T
taas jotain mieleen
Vieras
Hän kävi kotopuolessa ja sai sieltä lahjoja ( tästä siis aikaa jo 3v ) mukaansa. Miehen mummo oli ostanut minulle kanssa lahjan. Mies sitten matkan aikana oli lahjan avannut kun halusi tietää mitä mummo on ostanutminulle ja onkohan se sopiva lahja. No miespäätti että ei sitä minulle anna kun olis sellainen pikku taulu ja luuli ettäminä en siitä pidä. Jätti tyhmyyttään sen takakontiin mistä sen sitten joulun jälkeen löysin.
Suutuin ihan vimmatusti,et kuin kehtaa tehdä tuollaista. En ole koskaan ollut mitenkään vaativa lahjojen suhteen joten kyse eiole siitäkään.
Mitähän olisi oikeasti pitänyt silloin tehdä. Ei ole minun tietääkseni avillut lahjojani sen jäkeen tai on oasnnut piilottaa jäljet.
Itse vanhemmiltaan saadun rahakuoren kyllä jätti minule kertomatta viime jouluna.
Suutuin ihan vimmatusti,et kuin kehtaa tehdä tuollaista. En ole koskaan ollut mitenkään vaativa lahjojen suhteen joten kyse eiole siitäkään.
Mitähän olisi oikeasti pitänyt silloin tehdä. Ei ole minun tietääkseni avillut lahjojani sen jäkeen tai on oasnnut piilottaa jäljet.
Itse vanhemmiltaan saadun rahakuoren kyllä jätti minule kertomatta viime jouluna.