Hae Anna.fi-sivustolta

Entä jos clomi kontrolliultra osuu pyhäpäivälle?

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä vierailija, 30.03.2011.

1. vierailija Vierailija

Nyt tuli tällänen kysymys mieleen,kun mun pitäs ens kierrossa alottaa noi clomit,ja huhtikuussa on noita pääsiäisen pyhiä.Laskeskelin,että luultavasti noi kontrolliultran päivät (kp.10-12) ei osu noille pääsiäisenpyhille,mutta epäsäännöllisen kierron takia en voi vannomaankaan mennä..
    Onko jollekin käynyt noin,ja miten olette toimineet?Mä oletan,että sitten tuo clomien aloitus siirtyy seuraavaan kiertoon.Ei kai siinäkään mitään järkeä ole,että syön niitä turhaan,kun yhdynnässä ei kuitenkaan uskaltaisi olla otolliseen aikaan,kun ei yhtään tiedä kypsyykö munasoluja 1 vai 5.

2. emeliina Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä ehdottaisin, että soittaisit hoitopaikkaasi ensimmäisenä vuotopäivänä (tai jos se on viikonloppuna, niin ensimmäisenä arkena) ja kysyisit sieltä, miten tilanteessa toimitaan. Tuolloinhan jo tiedät, mille päiville kp 10-12 osuvat. Tämän onnistuminen riippuu tietysti siitä, miten sinun on määrä clomit aloittaa. Itse söin viime kierrossa kp 3-8. Eiköhän ultran voi tehdä tarvittaessa päivää aikaisemmin tai myöhemminkin. Näkyyhän siellä ultrassa kasvavien munasolujen määrä jo useampi päivä ennen kuin ne ovat riittävät kokoisia ovulaatioon.

Olisi todella huonoa tuuria, jos ovulaatio sattuisi juuri tuolle kp 12:lle, kun ultra olisi sovittu seuraavalle päivälle. Koska ovulaatio tapahtuu yleensä 12–16 vuorokautta ennen seuraavien kuukautisten alkamista, niin voisi teoriassa käydä.

Ei auta kuin valita pienoinen uhkapeli tai homman siirtäminen kuukaudella. Ei ole kivaa kumpikaan, kokemuksesta tiedän!

3. Ap Vierailija

Eli tänään alkoi menkat,ja ultra on jo varattuna.Hyvä näin.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri