana viedään neidit mummolle.. ja sunnuntai aamuna haettais tytöt sit kotio (näin oon miettinyt)..
Ja käytäs syömässä jossain.. Mutta sitten on kaikki auki ;).
Kuitenkin siivoilen vain sen päivän

Me käytiin syömässä ja teatterissa. Mies osti mulle lisäksi lahjakortin kauneushoitolaan ja minä miehelle pienen patsaan, missä mies ja nainen halaavat. Samaa sarjaa ostin esikoisen syntymää varten...

Meillä mies sai PAPERIhääpäivälahjaksi Uusi vauva:Huoltajan opas-kirjasen - esikoisen la 2.11. niin ajattelin sitten ostaa ko. opuksen :) kun ei tuo pidä koruja ja taskarinkin sai vasta vähän aikaa sitten.. :whistle:

Yhteistyössä