Hae Anna.fi-sivustolta

Ensin nega, sitten plussa -tarinoita?

Viestiketju osiossa 'Odotusaika' , käynnistäjänä _lilja_, 20.08.2008.

1. Ehkäsittenkin.. Vierailija

Huomasin tämän ketjun ja hienoa lukea että muutkin on kuitenki plussanneet.. 4 päivää myöhässä, testi näytti negaa.. kiva lukea että toivoa on vielä. Viikon päästä uusi testi jos ei tätiä ala näkyä :)

Seuraakohan tätä ketjua enää kukaan, olisi mukava lukea päivityksiä tilanteisiin? :)

2. Moonie Vierailija

Nostetaas vanhaa ketjua. Tästä lienee apua muillekin piinailijoille :)

Testasin tänään dpo10 puhtaan kirkkaan negan. Ärsyttävää mutta ehkä se tosiaan vielä voi muuttua :)

Esikosta oli dpo10 kirkas nega, dpo11 haamu ja dpo12 plussa. Toivon siis että tämäkin vielä plussaksi muuttuu :cool:

3. vierailija Vierailija

Minulla ollut jo pari viikkoa aivan kuin raskaus oireita (pahoinvointia, kihelmöintiä/kramppeja ala vatasaas, yms.) tänään aamulla tein testin näytti negaa..
    Noin kaksi viikkoa sitten minulla oli ns menkat (ei kipuja eikä vuoto ollut normaalia vaan sellaista tiputtelua.) voin olla melkein sata varma että olen raskaana. Mutta täytyy katsoa viikon tai parin päästä uuden testin merkeissä.
    Tästä keskustelusta on apua ja tämä antaa vähän lisää toivoa :)

4. vierailija Vierailija

5. KateHill Vierailija

Mulla kp 26/25-27 tänään ja puhdas negatiivinen testi. Eilen olin vielä näkevinäni jotain haamua eilisessä testissä..Mutta ehkä parin pvn päästä uus yritys, ellei täti nyt kurvaa kylään..

6. Joskonyt Vierailija

Voi seuraako tätä ketjua enään kukaan? Tuli googlella vastaan. Miten teille kävi, tuliko plussa? Me ollaan miehen kanssa puoli vuotta yritetty nyt toista lasta ja aina ollut säännölliset kuukautiset. Tänään piti alkaa mutta aamulla tein testin ja silmäthän jo tässä vaiheessa näkee missä viivan kuuluis olla ja illalla tein uuden ja täys nega. Menkoista ei vielä jälkeäkään. Huoh ois mukavaa jos joku tänne vielä eksyis ja sais vertaistukea!

7. Täällä kans Vierailija

Täällä kans menkat nyt 3 päivää myöhässä. Tehny testin eilen ja tänään, molemmat neg. Me alettiin ihan nyt huhtikuussa rennolla mielellä yrittämään ensimmäistä lasta ja voi kun toivois että olis tärpänny.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri