Entäs h&m asikaspalvelu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ex asiakas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ex asiakas

Vieras
Mun on pakko kertoa H&M:n asiakaspalvelusta. Tilasin kesällä
sieltä lastenvaatteita 150? edestä. No meni 3 viikkoa, ennen kuin
mitään alkoi kuulua. Eli tiputtelemalla alkoi tulla paketteja viikottain.
Eli 3 kertaa. Kaksi ensimmäistä vielä katsoin läpi sormien, mutta päätin etten
enää kolmatta ota. Kotiin tuli taas postista lappu että on noudettavissa.
Ilmoitin postiin, että pistäkää takaisin menemään, en ota mitään.
Maksoin vain tuotteet jotka olin ottanut.

No... sieltä alkaa tulla laskua näistä palauttamistani ostoksista.
Ja 5? huomautusmaksu, muka viivästyneestä laskusta. Ilmoitin
sähköpostilla näistä. Meni aikaa ennen kuin tuli vastausta, että
"Olemme poistaneet myöhästymismaksun ja laskutuslisän, koska pakettisi
on tullut lunastamattomana takaisin, mutta lunastomattomasta paketista
tulee merkintä rekisteriimme." terveisin H&M asiakaspalvelu.

Eli minä sain rekisteriini nyt merkinnän kun en ottanutkaan tiputtelemalla
tulevia paketteja enää viikkojen päästä vaan pistin paketin takaisin samantien. Maksoin kuitenkin tilatut tuotteet ajallani.
Ensinnäkin minun tässä olisi syytä ollut saada anteeksi pyyntö; paketit
tuli myöhässä ja miten sattuu, laskutuksessa oli sekaannusta. Sain
tehdä paljon ylimääräistä työtä ja kaiken palkkio on se että
saan vielä jonkun merkinnän h&M:n asiakasrekisteriin. Ei mitään
pahoitteluja. Mailini oli vielä todella ystävälliseen sävyyn kirjoitettu, eli
siitäkään eivät voineet vetää hernettä nenään mutta..
No aivan sama, siihen loppui minun asiakkaana oleminen ainakin H&M postimyynnin osalta.

muita kokemuksia olisi kiva lukea?

H&M:n kuvastoissa on toimitusehdoissa ollut ainakin ennen maininta, että asiakas maksaa mahdolliset kulut jotka aiheutuvat lunastamattomista lähetyksistä. Semmosen merkinnän oot sinne niitten rekisteriin saanut ja voipi olla että sulle ei enää sieltä edes tilauksia toimiteta. Jollain firmoilla on sellainen toimintatapa.
Ite en em firmasta mitään tilaa just sen takia et tuotteita ei yleensä ole just silloin kun haluais sen tilata tai ovat loppuneet heti kättelyssä.

Kun H&M:ltä tilaa, ainakin netin kautta, siinähän tehdään valinta, haluaako kaikki vaatteet samalla kertaa, jos kaikkea ei ole juuri sillä hetkellä saatavilla vai haluaako ne sitä mukaa kun niitä on saatavilla.

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:
H&M:n kuvastoissa on toimitusehdoissa ollut ainakin ennen maininta, että asiakas maksaa mahdolliset kulut jotka aiheutuvat lunastamattomista lähetyksistä. Semmosen merkinnän oot sinne niitten rekisteriin saanut ja voipi olla että sulle ei enää sieltä edes tilauksia toimiteta. Jollain firmoilla on sellainen toimintatapa.
Ite en em firmasta mitään tilaa just sen takia et tuotteita ei yleensä ole just silloin kun haluais sen tilata tai ovat loppuneet heti kättelyssä.

Tosiaan sitä en tiedä toimittavatko enää minulle, mutta en ole sen jälkeen yrittänytkään tilata.. En tiennytkään, että siellä on tuollainen käytöntä.
Mitähän nämä kulut lunastamattomista lähetyksistä sitten olisivat, kun minulta karhuttiin koko summaa tuotteista 5? lisän kera, siihen en suostunut ja laitoin postia. Olkoot, tiedänpähän etten enää tilaile sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun H&M:ltä tilaa, ainakin netin kautta, siinähän tehdään valinta, haluaako kaikki vaatteet samalla kertaa, jos kaikkea ei ole juuri sillä hetkellä saatavilla vai haluaako ne sitä mukaa kun niitä on saatavilla.

Ainakin kaikkia tilaamiani tuotetta oli ostaessani saatavilla heti..

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:

Tosiaan sitä en tiedä toimittavatko enää minulle, mutta en ole sen jälkeen yrittänytkään tilata.. En tiennytkään, että siellä on tuollainen käytöntä.
Mitähän nämä kulut lunastamattomista lähetyksistä sitten olisivat, kun minulta karhuttiin koko summaa tuotteista 5? lisän kera, siihen en suostunut ja laitoin postia. Olkoot, tiedänpähän etten enää tilaile sieltä.

en oo kyllä itekkään moista kohtaa huomannut..mutta varmaan siskokin saanut sieltä kyseisen merkinnän kun on ainakin 10pakettia jättänyt lunastamatta ja silti laittaisivat uutta pakettia.
(ai miksi jättänyt lunastamatta..toimitusaika viiveiden ja väärien tuotteiden takia)